پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

 



کاربینی روابط عمومی و عملکرد مدیریت کل بانک مسکن

بنام خدا

 

نام ونام خانوادگی : محسن اکبری

 

نام استاد : خانم میرزایی

 

رشته : روابط عمومی پودمان (1)

 

موضوع : کاربینی شامل معرفی بانک مسکن وعملکرد مدیریت کل روابط عمومی بانک مسکن

 

همانطور که هر بخشی در یک سازمان وظایفی را عهده دار است ، روابط عمومی نیز که بعنوان چشم بینا و گوش شنوای هر سازمانی محسوب می شود ، وظایفی همچون برنامه ريزي ، سياستگذاري ، پيشنهاد بودجه و تدوين برنامه هاي تبليغاتي بانك و نظارت بر حسن اجراي آن ، تهيه دستور العمل و برنامه ريزي و نظارت بر خريد و توزيع هداياي تبليغاتي ، بررسي و تحقيق در خصوص راهكارهاي تكريم ارباب رجوع و نظارت بر حسن اجراي طرح تكريم از جمله بازديد از شعب و هماهنگي جهت بازرسي هاي دوره اي ، امور دبير خانه طرح تكريم ارباب رجوع (جلسات، پيگيري­ها و برنامه­ها و ... ) ، انجام پژوهشهاي درون سازماني و برون سازماني در خصوص راههاي ارتباط جمعي و نحوه ارائه خدمات بانكي به مشتريان و ارائه راهكارهاي حاصل از پژوهش ، سازماندهي و تقويت روابط عمومي در مديريتها از طريق هماهنگي با كارشناسان ارتباطات و بازاريابي، تعيين بودجه روابط عمومي و بازاريابي در مديريتها و نظارت بر حسن اجراي امور در مديريتها ، سياستگذاري، تهيه، نظارت بر چاپ و نحوه توزيع تمام اقلام اطلاع رساني، انتشاراتي و مطبوعاتي بانك شامل: ماهنامه، خبرنامه، ويژه نامه، كتاب، بروشور، جزوات، دفتر تلفن، كارت ها، تراكت، تقدير نامه، اوراق بهادار و ساير موارد ، بررسي و سياستگذاري براي حضور خبري و تبليغاتي بانك در رسانه ها از طريق هماهنگي با خبر نگاران، برگزاري كنفرانس ها و مصاحبه هاي مطبوعاتي، صدور و انتشار اخبار و بيانيه هاي مطبوعاتي و چاپ آگهي ، سياستگذاري و برنامه ريزي جهت ايجاد بستر لازم براي راه اندازي روابط عمومي الكترونيك ، سازماندهي و ارائه خدمات كتابخانه اي، خريد، آماده سازي و نمايه سازي كتب و مجلات ، مديريت كتابخانه اينترنتي و كتابخانه هاي فرعي ، ارائه اطلاعات پيرامون خدمات بانك به مشتريان و كاركنان از طريق مركز مشاوره، اينترنت و ساير ابزارهاي الكترونيكي ، اشراف كافي و بررسي و تلخيص دستورالعمل ها و بخشنامه ها به منظور پاسخگويي به مشتريان ، برنامه ريزي، اجراي مسابقات داخلي، جشنواره هاي هنري، فرهنگي و تبليغاتي ، برنامه ريزي ، اجرا و نظارت بر حسن اجراي نمايشگاه ها، گردهمايي ها، سمينارها و مراسم ملي، مذهبي ، انجام امور هنري شامل طراحي، فيلمبرداري، عكاسي، خطاطي و غيره ، بروز رساني اطلاعات اينترنت و اينترانت بانك ، تهيه گزارش هاي كارشناسي در زمينه مسائل روابط عمومي و اطلاع رساني ، بررسي انتقادات و پيشنهادات مشتريان و پاسخ به آنان از طريق پست الكترونيك، تلفن و نامه ، برنامه ريزي و مكاتبات انجام امور مربوطه به جوايز تحصيلي فرزندان ممتاز همكاران ، دبيرخانه شوراي امور فرهنگي (جلسات، پيگيري­ها و برنامه­ها و ... ) ، برنامه ريزي و مكاتبات جهت برگزاري مراسم ويژه فوت شدگان همكاران و ... ، انجام امور تشريفاتي بانك از جمله تصدي امور سالن ها، توزيع روزنامه و شيريني، نظارت و تعويض پلاكاردها و پرچم ها، هماهنگي ماموريت داخلي و خارجي، نصب تابلو اعلانات ، اجرا و ارسال پيامك هاي تبليغاتي، خبري و فرهنگي ، تكثير فرمها، گزارشات ، بخشنامه ها، جزوه ها و اطلاعيه هاي بانك و شركت هاي وابسته به بانك ، انجام امور دبيرخانه جلسات شوراي مديران (جلسات ، برنامه­ريزي ، پيگيري­­ها و ...) را برعهده دارد .

اگر در بخش روابط عمومی در بانک مسکن متمرکز شویم و به تجزیه و تحلیل بخشهای مختلف آن بپردازیم باید گفت روابط عمومی در این بانک از بخشهای مختلفی بشرح ذیل تشکیل می شود که بطور مشروح به شرح وظایف هر دایره می پردازیم :

- دايره امور فرهنگي و مناسبت­ها:

1-    برنامه ريزي و اجراي مسابقات داخلي ( قرآن- كتابخواني- احاديث هفته و ...)

2-    برنامه ريزي براي اجراي نمايشگاه­ها، گردهمايي­ها ، سمينارها و مراسم داخلي

3-    برنامه ريزي و اجراي جشن هاي سازماني نظير جشن آغاز سال تحصيلي در صورت تصويب مراسم ويژه ادارات مركزي و مديريت هاي تهران

4-    ارسال پيام­هاي فرهنگي براي كاركنان از طرق مختلف(sms و اينترنت و ...)

5-    برنامه ريزي و اجراي مراسم قرض الحسنه (قرعه كشي يا اهداي جوايز)

6-    برنامه ريزي و برگزاري جشنواره هاي هنري، فرهنگي و تبليغاتي

7-    حمايت هاي مالي از امور خيريه

8-    بررسي و اظهار نظر در خصوص اقلام فرهنگي تبليغاتي ارسالي از شركت ها    

7- برگزاري مراسم ملي و مذهبي در سطح بانك

9-    برگزاري مراسم تجليل از ايثارگران و خانواده شهدا (همكاران)

10-مراسم بزرگداشت روز زن و اهداي هداياي مربوطه «مصوبه مربوط به سكه ها به همراه توزيع»

11-تهيه جدول و پلاكاردهاي مناسبتي (مناسبت­هاي فرهنگي، ملي و مذهبي)

12-امور مربوط به جلسات شوراي امور فرهنگي (مكاتبات ، صورتجلسات ، پيگيري­ها و ....)

13-تهيه و اجراي تقويم اجرايي امورفرهنگي (بطور ساليانه) و يا گزارش هاي موردي حسب نوع مراسم

14-تهيه و ارائه گزارش­هاي دوره اي فرهنگي به سازمان­هاي مرتبط علي الخصوص شوراي امر به معروف و نهي از منكر و ستاد اقامه نماز

15-تهيه بانك اطلاعاتي(شناسنامه فرهنگي پرسنل)

16-پيشنهاد تهيه هداياي فرهنگي

17-ارائه گزارش عملكرد مديريتها در بخش فرهنگي (بصورت دوره­اي)

18-پيشنهاد و تهيه بليت­هاي بازديد از اماكن و برنامه هاي فرهنگي

19-ارائه ايده هاي نو و خلاقانه در حوزه امور فرهنگي

20-پيشنهاد طرحهاي مناسب جهت نهادينه نمودن فرهنگ سازماني

21-پيشنهاد در طراحي برنامه هاي مناسبتب ويژه نظير جلسات جزء خواني ماه مبارك رمضان با حضور اساتيد صاحب نام

22-برنامه ريزي و اجراي طرح جوايز تحصيلي فرزندان همكاران

2- دايره تشريفات و برگزاري مراسم:

1- انجام امور تشريفات در صورت فوت همكاران و نيز بستگان درجه اول همكاران (شركت در مراسم تدفين و ترحيم ، تهيه ، توزيع و نصب آگهي ترحيم، تهيه و تحويل تاج گل ، تهيه و نصب پلاكارد تسليت) در سطح ادارات مركزي.

2- مديريت امور برگزاري جلسات روزانه ادارات مركزي در سالن اجتماعات ادارات مركزي ساختمانهاي فردوسي ، ونك وسالن آمفي تئاتر ساختمان ونك.

3- انجام امور تشريفاتي تهيه بليت روزانه هواپيما جهت انجام ماموريت اداري همكاران ادارات مركزي.

4- مراجعه به فرودگاه و تهيه كارت پرواز مديران بانك هنگام انجام ماموريت اداري.

5- تهيه و تحويل روزانه روزنامه به روساي ادارات مركزي

6- تهيه، نصب و تعويض پلاكارد در اعياد و مناسبت هاي ملي و مذهبي.

7- انجام امور خريد و آماده سازي پك پذيرايي (ميوه ، شيريني، شكلات، بستي) در اعياد ملي و مذهبي جهت پذيرايي از همكاران ادارات مركزي.

8- تامين و نگهداري سيستم صوتي و تصويري سالن هاي كنفرانس ساختمان ونك و فردوسي و همچنين سالن آمفي تئاتر بانك.

9- مديريت برگزاري امور همايش و سمينارهاي ادارات مركزي و مديريت شعب استان تهران در سالن آمفي تاتر ساختمان ونك و يا اماكن ديگر.

10- تهيه ، نگهداري و ارسال انواع پرچم هاي بانك به ادارات و مديريت هاي شعب در صورت اعلام نياز

11- تعويض دوره اي پرچم هاي اهتراز محوطه ادارات مركزي.

12- نصب پلاكارد در محوطه ادارات مركزي در اعياد و مناسبت هاي ملي و مذهبي.

13- تكثير و تحويل لوح فشرده در صورت نياز ادارات مركزي (آموزشي و فناوري)...

14- مكاتبه با اداره كل تجهيز و پشتيباني جهت اختصاص وسيله اياب و ذهاب در صورت برگزاري همايش ، سمينار و جشن (همراهي و نظارت بر حسن انجام كار).

15- هماهنگي با مديريت امور حراست جهت حضور و استقرار يگان نظامي تشريفات در هنگام برگزاري سمينار، همايش و جشن.

16- نصب و جمع آوري اطلاعيه ، آگهي ترحيم ، پوستر در تابلو اعلانات ساختمان هاي ادارات مركزي

17- تهيه و ارسال پيام تسليت از طرف مدير عامل محترم و رياست محترم اداره كل روابط عمومي در صورت بروز فوت همكار و يا بستگان درجه اول ايشان در سطح كشور .

18- تهيه ، جمع آوري ، انتقال و نصب تجهيزات نمايشگاهي در صورت شركت در نمايشگاهها و همايشها كشوري.

19- تهيه و ارسال سبد گل از طرف مدير عامل محترم و اعضاي هيات مديره محترم بانك جهت عرض تبريك و يا تسليت به اشخاص حقيقي و حقوقي كه از طرف اداره كل حوزه مديريت اعلام مي گردد.

20- انجام و برگزاري مراسم امور جشن ها به لحاظ انتقال وسايل مورد نياز ، خريد و بسته بندي اقلام پذيرايي.

21- رزرو هتل و آماده سازي سيستم هاي صوتي و تصويري جهت برگزاري گردهمايي فصلي مديران ارشد با هماهنگي مسئولين محترم اداره.

22- انجام امور روزانه پيك جهت تحويل بسته هاي ارسالي توسط دواير مختلف اداره مانند دفاتر روزنامه ، شركتها ، چاپخانه و ....

23- خريد روزانه ميوه و شيريني جهت پذيرايي در جلسات روزانه ادارات مركزي.

24- انجام امور تنخواه گردان و بررسي فاكتورهاي خريد مربوط به دايره.

25- بررسي و تاييد صورتحساب آژانش مسافرتي هرمزان.

26- تهيه و تحويل تاج گل از طرف مدير عامل محترم بانك و اعضاي هيات مديره محترم به مجالس ترحيم در صورت فوت همكار.

3- دايره كتابخانه:

1- خريد، سازماندهي، آماده سازي و نمايه سازي كتب، مجلات، لوح فشرده و ...

2- ارائه خدمات كتابخانه اي

3- خدمات ميز امانات و ميز كتب مرجع

4- مديريت كتابخانه هاي فرعي (آموزش) مديريتهاي شعب

5- مديريت كتابخانه اينترنتي

6- سياستگذاري براي خريد روزنامه ها

7- ارائه گزارش عملكرد كتابخانه مديريتها (بصورت دوره­اي)

8- تهيه بانك اطلاعاتي و متون لازم براي ارسال sms

4- دايره دفتر و بايگاني:

1- ثبت نامه هاي وارده و صادره و گزارشات داخلي

2- ارسال مراسلات (نشريات و ...)

3- تهيه و توزيع مطبوعات و ملزومات اداره

4- پيگيري نامه هاي مردمي (پاسخ به مراجعات بعدي آنان)

5- بايگاني كليه اسناد و وارده و صادره و ضمايم آن

6- انجام امور خدماتي اداره

7- پيگيري نامه هاي ارجاعي به ادارات (از ادارات)

8- كنترل اثاثيه اختصاص شماره اموال و اعلام به ادارات ذيربط

9- دبيري جلسات داخلي اداره

10- امور دفتري رئيس و معاونان اداره (منشي دفاتر)

11- امور نمابر اداره و نامه هاي فوري (Fax)

12- تنظيم ، هماهنگي و راهنمايي سيستم اتوماسيون به همكاران

13- انجام امور ماشين نويسي                               

14- ثبت و اعلام حضور و غياب همكاران

15- تهيه و توزيع ناهار همكاران

16- توزيع هداياي تبليغاتي و مكاتبات مربوط به آن

17- راهنمايي تماس هاي تلفني مشتريان در حد اطلاعات

- قسمت تكثير:

16- تكثير بخشنامه­ها و نامه هاي عمومي و ... كه از طريق ادارات مركزي ارجاع مي گردد و تكثير فرمهاي غير چاپي آنها

17- تكثير فرم ها و گزارشات و درخواستهاي همكاران در حد امكان

18- انجام امور تكثير موارد مورد نياز شركتهاي وابسته به بانك

19- تكثير در امور تبليغات بانك و اطلاعيه هاي شعب تازه تاسيس

20- تكثير جزوات آموزشي اداره آموزش

5- دايره تبليغات:

1- برنامه ريزي، سياستگذاري و تدوين برنامه هاي تبليغاتي بانك و نظارت بر حسن انجام آنها
2- برنامه ريزي و اجراي تبليغات محيطي ( فضاهاي خارجي و داخلي بانك) و نظارت بر حسن انجام آنها

3- برنامه ريزي و اجراي تبليغات راديو و تلويزيوني بانك و نظارت بر حسن انجام آنها(تهيه بريف و مانيتورينگ پخش)

4- برنامه ريزي و اجراي جهت تبليغات اينترنتي خدمات بانك.

5- تهيه دستورالعمل و برنامه ريزي خريد و توزيع هداياي تبليغاتي بانك جهت جذب و حفظ مشتري براي بانك (اخذ مصوبه، تامين بودجه و توزيع در سطح مديريت هاي شعب سراسر كشور و ادارت مركزي )

6- برنامه ريزي و تهيه جدول ارسال پيامهاي تبليغاتي (از طريق مختلف sms و اينترنت و غيره)

7- پيشنهاد بودجه ساليانه تبليغاتي بانك

8- برنامه ريزي چاپ و توزيع تقويم ساليانه

9- امور مربوط به جوايز و برنامه هاي قرض الحسنه در هر سال از زمان آغاز تبليغات مربوطه از طريق رسانه هاي مختلف تا زمان اهداي جوايز به مشتريان و تبليغات جانبي و هماهنگي لازم با مديريت هاي شعب سراسر كشور .

10- برنامه ريزي و اجراي تبليغات صوتي تصويري داخلي شعب

11- تهيه فيلم هاي آموزشي

12- حمايتها و مشاركتهاي مالي (با موضوع تبليغات)

13- تهيه گزارش عملكرد تبليغاتي مديريتها (بصورت دوره اي)

14- تهيه كمپين براي امور تبليغاتي بانك (با هماهنگي مسئوولين اداره)

15- مطالعه مستمر ابزار نوين تبليغاتي و ارائه طرحهاي خلاقانه و استفاده از نوآوري براي پيشبرد امور مقدماتي

16- بررسي نظرگاههاي تخصصي و اخذ مشاوره از متخصصان تبليغات

17- دريافت نظرات كارشناسي و بررسي و ارائه راهكارها و پيشنهادات مناسب براي تبليغات بانك.

18- برنامه ريزي جهت ارسال اقلام تبليغاتي مورد نياز مديريت هاي شعب براي استفاده در شعب و نمايشگاهها و ..... از جمله (استند جابروشوري ، استند منشور اخلاقي )

19- برنامه ريزي و تهيه و توزيع بج سينه كاركنان بانك (بررسي و دريافت نمونه انعقاد قرارداد و نظارت بر حسن اجراي آن)

20- تهيه برنامه هاي اطلاع رساني و تبليغاتي براي تلويزيونهاي شعب و نظارت بر حسن انجام آنها.

21- تهيه برنامه هاي مناسب جهت پخش در نمايشگاهها ، سمينارها و ... و تامين نياز مديريت هاي شعب سراسر كشور در اينخصوص .

021 copy copy copy

6- دايره تكريم ارباب رجوع و افكارسنجي:

1- بررسي عملكرد اداره و تهيه گزارشهاي عملكرد دوره اي اداره

2- بررسي عملكرد كارشناسان بازاريابي و ارتباطات مديريتها و تهيه گزارشهاي دوره اي

3- انجام نظرسنجي هاي درون سازماني و برون سازماني

4- ايجاد هماهنگي با كارشناسان ارتباطات مديريتها در امور محوله

5- مسئووليت دبيرخانه طرح تكريم ارباب رجوع

6- نظارت بر نحوه اجراي طرح تكريم

7- استفاده از روشها و ابزارهاي نوين پژوهش و تحقيق

8- مستندسازي فعاليت هاي بانك

9- همكاري و هماهنگي با سازمان هاي نظارتي خارج بانك در خصوص طرح تكريم ارباب رجوع

10- اظهار نظر كارشناسي طرح هاي پژوهشي بانك در حوزه هاي ارتباطات و بازاريابي

7- دايره انتشارات و ارتباطات رسانه اي:

 

1-    سياستگذاري ، تهيه مطالب و چاپ هفته نامه بانك و مسكن (تهيه متن ،صفحه آرايي، طراحي و ....)

2-    حضور خبري در شعب و ادارات، سمينارها، جلسات و ... براي تهيه گزارش (تهران و شهرستانها)

3-    ارتباط خبري با كارشناسان روابط عمومي و مديريتهاي شعب استان

4-    سياستگذاري ، تهيه مطالب و چاپ ويژة نامه ها از جمله ويژه نامه دانش آموزان ممتاز بانك ، قرآن ، بانكداري اسلامي ، ورزشي و ... (تهيه متن ، جمع آوري عكسها ، صفحه آرايي ، طراحي و ...)

5-    گزارش سالانه بانك به زبان انگليسي (تهيه متن و نظارت برطراحي و چاپ)

6-    تهيه مطالب و ويراستاري تمامي اقلام اطلاع رساني و انتشاراتي (تقديرنامه، كارت تبريك، بروشورها، تراكت و ...)

7-    سياستگذاري و برنامه ريزي در خصوص تمامي امور اطلاع رساني و انتشاراتي      

8-    به روز رساني طرح توزيع نشريات داخلي و خبرنامه بانك         

9-    ارائه پيشنهادها و استفاده از طرحهاي خلاقانه به منظور پيشبرد اهداف دايره انتشارات و رسانه ها

10- سياستگزاري، تهيه ، طراحي و چاپ حداقل 40 عنوان بروشور خدماتي بانك

11- سياستگزاري، تهيه ، طراحي و چاپ كتابچه هاي اطلاع رساني بانك از جمله خدمات ارزي ، سپرده ممتاز و ...

12- صفحه آرايي، مديريت و نظارت بر چاپ فصلنامه بانك مسكن   

13- صفحه آرايي، مديريت بر چاپ و اخذ مجوز چاپ براي كتاب هاي بانك

14- بررسي و كارشناسي كتاب ها و ويژه نامه هاي خاص برون سازماني جهت درج مطالب و خدمات بانك و تهيه متون تبليغاتي واطلاع رساني جهت درج در اين كتابها

15- تهيه بريده جرايد 

16- صدور و انتشار بيانيه هاي مطبوعاتي     

17- برگزاري كنفرانس هاي مطبوعاتي و هماهنگي براي مصاحبه هاي مطبوعاتي

18-بررسي و سياستگذاري براي حضور خبري بانك در رسانه ها و هماهنگي با خبرنگاران

19-تهيه و ارسال جوابيه به نشريات

20- آرشيو امور رسانه اي و مطبوعاتي

21- پيشنهاد ، تهيه و ارسال خبر به خبرنگاران (از طريق SMS و ديگر رسانه ها)

22- بررسي نشريات و تمامي مطبوعات جهت درج آگهي هاي تبليغاتي بانك مسكن

23-طراحي و صفحه آرايي كمپين ها و پكيج هاي مناسبتي (طرح هاي عملي جامع مناسبتي از جمله روز زن ، نوروز و ...)

24- طراحي و صفحه آرايي تمامي امور هنري و تبليغاتي بانك (پوستر، استند، بيلبرد، تقويم، كارت تبريك و ...)

25- طراحي و صفحه آرايي تمامي امور اطلاع رساني / انتشاراتي بانك (كارت ويزيت ، خبرنامه، ويژه نامه ها، بروشورها، كتب و جزوات مختلف و ...)

26- طراحي و صفحه آرايي تمامي امور مطبوعاتي (اوراق بهادار، دسته چكها ، مسكن كارت ها، بن كارت و ... )

27- نظارت بر چاپ و توزيع تمامي اقلام تبليغاتي، انتشاراتي و مطبوعاتي

28-برگزاري و نظارت بر فراخوان هاي هنري، نحوه طراحي و اجراي پروژه هايي همانند تابلو ، آرم و ....

29-امور خطاطي و خوشنويسي

30- طراحي صفحات سايت و لينك هاي تبليغاتي سايت.

31- طراحي فلش براي مناسبتها و امور تبليغاتي به منظور اجرا در خودپردازهاي بانك

32-آرشيو تمامي فايل هاي تبليغاتي و اطلاع رساني بانك و اقلام طراحي شده از سوي اين دايره

33-تهيه لوح تقدير جهت بازنشستگان

34- امور فيلمبرداري و مديريت و نظارت بر امور تصويربرداري از اماكن بانك

35- امور عكاسي و مديريت و نظارت بر امور عكاسي از اماكن بانك

36-تهيه آرشيو عكس و فيلم بانك

37- هماهنگي با شركتها جهت تصويربرداري از مراسم و جشن هاي بزرگ بانك

38-برگزاري مسابقات ويژه عكاسي

0212

8- دايره اطلاع رساني:

1- سياستگذاري و برنامه ريزي جهت ايجاد بستر لازم براي راه اندازي روابط عمومي الكترونيك

2- ارائه اطلاعات و اطلاع رساني پيرامون خدمات بانك به مشتريان از طريق مركز مشاوره، اينترنت و اينترانت

3- بررسي انتقادات و پيشنهادات مشتريان و پاسخ به درخواست مشتريان و نامه هاي مردمي از طريق پست الكترونيك ، تلفن و نامه ...

4- راه اندازي و اخذ اطلاعات جهت ارائه از طريق سايت هاي اينترنت و اينترانت بانك

5- بروز رساني سايت انگليسي زبان بانك

6- بروز رساني سايت بانك (اينترنت و اينترانت)

7- راه اندازي و بروز رساني ماهنامه و نشريات الكترونيكي بانك

8- بررسي و تلخيص دستورالعمل ها و بخشنامه هاي بانك

9- بروز رساني نرم
افزارهاي پاسخگويي و اطلاع رساني

10-اجرا و ارسال پيام هاي بانك از طريق SMS

11- تهيه گزارشهاي كارشناسي و تحليل محتواي اطلاع رساني براي مديريت بانك 

12- حضور كارشناس در نمايشگاههاي اطلاع رساني و تخصصي بانك

13- تهيه گزارش عملكرد مديريتها در بخش اطلاع رساني، اينترنت و ... (بصورت دوره اي)

14- نگهداري بانك اطلاعاتي مورد نياز در بخشهاي تبليغاتي ، اطلاع رساني، فرهنگي و ... جهت ارسال sms، email و ...

15- مطالعه مستمر و ارائه طرح هاي نو و خلاقانه به منظور رسيدن به روابط عمومي الكترونيك

16- راه اندازي و مديريت وبلاگ روابط عمومي

17- راه اندازي و مديريت شعبه ياب هوشمند در بستر اينترنت

18- راه اندازي 32 ساب پورتال استاني و 2 ساب پورتال ادارات مركز

19- راه اندازي و مديريت قسمت ويژه همكاران شامل اطلاعات مورد نياز ، برگزاري مسابقات اينترنتي و ..

20- برگزاري نظرسنجي از دو طريق اينترنت و ارسال SMS 

21- به روز رساني اطلاعات شعب و اطلاعات تماس مديران در اينترنت و اينترانت بر اساس آخرين تغييرات

22- راه اندازي و مديريت سامانه هاي ، تعاملي بانك از جمله تالار گفتگو و صندوق پيشنهادات اينترانت ....

23- پي گيري انتقادات و شكايات مردمي توسط كارشناسان مركز مشاوره و مذاكره با ادارات و شعب ذيربط و اعلام نتيجه به مشتري به صورت تلفني

24- تهيه گزارشات جامع از انتقادات و پيشنهادات مردمي و ارجاع آن به مديران ذيربط

كارشناس مالي

  1. مطالعه و بررسي قوانين، مقررات و آيين نامه هاي مربوط به امور مالي و تشخيص انطباق با انجام امور در اداره روابط عمومي
  2. پيش بيني و برآورد هزينه هاي مربوط به تبليغات ، انتشارات و بازاريابي و تنظيم بودجه سالانه روابط عمومي و بازاريابي به تفكيك اداره و مديريت هاي شعب و اخذ مجوزهاي لازم
  3. تدوين شاخص ها و تشكيل سر فصل هاي مورد نياز جهت بودجه اداره و مديريت ها در بخش هاي مختلف به تفكيك
  4. تخصيص اعتبار و ثبت و كنترل عملكرد مالي مديريت ها در حوزه بازاريابي و روابط عمومي
  5. هماهنگي و نظارت بر فعاليت هاي مديريت ها به منظور جلوگيري از انحرافات مالي از بودجه تخصيص يافته
  6. دريافت گزارش­هاي مالي بطور مستمر و رسيدگي به مغايرت­هاي احتمالي در آنها
  7. نگهداري و كنترل تنخواه به منظور پرداخت صورت حسابهاي مربوط به امور جاري روابط عمومي
  8. بررسي حسابها و قراردادهاي مربوط به تبليغات ، انتشارات و .....
  9. پرداخت صورتحساب­هاي متفرقه (هزينه طراحي، چاپ، قدرالسهم­ها، حق اشتراك با نشريات و.....)
  10. دريافت وجه نقد و كارت هديه بصورت علي الحساب جهت برگزاري مراسم، همايش ها و گردهمايي ها.
  11. دريافت سكه جهت اهدا به مناسبت هاي مختلف (روز زن، بازنشستگان، مسابقات قرآن و كتابخواني، تقدير از همكاران و.......)
  12. بررسي ، ثبت و پرداخت صورتحساب­هاي مطبوعات، صدا و سيما، بيلبردهاي تبليغاتي و انواع قراردادها
  13. بررسي و كنترل صورتحسابها و قراردادها به منظور جلوگيري از پرداخت هاي مجدد
  14. پيگيري جهت اصلاح صورتحسابها و رفع مغايرت هاي موجود
  15. پيگيري هاي مستمر به منظور پرداخت به موقع صورتحسابها و قراردادها و ...
  16. تهيه گزارش­هاي آماري مربوط به هزينه هاي تبليغاتي در سر فصل هاي مختلف از جمله IT ، قرض الحسنه، ......
  17. تنظيم قراردادهاي داخلي اداره از جمله مشاوره ، طراحي و تبليغات در سايت و ...
  18. برنامه ريزي و اقدام جهت اهداي پاداش هاي پايان سال از محل منابع در اختيار مدير عامل محترم
  19. هماهنگي و مكاتبه با ادارات ذيربط جهت تسويه علي الحساب ها ، سكه و كارت هديه دريافتي
  20. هماهنگي به منظور پرداخت هاي مربوط به برگزاري همايش ها ، سمينارها و نمايشگاهها و جلسات و حمايت هاي مالي و ...
  21. شركت در جلسات كارشناسي، تنظيم گزارشها به منظور اجرايي نمودن كار و فعاليت مورد نظر در دواير اداره روابط عمومي
  22. برنامه ريزي وتعيين استراتژي­هاي مناسب با فعاليت هاي اداره روابط عمومي به منظور انجام امور طبق برنامه
  23. تجزيه و تحليل و بررسي انطباق فعاليت­هاي انجام شده با شرح برنامه هاي پيش بيني شده شده و ارائه راهكارهاي مناسب براي رفع مشكلات
  24. ارائه گزارش هاي جامع از وضعيت بودجه و هزينه هاي اداره و مديريت ها
نويسنده : محسن اکبری

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.