جمعه, 10 فروردين 1403

 



مراحل ثبت نام ورودیهای جدید کاردانی مهر 93

واحد13با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال، با آرزوي موفقيت براي كليه پذیرفته شدگان عزيز مقطع کاردانی حرفه ای در یکی از معتبرترین مراکز آموزش عالی کشور، بدين‌وسيله نظر پذيرفته‌شدگان نهايي كدرشته محل‌هاي مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 13 تهران در مهر ماه سال 1393 دانشگاه جامع علمي ـ‌كاربردي را به موارد زير معطوف مي‌دارد:
كليه پذيرفته‌شدگان کاردانی لازم است در يكي از روز‌هاي چهار شنبه مورخ 93/06/18 لغايت شنبه مورخ 93/06/22 با در دست داشتن مدارك (بند الف) به آدرس زیر مراجعه فرمایند:

خیابان دکتر فاطمی روبروی هتل بین المللی لاله پلاک261 مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 13 تهران


ساعات مراجعه جهت ثبت نام:

9الی13
13:30الی16
شماره تماس:88952001 

الف) مدارك لازم براي ثبت‌نام مقطع کاردانی :

1) قبل از حضور در دانشگاه پرینت قبولی خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کنید و همراه خود بیاورید.

جهت ورود به سایت سازمان سنجش بخش کاردانی اینجا کلیک کنید.

2) شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاري.

3)3 سری کپی از تمامی صفحات شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

4)3 سری تصوير از پشت و روی كارت ملي و اصل آن جهت مطابقت.

5) اصل ديپلم كامل متوسطه و يا گواهي آن براي داوطلبان نظام قديم آموزش متوسطه با مهر و امضاي رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام 3 برگ تصوير آن.

6) اصل مدرك ديپلم نظام جديد آموزش متوسطه و يا گواهي پايان دوره سه ساله نظام جديد با مهر و امضاي رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام سه برگ کپی آن

تبصره) اصل فرم تأييديه معدل جهت فارغ‌التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه براي آنان صادر نشده است و دانشجویانی که اصل گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا گواهی موقت خود را ندارند می بایست پس از پر نمودن فرم تائیدیه معدل و تائید مدرسه محل تحصیل به دانشگاه ارائه نمایند(دانلود فرم)

7) فیش تاییدیه تحصیلی
  • با مراجعه به باجه های پست و ارائه یک برگ کپی از مدرک دیپلم فیش ارسال پستی را به کارشناس تحویل پرونده تحویل فرمایید.
8) مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان مرد را با توجه به جدول زیر مربوط به مقررات وظيفه عمومي کاردانی مشخص نماید.

9)3 سری کپی از اصل فیش پرداختی به مبلغ روبروی هر ستون در مقابل هر رشته در جدول زیر را به شماره حساب 0107255369002 بانک ملی شعبه دانشگاه بنام مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر 13 تهران واریز نمایند.

تذکر مهم: مبلغ مندرج در مقابل هر رشته در جدول زیر مبلغ درج شده در فیش پرداختی میبایست باشد.(در ستون زیرکل مبلغ 85% مشخص است و دانشجویان موظف هستند کل مبلغ روبروی هر رشته در جدول زیر را به شماره حساب بالا واریز نمایند.)و الباقی (مبلغ15 %جهت واریز به حساب متمرکز دانشگاه مرکزی جامع علمی کاربردی اطلاع رسانی خواهد شد.(پرداخت الکترونیک از طریق سایت سجاد) و هم اکنون نیازی به پرداخت آن نمیباشد.

نام رشته کاردانی بهمراه مبلغ واریزی جهت نیمسال اول
مبالغ مندرج در مقابل هررشته در جدول زیر در فیش پرداختی دقیقا میبایست توسط بانک ثبت گردد.

نام رشته کاردانی

مبلغ 85% شهریه جهت واریز به حساب بانک ملی مرکز

کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی -آثار مکتوب و متون رسمی

5.510.000ریال

کاردانی حرفه ای زبان انگلیسی -آثار دیداری و شنیداری

5.510.000ریال

کاردانی حرفه ای امورفرهنگی

5.340.000ریال

کاردانی حرفه ای معماری

5.660.000ریال

کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار

5.030.000ریال

کاردانی کامپیوتر

6.490.000ریال

کاردانی گرافیک

5.550.000ریال


تذکر 1: تمام کپی ها روی برگ A4 یکرو تهیه گردد
تذکر 2: با توجه به اینکه اصل مدرک دیپلم / کاردانی دانشجویان تا پایان تحصیلات در اختیار دانشگاه قرار خواهد گرفت لذا تهیه تصویر آن جهت استفاده های شخصی ضروری است.
تذکر 3 : طبق مقررات رعايت پوشش اسلامي براي کليه دانشجويان الزامي است.
تذکر 4: ورود دانشجويان به مرکز با لباس نظامی، غير متعارف و روسری برای محیط های آموزشی ممنوع است.


مقررات نظام وظیفه مخصوص آقایان پذیرفته شده مقطع تحصیلی کاردانی

داشتن کارت پایان خدمت.
داشتن کارت معافیت دایم (کفالت،پزشکی،ایثارگران وموارد خاص)
داشتن برگ معافیت موقت (پزشکی،کفالت وسایر موارد) بدون غیبت، مشروط بر آن که مدت اعتبار آن سپری نشده باشد. در ضمن از تاریخ اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی مشمول نیز نباید بیش از یک سال گذشته باشد.

دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه یا پیش دانشگاهی که به صورت حضوری مشغول به تحصیل بوده و تا تاریخ 93/06/31 در سنوات مجاز تحصیلی فارغ التحصیل می شوند.

فارغ التحصیلان دیپلم به شرط اتمام تحصیل تا پایان 22 سالگی و پیش دانشگاهی به شرط اتمام تحصیل تا پایان 24 سالگی به صورت پیوسته( روزانه، بزرگسالان و آموزش از راه دور) و مشروطه به این که از تاریخ فراغت از تحصیل آنان در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی تا زمان پذیرش در دانشگاه بیش از یک سال سپری نشده باشد و همچنین قبل از ثبت نام در دانشگاه نیز غیبت نداشته باشند.

دانش آموزانی که پس از ترک تحصیل و در مهلت یکساله معرفی به وظیفه عمومی، موفق به اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی به صورت داوطلب آزاد شده باشند به شرط نداشتن غیبت و سپری نشدن بیش از یک سال از تاریخ اخذدیپلم یا پیش دانشگاهی.

فارغ التحصیلان دیپلم یا پیش دانشگاهی دارنده برگ اعزام به خدمت بدون غیبت که تاریخ اعزام آنان سپری نشده باشد مضافا مشروط به این که از تاریخ اخذ مدرک تحصیلی تازمان پذیرش در دانشگاه بیش از یک سال سپری نشده باشد.

دانش آموزانی که قبل از سن مشمولیت(18 سالگی تمام) موفق به اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی به صورت حضوری یا غیر حضوری (داوطلب آزاد) شده باشند به شرط نداشتن غیبت و سپری نشدن بیش از یک سال از تاریخ اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی.

تبصره: دانش آموزانی که قبل از سن مشمولیت موفق به اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی می شوند چنا نچه حداکثر تا شش ماه پس ازرسیدن به سن مشمولیت (18 سالگی تمام) وارد دانشگاه شوند مجاز به ادامه تحصیل می باشند در غیر این صورت به دلیل ورود به غیبت، مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود. مگر این که در مهلت شش ماه معرفی،خود را از طریق دفاتر پلیس +10به وظیفه عمومی معرفی کرده ودارای برگ اعزام بدون غیبت باشند.

متولدین نیمه اول سال1342 و قبل از آن مشروط برآن که تغییر سن نداشته باشند.
کارکنان وظیفه ای که خدمت دوره ضرورت آنان تا تاریخ ثبت نام وشروع به تحصیل به پایان می رسد.این دسته از افرادمجاز به شرکت در پذیرش می باشند لیکن باید به هنگام ثبت نام در دانشگاه گواهی یا کارت پایان خدمت ارایه نمایند.

طلاب علوم دینی دارای معافیت تحصیلی حوزه، این دسته از طلاب ، مادامی که اشتغال به تحصیل آنان از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه مربوط تایید شود می توانند با همان معافیت تحصیلی حوزه در دانشگاه نیز تحصیل نمایند ودر صورتی که معافیت تحصیلی آنان به هر دلیل از سوی حوزه لغو گردد مجاز به ادامه تحصیل در دانشگاه نمی باشند.

دانشجویان انصرافی در صورتی که در سقف سنوات مجاز تحصیل انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه ورشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یک سال سپری نشده باشد.

تبصره: دانشجویانی که تمایل به انصراف وشروع به تحصیل مجدد دارند در طول تحصیلات دانشگاهی (از دیپلم تا دکترا) فقط یک بار مجاز به انصراف می باشند مشروط به این که در سنوات مجاز تحصیلی انصراف داده واز زمان انصراف تا شروع به تحصیل مجدد بیش از یک سال سپری نشده باشد.

کارکنان پایور شاغل در نیروهای مسلح با ارایه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت از سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.

تذکرات مهم در ارتباط با مشمولین نظام وظیفه
  • دانشجویان شاغل به تحصیل مجاز به شرکت مجدد در این پذیرش نیستند وهمچنین فارغ التحصیلان مقطع کاردانی ، مجاز به شروع به تحصیل مجدد در این مقطع (کاردانی ) نمی باشند.
  • کارکنان وظیفه مجاز به تحصیل هم زمان با انجام خدمت نیستند.
  •  دانشجویان اخراجی تا پایان خدمت دوره ضرورت یا اخذ معافیت دایم مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند به جز افرادی که قبل از ورود به سن مشمولیت اخراج شده اند.
  •  مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند ودر صورت شرکت در پذیرش و قبولی در آن ، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاهها مجاز به ثبت نام از آن ها نمی باشند.
  •  سقف سنوات تحصیل در مقطع کاردانی حداکثر2/5 سال می باشد.
  • سربازان مشغول به خدمت جهت تحصیل در مقطع کاردانی از خدمت ترخیص نخواهند شد.
نويسنده : سمانه طاحونه

این کاربر 100 مطلب منتشر شده دارد.