چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403

 



گردهمایی در شب آرزوها

بسمه تعالی

به همت خانه شهریاران جوان و همزمان با فرا رسیدن شب پر برکت لیله الرغائب مراسم شب آرزوها در  سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

در ابتدای برنامه و پس از قرائت آیاتی از کلام ا... مجید، سرود ملی و عرض خیر مقدم توسط علی ضیاء مجری برنامه؛ حجت الاسلام والمسلمین برمایی به روی سن رفته و نکاتی چند درخصوص کیفیت اعمال شب لیله الرغائب، نحوه آرزو کردن و ارتباط با خدا و نسبت دعا با زندگی ایراد نمود.

در بخشی دیگر از برنامه دکتر شیری با بیان مطالبی در خصوص آسیب شناسی نحوه آرزو کردن، راه های بیان آرزو و چگونگی دستیابی به آرزو ، جوانان حاضر در مراسم را در راستای داشتن آرزوهای درست در این شب پربرکت تشویق کردند.

اجرای موسیقی زنده توسط حامد زمانی، اجرای نماآهنگ جوانه رستگاری توسط گروه هنری حنانه و شعر خوانی توسط صابر خراسانی بخش های دیگری از برنامه معنوی شب آرزوها بود.

حجت الاسلام والمسلمین زائری از دیگر میهمانان این برنامه بود. وی در خصوص عظمت ماه رجب،  شب آرزوها، چگونگی بیان آرزو و قیمتی که باید برای دست یابی به آرزو پرداخت سخنرانی نمود.

لازم به ذکر است در بخش جانبی برنامه جوانان آرزوهای خود را در پاکت های مخصوص به نگارش در آوردند، قرار است این آرزو ها به آستان قدس رضوی ارسال شود.phoca thumb l shabe arezooha 06

phoca thumb l shabe arezooha 09phoca thumb l shabe arezooha 07

نويسنده : سیدعلیرضا عبداللهی

این کاربر 7 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.