دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

 



سفر سخنگوی وزارت امور خارجه به عمان

امین مهمان‌پرست در ادامه سفرش به عمان با خانم زمزم بنت سلیمان الراشدیه، مدیرعامل خبرگزاری رسمی عمان و یوسف الحارسی، مدیر توسعه و نوآوری تلویزیون عمان و ابراهیم بن احمد الکندی، مدیر موسسه مطبوعاتی و انتشاراتی عمان بطور جداگانه دیدار و گفت‌وگو کرد و از بخش‌های مختلف سازمان‌های خبرگزاری رسمی ، تلویزیون و موسسه مطبوعاتی عمان بازدید به عمل آورد.

مهمان‌پرست در این دیدارها با تشریح فعالیت گسترده و متنوع رسانه‌های دیداری و شنیداری در ایران به خصوص فعالیت خبرگزاری‌ها و مطبوعات متعدد و توانمندیها و ظرفیت‌های فنی و حرفه‌ای رسانه‌ای و خبری در کشورمان بر وجود ظرفیت بسیار گسترده بین رسانه‌های دو کشور تاکید کرد.

مهمان‌پرست ضرورت ایجاد شبکه قدرتمند رسانه‌ای در بین کشورهای منطقه برای تقویت همکاری‌ها و اطلاع‌رسانی از واقعیتها و پیشرفتهای کشورهای اسلامی و خنثی نمودن تبلیغات سوء دشمنان را مورد تاکید قرار داد.

مدیران خبرگزاری ، تلویزیون و موسسه مطبوعاتی عمان نیز در این دیدارها با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران و اخبار و تحولات کشورمان بر علاقه مندی خود برای همکاری با رسانه‌های ایرانی و تبادل اخبار و اطلاعات تاکید کردند.

مدیران رسانه های عمانی همچنین آمادگی خود را برای تبادل هیاتهای رسانه ای و خبرنگاری برای پوشش تحولات و پیشرفتها و توانمندیهای دو کشور اعلام نمودند

 

 

 

 

نويسنده : علیرضا جزایری

این کاربر 2 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.