

بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي كاشي، سراميك و چيني بهداشتي وپنجمین نمایشگاه بین المللی سنگ ، معدن و ماشین آلات و تجهیزات تهران از 28 الي 31 خرداد 1392 برگزار شد.
به گزارش علی ابراهیم بابایی خبرنگار افتخاری دانشگاه 13تهران ، بیست يكمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی وپنجمین نمایشگاه بین المللی سنگ ، معدن و ماشین آلات و تجهیزات با حضور تعداد زیادی از شرکتهای معتبر از تاریخ 28 خرداد ماه الی 31 خرداد ماه سال جاری بر گزارگردید..
صنعت سنگ و کاشی،سرامیک و همچنین ایران در سالهای اخیر با سرمایه گذاری عظیم صورت گرفته در جهت اشتغال تولید، صادرات و قطع وابستگی به منابع خارجی در تامین نیازهای داخلی گامهای موثری برداشته است.
گفتنی است، این نمایشگاه به منظور معرفی و ارائه آخرین دستاوردها و فن آوریهای علمی و صنعتی در زمینه تولید انواع کاشی، سرامیک، چینی بهداشتی، رنگ و لعاب، ماشین آلات و مواد اولیه میپردازند.
نمایشگاهها یکی از حلقه های عرضه کالا و اطلاع رسانی از محصول و دستاوردهای جدید در تولید به شمار می روند که بازرگان، صنعتگران و مصرف کنندگان و محققین و دانشجویان علاقه مند به کسب دانش و آگاهی از علم روز رشته خود میتوانند با شرکت در این نمایشگاه ها اطلاعات بسیار زیادی را در زمینه تحصیلی خود مرتبط با حرفه و شغل آینده خود به دست آورن..
· سهم ایران در بازار سرامیک و تبلیغات این محصول
· ایران با تولید سالانه 500 میلیون مترمربع انواع کاشی و سرامیک رتبه چهارم تولید این محصول را پس از چین ، برزیل و هند دارد .
· با استناد به آمار ارائه شده در سایت انجمن کاشی و سرامیک در سال های 1980 تا 2007 مصرف جهانی سرامیک از متوسط رشد 6/4 درصدی و مصرف ایران از رشد 45/14 درصدی برخوردار بوده است. این در حالیست که با در نظر گرفتن وضعیت موجود پیش بینی می شود تا سال 2012 مصرف جهانی این محصول از متوسط رشد 4/7 درصدی و مصرف ایران از رشد 8/12 درصدی برخوردار شود و این امر بستگی بسیار زیادی به نحوه تبلیغات و بازاریابی این محصول در بازار های داخلی و خارجی دارد.
· رشد 15درصدی تبلیغات در صنعت سرامیک یک از نقاط قوت تبلیغات در این گروه میباشد.
متد های تبلیغات در زمینه کاشی و سرامیک و تجهیزات وابسته به آن
برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی :یکی از متد های تبلیغ و شناساندن محصولات مربوط به این صنعت معرفی محصولات به عنوان محصول با کیفیت تنها درجایی میسر است که محصول قابل لمس بوده و مشتریان از نزدیک محصول را بازدید نمایند.
تمرکز بر روی هنر و خلاقیت محصولات ایرانی: یکی دیگر از وجه تمایز محصولات این صنعت در مقایسه با محصولخارجی هنر و ظرافت و زیبایی این محصولات است که این ویژگی را میبایست در تبلیغات و گرافیک تبلیغی بیش از پیش پرورش داد.
تهیه شده توسط علی ابراهیم بابایی(دانشجوی رشته مدیریت تبلیغات تجاری)
-3a94e2d0b1.jpg)
-dea67873a0.jpg)
-c34f9db0d2.jpg)
-4d35aae512.jpg)
-0d8f3f6e87.jpg)
-8ac804fe00.jpg)
-95040fb721.jpg)
-65c11f04a4.jpg)
-e694fb2ed9.jpg)
-4525e496fc.jpg)
-fa252b5e1b.jpg)
-2e32a22330.jpg)
-e938c6e7b2.jpg)
-e17f7a632b.jpg)
-faa8fe13cd.jpg)
-b8bf2a2d42.jpg)
-8a6ea88844.jpg)
-ea48877283.jpg)
-2ea7aac00d.jpg)
-2aba69b687.jpg)
-d5a4b02952.jpg)
-7e0801afa9.jpg)
-297db0974a.jpg)
-801a714250.jpg)
-5936f1356f.jpg)
-1af4a18035.jpg)
-89dc1303f5.jpg)
-2adb951184.jpg)
-1b6515a546.jpg)
-3e4d80e6be.jpg)
-e62ae02b98.jpg)
-6833582115.jpg)
-a55af8fd0e.jpg)
-f92cb5f662.jpg)
-db60cba58a.jpg)