جمعه, 07 ارديبهشت 1403

 



معرفی کمیته تشریفات همایش روابط عمومی رسایی ، جذابیت ، سادگی

تشریفات از اصول اولیه ارتباطات است
واحد13تشریفات نه به معنای تجمل گرایی و تجمل پرستی بلکه به معنای نظم دهی و نظم بخشیدن در یک سازمان که روند فعالیتهای منسجمی را در پیش دارد از اصول اولیه ارتباطات است.
به گزارش دبیر خانه ستاد خبری همایش روابط عمومی رسایی ، جذابیت ، سادگی و گفتگو با خلج قاسم آبادی مسئول این بخش از اقدامات انجام شده برای یک مهمان نوازی ایرانی اسلامی همراه با نگرش روابط عمومی را جویا شدیم .
خلج که از دانشجویان کارشناسی ترم آخر رشته روابط عمومی است و این قسمت را به عهده گرفته و شاید به نظر یکی از مهمترین کمیته های این همایش باشد اول از تشریفات در روابط عمومی گفت : تشریفات نه به معنای تجمل گرایی و تجمل پرستی بلکه به معنای نظم دهی و نظم بخشیدن در یک سازمان که روند فعالیتهای منسجمی را در پیش دارد از اصول اولیه ارتباطات است.
وی افزود: با کمک تیم تشریفاتی می خواهیم یک نظم خوبی در روز همایش از خود نشان دهیم، همه با لباس های یک دست و شکیل حضور خواهند داشت و همه چیز سر جای خود پیش بینی شده است،قسمت مهمانان ویژه،مسئولان ، مهمانان،خانواده ها و دانشجویان و ارتباط بی سیمی اعضاء برای کنترل و حراست همه پیش بینی شده است .
مسئول کمیته تشریفات گفت: تشریفات رعایت یک سری قوانین رفتاری است که باید آنرا به خوبی به اجرا کنیم و شایستگی یک همایش عملی را به نمایش بگذاریم .
اکثر دانشجویان در دوران تحصیل چند واحد تشریفات را گذرانده اند و با اصول کلی آن آشنایی و می دانند که چگونه این هنر به رفتارشان اول در خانواده و سپس در زندگی,درحین کار,دراماکن عمومی,در گفتگوهای رسمی و... نظم می بخشد.
علیرضا خلج قاسم آبادی اضافه کرد : در روز همایش ما یک مجری خواهیم داشت که امکان دارد برنامه با دو مجری که از گویندگان و گزارشگران صدا و سیما هستند بهره ببریم .
واحد13

کنداکتور نهایی هنوز به ما ابلاغ نشده اما ما نظم کار خودمان را خواهیم داشتفدر بخشی از سالن محلی برای پذیرایی مهمانان ویژه در نظر گرفته ایم و برای پارک خودرو با وجود ترافیک و مشکلات آن تعداد محدودی که به شمارش انگشتان یک دست هم نخواهد رسید و من تقاضا دارم دوستان از وسایل عمومی استفاده نمایند .
در پایان ایشان از همه شرکت کنندگان درخواست کردند با این کمیته همکاری و مشارکت داشته باشند.

شایان ذکر است این همایش با عنوان " روابط عمومی رسائی،جذابیت،سادگی" به همت دانشجویان کارشناسی رشته روابط عمومی واحد13 در مورخ شنبه 27 دی ماه ساعت 16 الی 19 در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی واقع در چهارراه ولیعصر برگزار خواهد شد.
نويسنده : علیرضا منصوریفر

این کاربر 5 مطلب منتشر شده دارد.