پنج شنبه, 09 فروردين 1403

 



قلم و استاد

بیستمین نمایشگاه چاپ

بیستمین نمایشگاه چاپ ، تبلیغات و بسته بندی در تاریخ 29 آذرماه سال 1392 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار و تا اول دیماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر غول های وارد کننده و سازنده دستگاههای چاپ دیجیتال ، تابلو های ال ای دی یا تابلو روان ، شرکت های طراحی و عرضه سررسید و قلم و خود نویس و روان نویس ، و بسیاری از شرکت های بزرگ در عرصه چاپ و تبلیغات و بسته بندی را برای یک ماراتن اقتصادی و فرصتی بسیار مهم به این نمایشگاه کشانده بود.

در این بین شاهد حضور استاد گرانقدر جناب آقای بهرامی بهمراه تعدادی از دانشجویان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران بودیم که بسیار گشاده رو و مطابق روال همیشه با ادب و احترام پذیرای سوالات و عرض ارادت شاگرانشان بودند .
در زیر تعدادی از عکسهای این نمایشگاه حضورتان تقدیم می گردد.


استاد بهرامی بهمراه دانشجویان جلوی سالن 8 و 9 بیستمین نمایشگاه چاپ ، تبلیغات و بسته بندی .
تابلو های روان ، امروزه در بسیاری از سردر مغازه ها و فروشگاهها خود نمایی می کند. این تکنولوژی که بسیار هم مفید فایده است ، با استفاده از لامپ های کوچک LED و برد های تخصصی تهیه و متن آن در نرم افزار هایی چون Swish Max و یا Flash طراحی و با استفاده از USB  به تابلو جهت نمایش متن و احیاناً فیلم به دستگاه منتقل می شود.
طراحی متن نقش بسیار مهمی در این نوع تابلو ها دارد و در واقع سخت افزار شاید کار سخت تری باشد ، ولی آن چیزی که مشتری را جذب این نوع تابلوهای تبلیغاتی می کند طراحی متن است که کار بسیار دشواری می باشد.

بنر های چاپ شده با بهترین کیفیت در زیر پای بازدید کنندگان


نمونه ای از غرفه طراحی و تولید سررسید و تقویم های هنری با بهترین طراحی و چاپ


مجید قاسمی ، دانشجوی رشته خبرنگاری ، پودمان 6
نويسنده : مجید قاسمی

این کاربر 4 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.