شنبه, 01 ارديبهشت 1403

 



سومین دوره از جشنواره درون دانشگاهی حرکت

سومین جشنواره درون دانشگاهی حرکت در مرکز همایش های برج میلاد از مورخ 25 لغایت 27 مرداد ماه برگزار شد ،مراکز منتخب و برگزیده در انجمنهای علمی دانشجویی از استانهای مختلف کشور عزیزمان حضور بهم رساندند .
در مراسم افتتاحیه جشنواره از محضر شخصیتهای برجسته ای همچون جناب آقای دکتر فرهادی وزیر محترم علوم ،تحقیقات و فناوری و جناب دکتر اخباری ریاست محترم دانشگاه جامع علمی – کاربردی دعوت به عمل آمد تا چشم انداز خود را در حوزه مهارتی نمودن تحصیل و شکوفایی پتانسیل های موجود در دانشجویان دانشگاه جامع علمی – کاربردی بیان نمایند.
واحد13تهران

در روز آخر جشنواره و در مراسم اختتامیه که با حضور گرم و صمیمی ریاست محترم دانشگاه جامع علمی – کاربردی جناب دکتر اخباری و معاونین ،روسای واحد های استانی و مراکز علمی کاربردی تشکیل شد شاهد سخنرانی شیوا و فصیح جناب آقای دکتر بهرامی نسب معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی –کاربردی و همچنین شاهد حضور سرکار خانم صفاپو ریاست محترم مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر 13 تهران بودیم.
در این جشنواره انجمنهای علمی –دانشجویی مرکز فرهنگ و هنر واحد 13با کسب رتبه برتر انجمن زبان انگلیسی در سه حوزه :
• فعالیتهای آموزشی
• انتشارنشریه
• و نیز رتبه برتربه انجمن علمی – دانشجویی زبان از بین انجمنها بود. که بدین ترتیب طی دو لوح تقدیر و مبالغی برای توسعه فعالیتهای انجمنهای علمی – دانشجویی مرکز دریافت گردید. همچنین در سالی که گذشت مرکز 13 تهران مفتخر به کسب مقام برتر در حوزه وبلاگ و وب سایت نیز شد که در همایش در این حوزه هم مورد تقدیر قرار گرفت.
مرکز فرهنگ و هنر 13 تهران بدینوسیله از تلاشهای ارزشمند سردبیر محترم نشریه تخصصی زبان سرکار خانم رسولی تقدیر بعمل می آورد و نیز از کلیه دانشجویان فارغ التحصیل انجمن های علمی دانشجویی مرکز که فعالیتهای چشمگیرآنها موجب کسب این افتخارات گردید و به نمایندگی از آنها خانمها محبوبه جنتی و مجبوبه لرنی سپاس ویژه داریم.در جریان برگزاری مراسم اختتامیه حضور گرم و صمیمی استاد دانیالی و دانشجویان گرامی جناب آقای مولایی و سرکار خانم غروی که ما را در برگزاری این جشنواره یاری نموده اند صمیمانه تشکر و قدر دانی می نماییم.

نويسنده :

این کاربر مطلب منتشر شده دارد.