سه شنبه, 28 فروردين 1403

 



برگزاری مراسم 16 آذر به مناسبت روز دانشجو در مرکز علمی کاربردی فرهنگ وهنر 13 تهران

   

 به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر 13 تهران مراسم گرامیداشت روز دانشجو " 16 آذر " با حضور جمعی ازمسئولین و اساتید و دانشجویان مرکزبه همت و تلاش انجمن های علمی دانشجویی در روز یکشنبه مورخ 19 آذر 1396 برگزار گردید .
    سخنران ویژه مراسم جناب آقای دکتر فرشاد مومنی استاد دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیئت علمی اقتصاد و برنامه ریزی کشور بود .    
میهمانان دیگر این مراسم جناب آقای دکتر عباسی معاونت فرهنگی- پژوهشی و سرکار خانم دادگر کارشناس فرهنگی- پژوهشی موسسه فرهنگ و هنر بودند که با حضور خود قوت قلبی برای دانشجویان در این مراسم بود. 






 مراسم با تلاوت چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهموری اسلامی آغاز گردید سپس رئیس محترم مرکز سرکار خانم صفاپو ضمن خیر مقدم به میمانان ویژه مراسم واساتید و دانشجویان به بیان سخنانی در خصوص روز دانشجو پرداختند و سپس با دعوت از جناب آقای دکتر مومنی مراسم حال و هوای دیگر به خود گشت.....




تجلیل از دانشجویان کاروان زیارتی کربلای معلی در روز اربعین از دیگر ابتکارات و حواشی این مراسم بود .


خاطر نشان سازم که اهدای جوایز و لوح تقدیر به دانشجویان برتر (اول) در رشته های تحصیلی مختلف دانشگاه ، اجرای موسیقی توسط دانشجویان انجمن موسیقی مرکز ،پخش نماهنگ تصویری معرفی دانشجویان ممتاز و برترینهای علمی، و فعال در عرصه های هنری و انجمن های علمی دانشجویی و پذیرایی از دیگربرنامه های این مراسم بود.


در خاتمه از کلیه عزیزانی که در اجرای مراسم بالاخص جناب آقای خواجه خباز مدرس محترم مرکز و دانشجویان فعال انجمن های علمی دانشجویی تشکر ویژه نموده و مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر 13 تهران آرزوی موفقیت و بهروزی را برای این عزیزان در تمام مراحل زندگی و دانش خواستار است .
نويسنده :

مدیر سایت