جمعه, 07 ارديبهشت 1403

 



جشنواره فرهنگی و هنری "غذا و اقوام و ملل ایرانی" فرهنگ و هنر 13/با هدف وحدت ملی و انسجام اقوام ایرانی

بهجشنواره غذا و اقوام ایرانی فرهنگ و هنر 13 گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر 13 تهران جشنواره جشنواره فرهنگی و هنری "غذا و اقوام و ملل ایرانی" به همت و تلاش دانشجویان انجمن روابط عمومی و مرکز و نظارت و همراهی مدرس محترم جناب آقای امین پیر محمد زاده  در روز چهار شنبه مورخ 26 اردیبهشت 1397 با حضور رئیس مرکز سرکار خانم صفاپو و پرسنل مرکز در سالن همایش مرکز برگزار گردید.


هدف از برگزاری این جشنواره وحدت ملی و انسجام اقوام با ارتقا تعلق روحی به فرهنگ بومی و نهادینه ساختن فرهنگ ایران اسلامی  و حفظ ارزش های فرهنگی مناطق مختلف کشورو آشنایی هرچه تمام تر علاقه مندان به آداب و رسوم، پوشش های محلی استان ها به صورت نمادین توسط دانشجویان، غذاهای محلی و...  ازایران عزیزمان با محوریت برخی از استان های کشور " تبريز؛کردستان ؛کرمانشاه؛ گيلان ؛ همدان" می باشد.

جشنواره غذا و اقوام ایرانی

جشنواره غذا و اقوام ایرانی
جشواره غذا و اقوام ایرانی
جشنواره غذا و اقوام ایرانی

در این مراسم خاطر انگیز و سرشار از انرژی و نشاط "غذا " نقطه پیوند و نمایش فرهنگ ها شد که با به نمایش گذاشتن چیدمان زیبا از غذاهای رنگین شهرهای مختلف ، ویژگی های ظاهری غذاهای بومی محلی ، با استقبالی بی نظیری از دانشجویان ومدرسین دانشگاه مواجه گشت.

جشنواره غذا و اقوام ایرانی
جشنواره غذا و اقوام ایرانی


جشنواره غذا و اقوام ایرانی
امید است که شاهد حضور پرتلاش دانشجویان در این فعالیت ها و مشارکت در کانون های علمی فرهنگی دانشجویی هر چه بیشتر و پرتوان تر از قبل باشیم
نويسنده :

مدیر سایت