پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

pic 1 copyطرح مهارت واندیشه چیست ؟ برای آشنایی بیشتر اینجا کلیک کنید.

به گزارش محقق طرح مهارت و اندیشه، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تهران با حضور 800 شرکت داخلی و خارجی و نمایندگانی از 19 کشور جهان در محل نمایشگاههای دائمی تهران برگزار شد.

در نمایشگاه امسال جمعا 124 غرفه را به بخش خارجی و بیش از 790 غرفه را به شرکت‌های داخلی اختصاص داده شد.

درنمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، از آمریکا، فرانسه، آلمان، ترکیه، اسپانیا، ایتالیا، کره جنوبی، ژاپن، سوییس، چین، تایوان، مالزی و بلژیک به عنوان کشورهای شرکت‌کننده می توان نام برد.

رونمایی از تمبر یاد بود نمایشگاه، رونمایی از اولین خانه مدرن در ایران، افتتاح نخستین سایت مجازی و سه بعدی نمایشگاه و برگزاری 12 سمینار و 4 کارگاه آموزشی را از جمله برنامه‌های جانبی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ذکر کرد.

یکی از برنامه های جالب این نمایشگاه برپایی پایگاه مشاوره رایگان ساخت و ساز، مصالح ساختمانی ، ویلاسازی و تجاری سازی و معماری و دکوراسیون و ایجاد پروژه سنجش میزان رضایت مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه به عنوان دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در نمایشگاه امسال نام برد.

شعار امسال نمایشگاه زیبایی، امنیت و آسایش در ساختمان ایرانی است و کارگروه‌های مختلف کالاخودرا در این نمایشگاه عرضه کردند و بیشترتبلیغات نیز حول همین محور های ذکر شده صورت گرفت.

نکته قابل توجه دیگر در نمایشگاه حضور چشمگیر تعاونی‌های مسکن، شرکت‌های تهیه و تولید مصالح ساختمانی، مشاوران، پیمانکاران و ناظران ساختمانی و موسسات مالی و اعتباری در این نمایشگاه اشاره کرد. امسال نیز گروه‌های تخصصی بسیاری در بخش‌های ابزار آلات، ماشین‌آلات، تجهیزات راه و ساختمان، در و پنجره، مصالح ساختمانی و گرمایشی و سرمایشی و دکوراسیون حضور داشتند.

ازجمله متدهای تبلیغاتی که در نمایشگاه بیشتر به چشم خورد میتوان به تبلیغات بالنی،بروشور،هدایای تبلیغاتی اشاره کرد.
................................................................................................................................................
تبلیغات بالنی:
تنوع سایز : بالن مورد نظر در دو سایز با ابعاد متفاوت نسبت به فضای تبلیغاتی (نمایشگاهی ، سالن های ورزشی ، همایش ها و....) استفاده می شود
امکان درج متن ، لوگو و عکس های تبلیغاتی شرکت ها بر روی آن
امکان حمل دوربین های وایرلس
این بالن ها بسته به ابعاد و حجم خود می توانند دوربین های wireless را با خود حمل کنند و نتیجه تصویر برداری آن را به صورت زنده در مانیتور های مرکزی به نمایش بگذارند
حرکت در فضای تبلیغاتی
این امکان برای بالن ها موجود می باشد که می توان هدایت آن را از راه دور توسط remote control در دست گرفت
حرکت در فضاهای سر پوشیده
از دیگر مزایای این بالن نیز می توان به مورد استفاده قرار گرفتن در کلیه فضاهای سر پوشیده اشاره کرد.

تهیه شده توسط علی ابراهیم بابایی

دانشجوی رشته مدیریت تبلیغات تجاری