خوش آمديد,
مهمان
|
|
در زمان گذشته اسايش بيشتر و وقت بيشتري براي درس خوندن بود اما با زندگي امروزي وسختي هاي فراوان ديگه وقتي براي در خوندن نميمونه..بيشتر دانشجويان شاغل ومتاهل هست..گرفتاري هاي زندگي مانع درخوندن ميشه.درضمن اگر اساتيد محترم با دانشجويا كنار بيان وشرايطشون رو درك كنن ديگه نيازي به تقلب نيست..درضمن تقلب مثل بچه كه نمكه زندگيه نمك امتحانه.....
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: نسرین آزاد*
|
|
آقای جوسق جواب کامل و دقیق و جامعه ای بود باتشکر حرف اول و اخر رو شما بیان کردین
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: محمود مولائی
|
|
دوستان محترم لطف کنید و به موضوع توجه نمائید.
موضوع ما: مبارزه با تقلب از روش های ابتدایی تا پیشرفته بوده و هرکس تمایل داشت نظر خود را اعلام میداشت ولی ظاهرا بعضی از دوستان فکر نموده اند که ما ازشون روشهای جدید و قدیم تقلب کردن و تجربیات پر افتخارشون رو خواستیم که به اشتراک بگذارند. ضمنا اخطار میکنم اگر باز هم از تجربیات گرانبهایتان در اینجا پاسخ ارسال نمایید . مطلب را برای همیشه خواهم بست. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: مهسا یوسف بیک
|
|
تاريخچه تقلب از جايي شروع مي شود كه " حسن كچل " براي نخستين بار به مكتب رفت . از بد ماجرا ، همان روز امتحان ماهيانه كودكان مكتب بود ؛ ليك حسن كچل از روي تنبلي چشمان چپش را بر روي ورقه ي همزاد انداخت تا نكته اي بس ارزشمند از ورقه ي فوق الذكر دشت كند . اين بود كه اولين تقلب تاريخ بشري رقم زده شد . البته اين تقلب با روش هاي بسيار ابتدايي بشري رقم زده شد. البته اين تقلب باروش هاي بسيار ابتدايي )در مقابل ترفند هاي كنوني (صورت گرفت . بدين ترتيب كه حسن با كلي زور زدن خود را به بالاي ورقه ي همزاد رسانيد و خيلي راحت مطالب را كش رفت . از آن به بعد تقلب دوران طلايي خود را آغاز كرد .
براي كاهش تقلب بايستي به چند محور اصلي توجه داشت. باید علت اساسی تقلب را شناخت و درصدد برطرف کردن آن بود. به عبارت دیگر، وقتی که تقلب دانشآموز مشخص شد، بایستی کوشید و مشخص کرد که چرا از بین راههای مختلف، تقلب را انتخاب کرده است؟! آیا به اندازه کافی درس نخوانده است؟ آیا عادت به تقلب دارد؟ آیا به امید کسب نمرة بالاتر بوده است؟ و ... در هرکدام از موارد، میتوان راهکار ویژه آنرا ارائه داد. مثلاً اگر علت تقلب، کسب نمرة بالاتر بوده است، بایستی دانشآموز را توجیه نمود که خوب درسخواندن بسیار مهمتر از کسب نمرة بیشتر است و فایدههای زیادتری هم در پی خواهد داشت. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: محمود مولائی
|
|
آفرین بر دوست عزیزمان جناب آقای قلعه جوق
ممنون از شما که تاریخچه تقلب را یادآوری نمودید. فقط مشخص نفرمودید که بررسی علت تقلب دانش آموزان وظیفه چه کسی است ؟ و بودجه تحقیقاتی آن از کجاباید تامین گردد؟ |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
جناب آقاي مولايي انشاالله ترم بعدخودم علت تقلب دانش آموزان رابررسي ميكنم. وبودجه ان را واحد13 تامين ميكند.شما خودتون را ناراحت نكنيد
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: محمود مولائی
|