پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

 



پنجمین نمایشگاه بین المللی سنگهای تزئینی معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه

01-poster

 

شرکت برگزار کننده: شرکت روشان روز

www.stonesite.ir

02-arm

این شرکت در زمینه چاپ کتب علمی، تخصصی و فنی صنعت سنگ و معدن، فعالیت‌های قابل قبولی داشته است و تاکنون چندین جلد کتاب در این زمینه به علاقمندان ارائه نموده است که از بهترین آنها کتب صنعت سنگ ایران است که جلد اول آن برای اولین‌بار در ایران توسط این مجموعه ارائه گردید. فعالیت‌های نمایشگاهی مجموعه روشان روز در دو بخش داخلی و خارجی، خدمات قابل ملاحظه‌ای به دست اندرکاران صنعت سنگ کشور ارائه نموده است. نمایندگی نمایشگاه‌های معتبر سنگ در کشورهای مختلف جهان، دلیل این امر است که این مجموعه اولین سامان‌دهنده هیئت‌های تجاری و بازدیدکننده‌های نمایشگاهی سنگ جهان بوده و همچنین برای اولین‌بار در بخش خصوصی غرفه داران ایرانی نمایشگاه‌های جهانی را در پاولیون اختصاصی جمهوری اسلامی ایران، گرد هم آورده است.

شرکت روشان روز با بیش از یک دهه فعالیت نمایشگاهی در داخل و خارج از کشور که از دریافت نمایندگی انحصاری نمایشگاه سنگ نورنبرگ آلمان در سال 2002 آغاز گردید و به دریافت نمایندگی‌های مختلف همچون شانگهای، پکن، شیامن، شین دانو و یونفو در چین و نمایشگاه پیدرا در مادرید اسپانیا و نمایشگاه سنگ موسکو در روسیه، اولین دوره نمایشگاه سنگ استانبول ترکیه، منجر شد و همچنین همکاری دو جانبه با بزرگترین شرکت نمایشگاهی سنگ دنیا MARMOMACCHINE ایتالیا و شرکت CHINSTAREXPO چین (در بخش نمایشگاه‌های سنگ) و نمایندگی دائمی و انحصاری شرکت CCPIT چین (در بخش نمایشگاه‌های سنگ)، در مدت بیش از ده سال، زمینه حضور شرکت‌های ایرانی را در نمایشگاه‌های مختلف سنگ دنیا فراهم آورده است و گروه‌های بازدیدکننده بسیاری را در طی این مدت برنامه‌ریزی و ساماندهی نموده است و همچنین در زمینه همکاری با برگزارکنندگان نمایشگاه‌های داخلی، شامل تهران و شهرستان‌های مختلف، فعال بوده است و به عنوان عضوی فعال در انجمن سنگ ایران، مجری نمایشگاه‌های سنگ تهران با مجوز انجمن در سال‌های 1386، 1388، 1390و امسال بوده است.

این شرکت به عنوان مرکز بین‌المللی اطلاعات سنگ ایران از سال 1375 وارد فعالیت فرهنگی، تبلیغاتی، انتشاراتی و نمایشگاهی در زمینه صنعت سنگ ساختمانی کشور، گردید و گردآورنده و ناشر تنها کتاب دایرکتوری این صنعت به نام کتاب راهنمای سنگ ایران است. که همه ساله یک مجلد از آن عرضه عمومی می‌گردد. این کتاب مشتمل بر آمار دست اندرکاران صنعت سنگ کشور در بخش‌های مختلف و صفحات تبلیغاتی و مطالب و مقالات علمی است که به دو زبان فارسی و انگلیسی به چاپ می‌رسد. این کتاب مورد استفاده دانشجویان و کلیه دست اندرکاران این رشته صنعتی است. این شرکت تنها ناشری است که فقط در زمینه صنعت سنگ و معدن فعالیت می‌نماید.

در زیر کتاب‌های راهنمای سنگ ایران که تاکنون توسط این شرکت چاپ شده مشاهده می‌نمایید.

03-Sang

04-kafsazi1

شرکت صنعتی و معدنی پرفیری ایرانیان ( غرفه : سالن 35 نمایشگاه بین المللی)

این شرکت در خصوص تامین و استفاده از مصالح مرغوب جهت کف‌سازی در معابر عمومی و خصوصی و فضاهای شهری پارک‌ها وغیره، برای اولین‌بار در ایران موفق به کشف، استخراج، فرآوری و عرضه بادوام‌ترین نوع سنگ از نوع پرفیری ( سخت‌ترین گرانیت ) گردیده و پس از کشور ایتالیا، ایران را در دومین مقام دستیابی به این محصول قرار داده است.

05-ghorfe1

مقاومت، دوام و زیبایی این سنگ آن را به عنوان محبوبترین نوع سنگ در محوطه‌سازی و فضاسازی پیاده‌روها و خیابان‌های پرترافیک شهری ، زیباسازی دیوارها و ورودیه‌های خانه‌های مسکونی و بازسازی یا ساخت سنگفرش مکان‌های فرهنگی و تاریخی در سراسر دنیا تبدیل کرده است .

نمونه‌هایی از این جلوه‌گری زیبا را می‌توانید در اماکن شهری و بوستان‌هایی همچون بوستان ولایت تهران، بوستان ملاصدرا تهران، بوستان زعفرانیه، بوستان آقابزرگی فرشته ، بوستان جوانمردان تهران، دریاچه مصنوعی چیتگر تهران، بازار سنتی ماهی‌فروشان رشت، بوستان ولایت و بوستان تفت استان یزد و غیره نظاره‌گر شوید.

 

 

 

نويسنده : حمید خوش نظری

این کاربر 5 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.