شنبه, 08 ارديبهشت 1403

 



جلب رضایت مردم از مهمترین نتایج فعالیت روابط عمومی هاست

معاون اداری مالی شهرداری ارومیه گفت: جلب رضایت مردم از مهمترین نتایج فعالیت روابط عمومی هاست. محرم تیزکار روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی مسوولان روابط عمومی مناطق و واحدهای تابعه شهرداری ارومیه افزود: باید از ظرفیت بالای روابط عمومی و تقویت ارتباطات دو سویه، زمینه خدمت گذاری به مردم را در راه خدا فراهم کنیم. وی اضافه کرد: روابط عمومی ها تمام نقاط قوت و ضعف دستگاه را می توانند جهت آگاهی و تنویر افکار عمومی منعکس کنند و زمینه ساز مشارکت مردم با سازمانها باشند. وی اظهار کرد: مسوولان روابط عمومی باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار داده و اسراف را از کارهایشان دور کنند. معاون اداری مالی شهرداری ارومیه به نقش و جایگاه روابط عمومی در نظام سازمان ها پرداخت و افزود: روابط عمومی در سازمان ها و دستگاه های اجرایی نقش بسزایی دارند و مسوولان باید سعی کنند جایگاه روابط عمومی را که آیینه تمام نمای یک سازمان به شمار می رود، حفظ کنند. تیزکار شهرداری را نهادی مردمی عنوان کرد و گفت: این نهاد، بیشترین ارتباط را با مردم در بین دستگاههای اجرایی را دارد و روابط عمومی شهرداری در ایجاد پیوندی مستمر و محکم بین مردم و مدیریت شهری بسیار موثر است

نويسنده : سمیه رضایی مزده

این کاربر 7 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.