جمعه, 10 فروردين 1403

 



اطلاعیه قوانین چاپ آثار برگزیده مسابقه عکاسی اسفند95

ضمن عرض تبریک به کلیه دانشجویان و هنرمندان گرامی؛ برای چاپ آثار راه یافته به مرحله نهایی مسابقه به قوانین زیر توجه نمایید. مهلت تحویل آثار تا تاریخ 95/12/08 به دفتر فرهنگی  مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر 13 تهران می باشد.

مقررات مسابقه:
• عکس ها در دو مرحله انتخاب و داوری مورد بازنگری قرار می گیرند و که در پایان از میان آثاری که مجوز حضور در نمایشگاه را اخذ نماید در سه محور به ترتیب به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا می گردد.
• به کلیه آثار پذیرفته شده گواهی شرکت داده می شود.
• ارسال اثر و شرکت در مسابقه به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس هاست. در صورت اثبات خلاف آن در هر مرحله موجب حذف عکس‌های ارسالی شده و عواقب آن متوجه ارسال کننده خواهد شد.
• شرکت کنندگان پس از انتخاب تصاویر توسط هیئت داوران برای شرکت در نمایشگاه، ملزم به چاپ و تحویل به روی تخته شاسی ۸ میلیمتر در ابعاد 70*50 به صورت مات با کیفیت نمایشگاهی تا تاریخ 8 اسفند ماه می‌باشند.
قابل توجه برگزیدگان مسابقه، فایل اصلی و حجم بالای خود را به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایید.
آثار برگزیده در قالب کتابی به چاپ خواهند رسید لذا حق استفاده از آثار برای دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد13 محفوظ می باشد.
در صورت عدم تحویل آثار تا تاریخ مورد نظر، آثار از مرحله نهایی داوری حذف خواهند شد.


نويسنده : نرگس مقدم

مدیر سایت