دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

 



روابط عمومی در شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن(1)

روابط عمومی در شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن

021 copy copy

روابط عمومی در گروه سرمایه گذاری مسکن دارای جایگاه ویژه ای است. با توجه به وسعت شرکت و وجود 16 شرکت زیر مجموعه و حضور شرکت در بورس روابط عمومی سعی زیادی در اطلاع رسانی به روز و دقیقی از سازمان مطبوع خود دارد. مخاطبان این روابط عمومی به دو دسته درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم میشوند که واحد روابط عمومی برای هرکدام برنامه های جداگانه ای دارد.
درشرکت سرمایه گذاری مسکن کمیته روابط عمومی تشکیل می شود و عمده تصمیمات با مشورت اعضای گروه کمیته و تصویب نهایی آن اجرایی می گردد. با توجه به اینکه مدیر عامل سازمان هم عضو این کمیته هستند و شخصا ویا نماینده تام الاختیار ایشان در جلسات حضور دارد مصوبات این کمیته به راحتی تامین بودجه شده و اجرایی می گردد. که این باعث توانایی بیشتر این واحد و تسریع کارها می شود.
روابط عمومی برنامه مدون و بسیار کاملی برای اطلاع رسانی داخلی و ارتباط مدیریت ارشد با کارکنان دارد.

رئوس برنامه های واحد روابط عمومی و سازمان برای ارتباط مدیریت ارشد با کارکنان به شرح زیر است:
• استفاده از توان فکری کارکنان و نظرات مفید آنان در اصلاح و بهبود شرکت
• افزایش آگاهی سازمان نسبت به استراتژی ها و برنامه های سازمان
• مدیریت شایعات و انتقادات
• ایجاد حس همدلی و همراهی در کارکنان
• اطلاع رسانی در مورد مسائل جاری و روزمره و دریافت بازخور از کارکنان
• ارزیابی اقدامات انجام شده و نظرات کارکنان

برای دستیابی اهداف فوق از ابزارها و اقدامات گوناگونی استفاده شده است مانند:
فعال سازی نظام پیشنهادات، برگزاری جلسات فصلی و شش ماهه، انتشار کتابچه راهنمای سازمانی(شامل ماموریت،چشم انداز،استراتژی ها و ....)، استفاده از سامانه پیامک ، انتشار نشریه داخلی و تقویت پرتال داخلی و ... .

مازیار خزائی

نويسنده : مازیار خزائی

این کاربر 7 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.