جمعه, 10 فروردين 1403

 



ایران و جهان

بزرگداشت و تقدير از استادان مراکز آموزشی استان تهران

به گزارش خبرنگار دانشگاه واحد 13- مراسم تقدير و تجليل از استادان مراکز آموزشی علمی کاربردی استان تهران به مناسبت روز معلم، توسط دانشگاه جامع علمي كاربردي، در پژوهشگاه فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی برگزار شد.

IM00197

در این مراسم رئیس و معاونان دانشگاه علمی کاربردی استان تهران حضور داشتند وسرکار خانم نبی يان معاون آموزشی به نمایندگی از فرهنگ و هنر واحد 13 تهران حضور داشتند.
در اين مراسم جناب آقای دکتر مهدی فیض، معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی به ویژگی های استاد شهید مرتضی مطهری اشاره كرد واز كتاب داستان راستان گفت: "استاد مطهری کسی بود که وقتی در مجله زن روز مطلبی در خصوص حجاب چاپ شد، در پاسخ به این مقاله یک کتاب منتشر کرد."

  IMG 7131 IMG 7138 


وي در ادامه اظهار داشت: کمتر کسی را می توان یافت که به جرات درباره مادیگری با صراحت سخن گوید اما استاد مطهری تاکید کرده که اگر کاری بدون منفعت صورت گیرد درآمد حاصل از آن حرام و غیرمجاز است؛ یا در بخش دیگری از این کتاب درباره تنها راه دفاع از اندیشه ناب اسلامی، آزادي بیان و اندیشه اعلام شده است.
در این مراسم از استادان مراکز آموزشی استان تهران دانشگاه علمی کاربردی تقدیر به عمل آمد و از خانم شهبازي و آقاي عجمي اساتيد برگزيده دانشگاه علمي-كاربردي فرهنگ وهنر 13 تهران قدرذانی ویژه بعمل آمد. دراین مراسم همچنین از معاونت آموزشی مرکز 13تهران بخاطه فعالیتهای آموزشی گسترده واحد 13تهران تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.