پنج شنبه, 09 فروردين 1403

 



اطلاعیه درخصوص دروس معرفی به استاد

قابل توجه دانشجویان ترم آخر کاردانی و کارشناسی

با توجه به بخشنامه معرفی به استاد ستاد دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشجویانی که برای فراغت از تحصیل دارای حداکثر دو درس مانده با شرایط زیر می باشند:

-دودرس نظری
-یا یک درس نظری
-یا یک درس نظری و یک درس نظری-عملی (که قبلا درس نظری-عملی را اخذ نموده و دارای نمره مردود نمره از ۰٫۲۵ تا ۹٫۷۵ باشند)
–یا دو درس نظری-عملی (قبلا هر دو درس نظری-عملی را اخذ نموده و دارای نمره مردود یعنی نمره از ۰٫۲۵ تا ۹٫۷۵ باشند)
– یا یک درس نظری-عملی (قبلا درس را اخذ نموده و دارای نمره مردود نمره از ۰٫۲۵ تا ۹٫۷۵ باشند)
می توانند از روز شنبه مورخ 19 شهریور ماه 1401 تا روز پنجشنبه مورخ 24 شهریور 1401 ساعت ۲۴:۰۰ جهت بررسی و اخذ دروس معرفی به استاد از طریق ارسال تیکت بر روی سایت مرکز اقدام نمایند. (در تیکت خود حتما کدملی و شماره موبایل خود را قید بفرمایید )
نکته مهم: تمام دانشجویانی که دروس آزمون متمرکز نیز جزء دروس مانده آنها می باشد (چه در آزمون متمرکز شرکت کرده و نمره افتاده دارند، چه درس را اخذ نموده و موفق به آزمون متمرکز نشده اند و چه دانشجویانی که اصلا درس دارای آزمون متمرکز را تا کنون اخذ نکرده اند) نیز مشمول اخذ درس بصورت معرفی به استاد می باشند.
توجه کنید که سایر شرایط اخذ درس به صورت معرفی به استاد نیز باید چک شود.
نکته مهم: کسانی که هنوز درخواست خود را ارسال ننموده اند می بایست درخواست آنها حداکثر تا 1401/06/24 ارسال شده باشد که فارغ التحصیلی دانشجو  در ترم جاری منظور گردد در غیر این صورت درخواستهای پس از تاریخ فوق، باعث می شود دانشجو در ترم آینده فارغ التحصیل گردد.
ضمنا ضروری است این دانشجویان از نداشتن بدهی و نقص مدرک خود مطمئن شوند و پس از انجام معرفی به استاد و ثبت نمره آن در سامانه می بایست هرچه سریعتر نسبت به ثبت درخواست فارغ التحصیلی خود اقدام نمایند.
موفق باشید.

واحد آموزش
نويسنده : علیمردانی

مدیر فرهنگی و امور پژوهشی