جمعه, 07 ارديبهشت 1403

 



کار کرد های فرهنگی تبلیغات رسانه های تصویری

 

2221 516d7b3699934

 

 

 

 

 

کار کرد های فرهنگی تبلیغات رسانه های تصویری

واژه تبلیغ به معنای  تاثیر گذاری بر افکار است ، که در آن هدف نسبت به محتوا ، از اهمیت بیشتری برخوردار است و جهت تحت تاثیر قرار دادن عقاید ، نگرش و یا اعمال دیگران ، با استفاده از نماد هایی چون کلمات ، اشارات ، پلاکارد ها ، بناهای یادبود ، موسیقی ، لباس ، آرایش مو ، نشان ها ، طرح های روی سکه ، تمبر های پستی و نظایر صورت می گیرد . هدف تبلیغ تاثیر گذاردن بر روی شماری از افراد ، پیوستن به یک ایدئولوژی ، حزب ، تشکل سیاسی و همچنین برانگیختن افراد به انجام عملی خاص در جهت اهداف مبلغ است.

 

 

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (مقاله کارد رسانه های تصویری.pdf)مقاله علمی ترویجی383 kB
نويسنده : افسر افشاری نادری

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.