شنبه, 01 ارديبهشت 1403

 



کارگاه تخصصی زبان بدن به رهبری استاد یاسا

واحد13کارگاه تخصصی زبان بدن در روز یکشنبه مورخ 93/10/07 با حضور استاد گرامی سپهر یاسا و استقبال بی نظیر دانشجویان در سالن خوارزمی برگزار گردید.
در این کارگاه استاد محترم به نقد بررسی حالات وحرکات بدنی و مفاهیمی که از این نوع حالات برداشت می شود پرداختند. زبان بدن یک علم تخصصی است که با داشتن آن می توان ضمن آشنایی با برخی از فرهنگها و آداب و معاشرت مردمان کشورها ی دیگر ارتباط خوب وموثر با مخاطب خود برقرار کنیم برقراری ارتباط خوب و موثر با دیگران از جنبه های مختلف حائز اهمیت است،بعنوان مثال می توان به مذاکرات اشاره نمود خوب است افرادی که در جلسات مذاکره اعم از سیاسی ،اقتصادی ،تجاری و...... شرکت می کنند ، راجع به زبان بدن ومفاهیمی که از حالات بدن دریافت می شود اطلاعاتی داشته باشند . اهمیت داشتن این علائم و مفاهیم به حدی است که شما به راحتی می توانید نتیجه مذاکره را به نفع خود به اتمام برسانید وبرنده مذاکره باشید .
انسان موجودی احساسی است که از طریق مختلف عواطف واحساسات خود را نشان میدهد . زبان بدن از جمله مواردی است که در بروز احساسات انسان نقش بسیار مهمی و آن از چهار طریق قابل دریافت است. که در اینجا به ترتیب قدرت بیان به آن اشاره میشود.
واحد13صورت و چشمها
واحد13بازوها و دستها
واحد13ساقها وپاها
واحد13حالاتو وضعیت بالا تنه

این کارگاه تخصصی جالب و آموزنده مورد توجه شمار بسیاری از دانشجویان عزیز شرکت کننده وهمچینین دیگر مدرسین محترم قرار گرفت در انتهای این برنامه استاد گرامی جناب آقای یاسا مورد تشویق حضار و مدعوین عزیز قرار گرفتند وایشان با جمعی از دبیران محترم انجمنهای علمی دانشجویی عکسایی به یادگار گرفتند.

نويسنده :

این کاربر مطلب منتشر شده دارد.