چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

 



همایش نمادین عصر شعر با عاشورائیان

واحد13
ای که آمیخته مهرت با دل
کرده عشق تو مرا دریا دل
بذرعشقی که به دل کاشته ام
جز هوای تو ندارد حاصل
کربلا سرزدو پیدا شد حق
جلوه ای کردی و گم شد باطل
عاشورا درمتن زندگی شیعه ودر عمق باورهای پاک آن جریان داشته ونهضت کربلا درطول چهارده قرن با کوثری زلال وعمیق ، سیراب کننده ی جان ها بوده است . هم اکنون نیزعاشورا کانونی است که میلیون ها دایره ی مختلف از ارزش ها ، احساس ها ، عاطفه ها ، خردها واراده ها برگرد آن می چرخد وپرگاری است که عشق را ترسیم می کند.
انجمن علمی دانشجویی قران وعترت برای ترویج سنت حسنه ذاکرین ومقابله با هجمه رسانه ای بدین وسیله ، از ذاکرین اهل بیت وهنرمندان والای ستایشگری و محبین دعوت به همکاری می کند.
مداحان وذاکرین محترم فابل صوتی خود را به حجم 5 مگابایت با بیت رات 56 kbps به پست الکترونیکی بسیج یا انجمن تا تاریخ شنبه 26 مهرماه (بیست وسوم ذی الحجه) ارسال کرده در همایش نمادین عصر شعر "با عاشوراییان " شرکت وبا سالار شهیدان ، مظهر لطف و احسان ، پیرایه بخش چهره ی صبر و رضا و سرمایه ی شفاعت روزجزاحضرت اباعبدالله پیوندی معنوی ومذهبی برقرارنمایید
لازم به ذکر است به 3 اثر برتر ارسالی به انجمن هدایای نفیسی اهدا خواهد شدو لوح فشرده برترین آثار مداحی این عزیزان به واحد های فرهنگی و موسسات فرهنگی برای شناساندن و معرفی این عزیزان و ترویج این فعالیت حسنه ارسال خواهد شد.
anjomanelmi@uast13: ایمیل انجمن علمی دانشجویی
نويسنده :

این کاربر مطلب منتشر شده دارد.