جمعه, 28 ارديبهشت 1403

 



روابط عمومی شرکت سگال سیستم

روابط عمومی شرکت سگال سیستم

th copy copy copy copy

شرکت سگال سیستم شرکت تولید نرم افزار حسابرسی می باشد که در قسمت روابط عمومی این شرکت امور مربوط به فروش نرم افزار انجام می گیرد اعضای این قسمت موظفند برای تماسهای مربوط به فروش پاسخگو باشند اطلاعات محصول فروش را در اختیار مشتریان بگذارند و به سوالات آنان جواب دهند در واقع روابط عمومی این شرکت ارتباط با محیط بیرون از شرکت و با افراد متفاوت و در هر شغل و سمتی را ممکن می سازد.

یکی از وظایف بخش روابط عمومی این شرکت ارسال کاتالوگ و لوح فشرده معرفی نرم افزار می باشد که با ارسال این پکیج مشتریان تا حدودی از نرم افزار اطلاعاتی کسب می کنند و برای دستیابی به به اطلاعات بیشتر و کامل تر و یا خرید محصول با قسمت فروش یا روابط عمومی شرکت تماس میگیرند. مدیر روابط عمومی وظایف کارمندان روابط عمومی یا همان قسمت فروش را مشخض می کند که هر کدام از افراد در چه خصوصی از ارتباط با مشتریان انجام وظایف کنند و پاسخگو باشند.

مدتی که من در این شرکت فعالیت داشتم به عنوان مسئول آماده سازی اطلاعات مشتریان هدف که شرکت قصد ارسال کاتالوگ، رزمه و لوح فشرده معرفی نرم افزار را برایشان داشت مشغول بودم. در این قسمت ابتدا من مشتریان مورد نظر شرکت را شناسایی کرده و مشخصات مشتریان اعم از شماره تماس، آدرس پستی، آدرس الکترونیکی و نام مسئول مربوطه را جمع آوری کرده و بایگانی و دسته بندی و اولویت بندی این اطلاعات را انجام دادم.

و به ترتیب اهمیت هر صنف پکیج آماده شده توسط همکاران دیگر را ارسال کرده و بررسی نهایی را جهت دریافت آن موسسه مورد نظر را انجام داد. به این ترتیب مراحل فروش نرم افزار در قسمت روابط عمومی شرکت انجام میگیرد.

نويسنده : مهنار پشوتن مقدم

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.