سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403

 



صنایع بازتاب انرژی البرز


باسمه تعالی

صنایع بازتاب انرژی البرز

کاربینی

استاد محترم سرکار خانم آقا ملا

دانشجو: علیرضااحمدسلطان

مقدمه

بازار یابی یعنی: تلاش برای شناختن نیاز های مشتریان و تلاش برای برآورده ساختن این نیاز ها از طریق فرایند مبادله.

فلیپ کاتلر

معرفی نامه شرکت بازتاب انرژی

صنایع بازتاب انرژی البرز در سال 1387 توسط علیرضا احمد سلطان با مسئولیت محدود به منظور ارائه خدمات فني- مهندسي و تامين كالا در بخش برق صنعت كشور تاسيس شده است. در اين راستا، تولید و تامین انواع باتری وUPSو تابلوهای برق واتوماسیون صنعتی وتجهيزات ضد انفجار و لامپ های LED و سولار های خورشیدی جهت ارائه به بخشهای مختلف خدماتي  و صنعتي كشور، در كنار ارائه مشاوره فني، مهمترين هدف كاري اين مجموعه محسوب مي شود. با توجه به تنوع محصول، شامل انواع باتری های اسیدی و بازی و همچنین امکان ارائه محصولات مذکور از کارخانه های مختلف داخلی و خارجی، بازتاب انرژی به جلب نظر مشتریان متعددی نائل گردیده است.  شرکتهای بیمه، بانکها، صنایع نفت وگاز و سیمان و بیمارستان ها مهمترین گروه مشتریان این شرکت محسوب می شوند.اهم فعاليتهاي اين شركت به شرح ذيل مي باشد

$11-     ارائه انواعBattery

    با توجه به نيازمندي هاي مختلف سايتها و متناسب با درجه ايمني مدنظر، تامين باتري از شركتهاي مختلف اروپايي- آسيايي امري اجتناب ناپذير است. باتري هاي ارائه شده توسط اين شركت از نوع سیلد اسید با تکنولوژی AGM و با نام تجاري Zuma است كه داراي مشخصات زیر هستند:

- دارای استاندارد CE و ISO-9001  و ISO-14001

- دارای بدنه رنگی با جنس ABS ساخته شده از مواد اولیه نو

- بدنه FLAME RETARDANT (ضد اشتعال)

- طراحی شده برای انواع برق اضطراری

- دارای گواهی انطباق مشخصات فنی با استاندارد ISIRI ایران و JIS ژاپندر كنار مارک Zuma ، امكان ارائه باتري هاي اروپاییFiamm و Enersys(Varta) و Rocketکره جنوبی نيز مهيا مي باشد. دربخش باتري هاي نيكل- كادميوم نيز امكان ارائه باتري هاي اروپايي SAFT و ALCAD به صورت ريالي و تحويل در داخل كشور وجود دارد.

ضمناً با توجه به امكانات توليدي و كارخانجات توليد باتري اين مجموعه در منطقه صنعتي اشتهارد، باتري هاي سيلد اسيد  با ظرفيت هاي مختلف، با نام تجاريسولارکسو با رعايت استانداردهاي زيست محيطي و ايمني لازم توليد شده و بازتاب انرژي،  به جلب نظر مشتريان متعددي براي اين محصول داخلي نايل گرديده است.

                

        22.jpg                               

$12-    ارائه انواع تابلو برق

مشاوره، طراحی و اجرای انواع تابلوهای ایستاده قابل دسترسی از جلو، سلولی، تمام بسته دیواری که خود این تابلوها می توانند اصلی، نیمه اصلی و فرعی باشند که استانداردهای داخلی و استانداردهای بین المللی VDEو IEC در تطبیق مشخصات فنی لحاظ می گردد.

 

$13-      ارائه انواع UPS

این شرکت همچنین عرضه کننده انواع مولد برق بدون وقفه(UPS) به صورتهای تک فازوسه فاز با برند های معتبر اروپایی با مارکهای Borri  ایتالیا و powerware مي باشد وتا کنون دهها دستگاه از برندهاي يادشده، درسیستم هاي بانکی و بيمه اي و شرکتهای خصوصی و دولتی نصب مي باشد.

222.jpg   2222.png

                                                     

$14-      تجهيزات ضد انفجار(EX)

با توجه به حضور مستمر در صنعت نفت كشور، بازتاب انرژی ضمن اخذ نمايندگي رسمي از شركت CORTEMGROUP ايتاليا كه جز شركتهاي پيشتاز در زمينه تجهيزات‌‌EX بوده و در داخل كشور نيز، در ليست تامين كنندگان مجاز بخشهاي مختلف وزارت نفت است، به ارائه كالا به مشتريان مربوط مي‌پردازد.

                                                

$15-    سلولهای خورشیدی

 استفاده از منبع لایزال خورشیدی به عنوان ارزان ترین انرژی  تجدیدپذیر اهمیت زیادی دارد. سلولهای خورشیدی با تکنولوژی تبدیل نور خورشید به الکتریسیته از نوع Photo Voltaic می باشند. این شرکت تامین کننده پنل های خورشیدی و همچنین قادر به اجرای پروژه های سیستم های خورشیدی به صورت کلید دردست می باشد.

6-لامپهای LED:         

تلاش روزانه بشر بر استفاده بهینه از منابع انرژی تجدید نا پذیرآن را به استفاده از مصرف کننده های بهینه سوق داده است در این راستا لامپهای LED علاوه بر مصرف کمترانرژی نسبت به لامپهای رشته ای وکم مصرف آلایندگی کمتری داشته و ضمنا کیفیت نور وروشنایی بهترویکنواخت تری دارند. این شرکت آمادگی کامل دارد تا به مشتریانی که به حفظ سرمایه های انرژی و محیط زیست علاقه مند هستند استفاده از این نوع لامپ هارا پیشنهاد نماید .

روشهای بازاریابی و تبلیغات شرکت

 

$11-    تیم بازار یابی

این شرکت با استفاده از پرسنل مجرب و خلاق و با استفاده از روشها و اصول های حرفه ای بازاریابی و باتوجه به بخش بندی نمودن بازارها ونیز مشخص نمودن بازارهای هدف توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را به دست آورد.  

$12-    Online marketing

با توجه به جهانی شدن تجارت واطلاعات این شرکت سایت خود را به روز نگاه داشته و نیز اطلاعات مربوط به محصولات این شرکت در گروه بندیهای مختلف قابل دسترسی بازدید کننده گان می باشد و نیز بعضی از محصولات خارجی لینک شده به سایت شرکت مبدا می باشند.

 

  1.                        WWW.BAZTABENERGY.COM

22222222.jpg

$13-  شرکت در نمایشگاهها

حضور گسترده و فعال در نمایشگاه های مرتبط که تبلیغات مستقیم و موثر و نیز حضور در صحنه رقابت باعث گردیده که شرکت با مخاطبان زیادتری آشنا شده ونیز رضایت و اطمینان خاطر مشتریان سابق را به همراه خود آورده است ومشتریان می توانند سبد محصولات شرکت را به طور مستقیم مورد برسی قرار دهند.

222222222.jpg

$14-   تبلیغات SMS

این شرکت در روزهای خاص (اعیاد) به مشتریان خود SMS تبریک وتسلیت میفرستد و نیز در صورت ارسال کالا و مراحل ارسال نیز به صورت پیامک مشتریان خود را مطلع می سازد.

$15-   تبلیغات اینترنتی

ارسال ایمیل به مشتریان و نیز اطلاع دهی به آنان در مورد محصولات جدید و نیز ارسال اطلاعات ور مورد موضوعات مختلف نیز یکی دیگر از تبلیغات این شرکت می باشد

$16-   تبلیغات در مجلات

تبلیغ واطلاع رسانی در مجلات تخصصی از جمله مجلات پزشکی و صنعت برق و مخابرات والکترونیک و صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از دیگر اولویتهای این شرکت در تبلیغات می باشد.

$17-  ارسال برشور و کاتالوگ وCDورزومه

ارسال رزومه و کاتالوگ به مشتریان ونیز با خبر کردن آنان از شرح فعالیت و نیز ارسال مشخصات فنی کالاها از جمله روشهایی است که شرکت خود را به مشتریان جدید معرفی می نماید .

جمع بندی

شرکت بازتاب انرژی با استفاده از کادر مجرب و حرفه ای وکامل نمودن سبد محصولات وهمچنین متنوع نمودن محصولات ،ونیز استفاده از فنون SWOT- 4C در MARKETING PLAN خود را متمایز از سایر رقبا قرار داده است و نیز استفاده از هفت روش تبلیغاتی توانسته مشتریان زیادی را برای خویش جذب نماید.ونیز ارائه کالاهای باکیفیت و انجام تعهدات و گارانتی صحیح ونیز ارائه خدمات مناسب و پیگیریهای به موقع باعث گردیده است تا مشتریان این شرکت به مشتریان وفادار تبدیل شوند.

نويسنده : علیرضا احمدسلطان

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.