جمعه, 10 فروردين 1403

 



اطلاعیه مرکز در خصوص آموزش های مجازی دانشگاهیان


ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید برای دانشجویان جدید الورود به مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر 13 تهران و ضرورت آشنایی شما عزیزان به آموزش های مجازی مرکز که توسط دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ارائه می گردد به شرح ذیل می باشد
مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان یک وبسایت آموزش مجازی است که خدمات رایگان آموزشی را به صورت شبانه روزی و از طریق اینترنت ارائه می‌دهد.

شما در این وبسایت می‌توانید آموزش‌های مجازی را به صورت رایگان در هر زمان و هر مکانی که اینترنت در اختیار دارید فرا بگیرید و گواهی آموزشی دریافت نمایید.
مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان در سال 92 فعالیت خود را به صورت آزمایشی آغاز کرده و از خرداد 93 به صورت رسمی به فعالیت پرداخته است.

هدف مرکز برقراری عدالت آموزشی و دسترسی به بهترین منابع و اساتید در سراسر ایران است. امیدواریم در این زمینه با ارائه دروس مهارتی، سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و استفاده از برجسته‌ترین اساتید ایران و جهان بتوانیم در ارتقای کیفیت مسائل آموزشی موثر واقع شویم.

علاوه بر مخاطبین اصلی ما (دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ها) افراد عادی نیز می‌توانند از محتوای آموزشی ارائه شده، بهره مند شوند.

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با توجه به تعداد بسیار زیاد کاربرانی که دارد در حال حاضر بزرگترین سامانه آموزش مجازی کشور است و این قابلیت را دارد که به دانشگاه ها و سازمان های مردم نهاد مختلف صفحه آموزش مجازی اختصاصی ارائه دهد. علاوه بر این دستگاه‌ها و دانشگاه‌های مختلف با ما بعنوان بزرگترین وبسایت آموزش مجازی در کشور همکاری دارند.

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان موفق شده به دلیل کیفیت دروس از دومین جشنواره ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت های فرهنگی کشور در سال 94 لوح تقدیر دریافت کند.
دروس قابل ارائه به شرح ذیل که قابل استفاده توسط دانشجویان به صورت آنلاین  و شبانه روزی می باشد:
1) مهارت های زندگی خوابگاهی
2) آنچه که یک ترم اولی باید بداند
3) سبک زندگی دانشجویی
4) دانستنی های روابط دختر و پسر
نويسنده :

مدیر سایت