یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403

 



روابط عمومي شركت مهندسي و ساخت تاسيسات دريايي ايران

1. عنوان شغل: رئيس روابط عمومي

2. كد شغل: MGMHD03

3. عنوان معاونت: -

4. عنوان مديريت/واحد مستقل: حوزه مدير عامل

5. نقش شاغل در پروژه: -

6. ساير عناوين مورد استفاده براي اين شغل: مدير روابط عمومي

7. مافوق مستقيم شغل: مدير حوزه مدير عامل

8. ساير كساني كه شاغل اين شغل بايد به آنها گزارش دهد: مدير عامل

9. محل كار: محل اصلي انجام وظايف در تهران است. گاهاً شاغل اين شغل به مأموريت‌هاي خارج از تهران اعزام خواهد شد.

10. شرايط احراز

1-10. صلاحيت:

- كارشناسي روابط عمومي يا ارتباطات با حداقل 8 سال سابقه كار.

- كارشناسي ارشد روابط عمومي يا ارتباطات با حداقل 6 سال سابقه كار.

2-10. زمينه تجارب مورد نياز:

- تجربه كار كاشناسي و مديريتي در زمينه روابط عمومي و امور بين‌الملل، امور اداري، آموزش يا فروش و بازاريابي شركت‌هاي مشابه با موضوع فعاليت شركت.

3-10. مدارك فني و تخصصي مورد نياز:

- گواهي مبني بر گذراندن دوره مديريت رسانه؛

- گواهي مبني بر گذراندن دوره مديريت امور نمايشگاهي؛ و

- گواهي مبني بر گذراندن دوره آموزش نظرسنجي.

11. هدف از شغل:

ايجاد ارتباط بين شركت و ساير شركت‌هاي همكار و كارفرما نظير شركت ملي نفت ايران، شركت پترو پارس و ...؛ تسهيل روابط بين كاركنان شركت و مديريت ارشد؛ و معرفي موضوع فعاليت و توانمندي‌هاي شركت به عموم جامعه داخل و خارج كشور، متمرکز کردن کلیه فعالیتهای بین المللی شركت ، ارتباط با شركت هاي همكار بين المللي ، فعالیتها و ارتباطات بین المللی و پیگیری های لازم جهت شرکت نظام مند یا غیر نظام مند همكاران در کنگره های بین المللی.

12. وظايف اصلي شغل:

  1. سياستگذاري، برنامه‌ريزي و كاربرد شيوه‌ها و برنامه‌هاي مناسب براي انعكاس اهداف، سياست‌ها، فعاليت‌ها، برنامه‌ها، كاركردها و مواضع شركت به مخاطبان، رسانه‌ها و جامعه؛
  2. عضويت و شركت در جلسات مرتبط شركت به منظور آگاهي از سياست‌ها، خط‌مشي‌ها، برنامه‌ها و روند فعاليت‌ها و نيز آگاهي از نتايج ساير نشست‌ها و گردهم‌ايي‌ها و جلسات به ويژه جلسه شوراي معاونين؛
  3. برنامه‌ريزي و اطلاع‌رساني به عموم مردم درباره عملكرد شركت به انگيزه تنوير افكار عمومي؛
  4. تهيه و تنظيم اطلاعات پايه‌اي از شركت به شيوه‌هاي مختلف نظير كاتالوگ، بروشور، لوح فشرده، هداياي تبليغاتي و ... براي ارائه به مراجعان و ميهمانان شركت به زبان‌هاي مختلف؛
  5. تدوين و نظارت بر اجراي طرح جامع تبليغات فرهنگي درون شركت به منظور فضاسازي فرهنگي – تبليغاتي ساختمان‌ها و محوطه‌ها در ايام و مناسبت‌هاي ملي-مذهبي؛
  6. اجرا و نظارت بر گردآوري و نشر اطلاعات و اخبار داخلي و خارجي شركت و همچنين گزارش‌هاي مربوط به سياست‌ها، فعاليت‌ها، طرح‌ها و برنامه‌هاي شركت در قالب نشريات داخلي و برون‌سازماني؛
  7. نظارت بر انتشار هر گونه نشريه و هماهنگي با مقامات عالي به منظور صدور مجوز براي انتشار انواع نشريات در داخل شركت؛
  8. اجراي نظرسنجي از كاركنان شركت و تجزيه و تحليل نتايج به دست آمده به منظور ارائه پيشنهاداتي در جهت افزايش رضايت كاركنان؛
  9. راه‌اندازي و اجراي نظام پيشنهادات شركت؛
  10. نقد و بررسي و تحليل فعاليت‌هاي شركت در نظر اقشار مردم، نخبگان، رسانه‌ها و دستگاه‌هاي دولتي و ارائه گزارش آن به مديريت؛
  11. ايجاد ارتباط با رسانه‌هاي خارجي مكتوب، خبرگزاريها، شبكه هاي تلويزيوني و راديويي و سايتهاي بين المللي با توجه به موضوع فعاليت‌هاي شركت در كشورهاي مختلف به منظور اطلاع‌رساني اخبار پروژه؛
  12. نظارت بر انجام امور روابط عمومي داخلي نظير برگزاري مراسم‌ها، اعياد و ... ؛
  13. اتخاذ تصميمات مناسب پيرامون همدلي و همدردي شركت با كاركنان از طريق اعزام نماينده شركت براي حضور در مراسم‌هاي ايشان يا درج آگهي تبريك و تسليت در رسانه‌ها؛
  14. انجام هماهنگي‌هاي لازم براي برگزاري برنامه‌هاي بازديد اقشار مختلف مردم، كاركنان و خانواده‌هاي آنها از فعاليت‌هاي شركت؛
  15. تهيه و تدوين برنامه و بودجه سالانه بخش روابط عمومي شركت؛
  16. تهيه و تنظيم نظام‌نامه‌هاي كلي روابط عمومي براي ايجاد هماهنگي بين واحدهاي روابط عمومي ساير بخش‌هاي شركت؛
  17. پشتيباني واحدهاي روابط عمومي ساير بخش‌هاي شركت در زمينه مواد انتشاراتي و تبليغاتي، انجام امور فرهنگي، تبليغاتي و برنامه‌اي.
  18. برنامه ريزي، سياست گذاري، هدايت و اجراي همايش ها و نمايشگاه هاي داخلي و خارجي
  19. كسب اشتهار، خوشنامي و رضايت مردمي براي شركت.
  20. ايجاد و تقويت تفاهم بين مديريت و كاركنان شركت.
  21. ايفاي نقش تعامل بين مديريت شركت و كارفرمايان و يا شركت هايي كه در ارتباط كاري با ما هستند.
  22. ارزيابي ديدگاههاي مخاطبان براي شركت.
  23. اعلام عملكرد، سياستها، برنامه ها و انتظارات شركت به مخاطبان خاص و عام.
  24. سخنگويي شركت
  25. ايجاد فرصت اظهارنظر براي مسئولان شركت در رسانه ها
  26. مشاوره به مديريت عامل
  27. كمك به سازگاري شركت با محيط به ويژه با محيط معنوي
  28. كمك به شركت در عمل برنامه ريزي از طريق انعكاس نظرهاي عموم به مديريت
  29. انجام بعضي از وظايف شركت در ارتباطات سازماني و مراودات اجتماعي
  30. هدايت اطلاعاتي كاركنان
  31. كمك به فرآيند تصميم گيري از طريق اقدام به تصميم سازي از طريق افكار عمومي و سنجش محيط(داخلي و خارجي)
  32. توسعه فضاي همكاري و مشاركت در داخل شركت
  33. توسعه حس احترام و تعلق در كاركنان
  34. جستجوی کافی به منظور شناسایی همايش هاي بين المللي مرتبط با حوزه فراساحل و فعاليت هاي اين شركت
  35. شناساندن شركت به مجامع بین المللی
  36. فراهم کردن مطالب علمی کافی برای ارائه در كنفرانس و همايش هاي بين المللي فعال در حوزه فراساحل
  37. تشکیل گروه های خبری مشترک با سایر مراکز بین المللی
  38. ارتباط  با دست اندركاران اجرايي کنگره های خارجی
  39. ارتباط با سفارتخانه ها در داخل و خارج از ايران
  40. ارتباط با رابطين شركتهاي هم سطح و همكار بين المللي
  41. ارتباط با سازمانهاي تخصصي بين المللي
  42. ارتباط با مراكز فرهنگي بين المللي

* توجه: با توجه به ماهيت پروژه محور بودن فعاليت‌هاي شركت، وظايف فوق تنها به عنوان وظايف ثابت و مشخص مطرح بوده و شاغل موظف است بنا به تشخيص و دستور مقام مافوق ساير وظايف مرتبط با شغل را نيز بر عهده گيرد.

13. مسئوليت‌ها و اختيارات:

- مسئوليت سرپرستي كارشناسان و كاركنان واحد روابط عمومي و بين الملل شركت به لحاظ:

    • اطمينان از ارائه آموزش‌هاي جامعه‌پذيري و مهارت‌هاي تخصصي به كاركنان تحت سرپرستي؛
    • تقسيم وظايف و مسئوليت‌ها بين كاركنان تحت سرپرستي؛
    • كنترل كار كاركنان واحد؛
    • بررسي و تأييد فرم ارزيابي عملكرد كاركنان واحد و ارجاع به مقام مافوق جهت تأييد و تصويب؛
    • بررسي و پيشنهاد اصلاح و بازنگري ساختار، شرح وظايف و تعداد پست‌هاي مورد نياز واحد به مدير حوزه مدير عامل، مدير عامل و يا مقام مافوق؛
    • بررسي و پيشنهاد انتقال يا ارتقاي كاركنان تحت سرپرستي به مدير حوزه مدير عامل ؛
    • پيشنهاد تشويق و تنبيه سرپرستان و كاركنان تحت سرپرستي به مدير حوزه مدير عامل ؛
    • بررسي و پيشنهاد اخراج يا تعديل نيروي انساني واحد به مدير حوزه مدير عامل ؛
    • بررسي و پيشنهاد حقوق و دستمزد كاركنان تحت سرپرستي به مدير حوزه مدير عامل ؛
    • وساير امور محوله از سوي مديريت محترم عامل شركت

- مسئوليت اطلاعاتي شامل اجرا و نظارت بر:

    • «جمع‌آوري اطلاعات و آمار» مرتبط با فعاليت‌ها؛
    • «تلخيص و طبقه‌بندي و ارائه آمار و اطلاعات»؛
    • «پردازش اطلاعات و انجام تحليل‌هاي آماري»؛ و
    • «جمع‌بندي و تدوين گزارشات» مربوطه؛
    • انتشار اطلاعات و اخبار سازمان پس از تاييد مراجع ذيصلاح
    • تهيه و تنظيم نظامنامه هاي كلي روابط عمومي براي ايجاد هماهنگي بين واحدهاي روابط عمومي مراكز تابعه.
    • بررسي ايجاد يا حذف پستها و واحدهاي روابط عمومي (امكان سنجي و سنجش نياز و ارائه پيشنهاد به مديريت عامل.
    • برگزاري جلسه ها و سمينارهاي سراسري و منطقه اي و ارتباط مستمر با واحدهاي روابط عمومي و مراكز تابعه.
    • پشتيباني واحدهاي روابط عمومي مراكز تابعه در زمينه مواد انتشاراتي و تبليغاتي، انجام امور فرهنگي، تبليغي و برنامه اي با مشاركت ساير واحدهاي روابط عمومي.
    • شناسايي و معرفي شيوه هاي بهينه سازي فعاليتهاي روابط عمومي در شركت با كسب نظر از دفاتر روابط عمومي مركزي تابعه و ايجاد زمينه هاي همفكري و مشاركت آنان براي بهبود امور روابط عمومي.
    • نظارت بر مواد انتشاراتي، كارتها، جزوات و خبرنامه ها به روابط عمومي مراكز تابعه.
    • نظارت بر كار روابط عمومي هاي مراكز تابعه از طريق دريافت گزارش عملكرد.
    • ايجاد هماهنگي با روابط عمومي هاي مراكز تابعه و ايجاد وحدت رويه بين آنها و روابط عمومي.
    • سركشي به دفاتر نمايندگي و مراكز نمايندگي و مراكز و ارائه گزارش به مديريت عامل.

14. الزامات

1-14. دانش:

شاغل اين شغل بايد تسلط كامل بر اصول و مفاهيم «ارتباطات و رسانه‌ها» داشته باشد. همچنين تسلط نسبي بر مباحث «مديريت عمومي» نيز لازم است.دانش‌هاي تخصصي مورد نياز در اين زمينه عبارت است از: «مديريت ارتباطات» و «روابط سازماني».

2-14. زبان خارجي:

شاغل اين شغل بايد تسلط كامل بر «مطالعه و درك مطالب» متون انگليسي و «مكالمه» به زبان انگليسي داشته باشد. همچنين از توانايي «نوشتن» به زبان انگليسي نيز برخوردار باشد.

3-14. آشنايي با نرم‌افزارها:

  1. توانايي استفاده از مجموعه office خصوصاً نرم‌افزارهاي Word و Excel؛ و
  2. تسلط در استفاده از اينترنت.

15. ترجيحات

1-15. ساير دانش‌هاي مورد نياز:

آشنايي با اصول و مفاهيم «روابط عمومي و امور بين الملل»، «برنامه‌ريزي سيستم‌ها و روش‌ها» و «امور دفتري».

2-15. مهارت و شايستگي:

براي انجام اين شغل، بهتر است كه شاغل از مهارت‌ها و شايستگي‌هاي ارتباطات مؤثر؛ اطلاعات‌خواهي؛ درك اجتماعي و همدلي؛ تفكر خلاق؛ نفوذ، تأثيرگذاري و برانگيختن ديگران؛ پايبندي به اصول، ارزش‌ها و اخلاقيات؛ آگاهي‌هاي سازماني و محيطي؛ و تفكر استراتژيك برخوردار باشد. همچنين دارا بودن توانمندي‌هاي پردازش و ارزيابي اطلاعات؛ مديريت بحران؛ مذاكره براي جلب تفاهم و تعهد؛ مديريت بين‌وظيفه‌اي/بين‌واحدي؛ و شناسايي و حل مسأله موجب عملكرد مناسب‌تر شاغل در اين شغل خواهد شد.

3-15. توانمندي‌هاي ذهني:

براي انجام شغل بهتر است تا شاغل شغل از توانمندي‌هاي ذهني مورد نياز براي «خلاقيت و ابتكار»، «برنامه‌ريزي، سازماندهي، ايده پردازي و اولويت‌بندي فعاليت‌ها»، «تجزيه و تحليل مسائل» و «تصميم‌گيري» برخوردار باشد.

16. تاريخ تهيه: 09/09/90

17. سمت سازماني تأييدكننده: مدير عامل

1. عنوان شغل: مسئول اطلاع رساني

2. كد شغل: MGMRP01

3. عنوان معاونت: -

4. عنوان مديريت/واحد مستقل: حوزه مدير عامل

5. نقش شاغل در پروژه: -

6. ساير عناوين مورد استفاده براي اين شغل:

7. مافوق مستقيم شغل: رئيس روابط عمومي

8. ساير كساني كه شاغل اين شغل بايد به آنها گزارش دهد: -

9. محل كار: محل اصلي انجام وظايف در تهران است. گاهاً شاغل اين شغل به مأموريت‌هاي خارج از تهران اعزام خواهد شد.

10. شرايط احراز

1-10. صلاحيت:

- كارشناسي روابط عمومي يا ارتباطات با حداقل 3 سال سابقه كار.

2-10. زمينه تجارب مورد نياز:

- تجربه كار كاشناسي در زمينه روابط عمومي و امور بين‌الملل، امور اداري، آموزش .

11. هدف از شغل:

اطلاع رساني در خصوص فعاليتها و پروژه هاي شركت به داخل و خارج از شركت

12. وظايف اصلي شغل:

  1. انعكاس اهداف، سياست‌ها، فعاليت‌ها، برنامه‌ها، كاركردها و مواضع شركت به مخاطبان، رسانه‌ها و جامعه؛
  2. اطلاع‌رساني به عموم مردم درباره عملكرد شركت به انگيزه تنوير افكار عمومي؛
  3. اجرا و نظارت بر گردآوري و نشر اطلاعات و اخبار داخلي و خارجي شركت
  4. نظارت بر انتشار اخبار در وب سايت رسمي فارسي و انگليسي شركت
  5. نظارت بر انتشار اخبار در اينترانت شركت
  6. ايجاد ارتباط با رسانه‌هاي خارجي مكتوب، خبرگزاريها، شبكه هاي تلويزيوني و راديويي و سايتهاي بين المللي با توجه به موضوع فعاليت‌هاي شركت در كشورهاي مختلف به منظور اطلاع‌رساني اخبار پروژه؛
  7. انجام هماهنگي‌هاي لازم براي برگزاري برنامه‌هاي بازديد اقشار مختلف مردم، كاركنان و خانواده‌هاي آنها از فعاليت‌هاي شركت؛
  8. انجام هماهنگي‌هاي لازم براي برگزاري برنامه‌هاي بازديد خبرنگاران از فعاليت‌هاي شركت؛
  9. برگزاري نشست هاي خبري مديريت عامل و يا ديگر مديران ارشد شركت
  10. پشتيباني واحدهاي روابط عمومي ساير بخش‌هاي شركت در زمينه مواد انتشاراتي و تبليغاتي، انجام امور فرهنگي، تبليغاتي و برنامه‌اي.
  11. برنامه ريزي، سياست گذاري، هدايت و اجراي همايش ها و نمايشگاه هاي داخلي و خارجي
  12. اعلام عملكرد، سياستها، برنامه ها و انتظارات شركت به مخاطبان خاص و عام.
  13. ايجاد فرصت اظهارنظر براي مسئولان شركت در رسانه ها
  14. هدايت اطلاعاتي كاركنان
  15. جستجوی کافی به منظور شناسایی همايش هاي بين المللي مرتبط با حوزه فراساحل و فعاليت هاي اين شركت
  16. انجام هماهنگي هاي لازم جهت برگزاري همايش ها و نمايشگاه ها
  17. فراهم کردن مطالب علمی کافی برای ارائه در كنفرانس و همايش هاي بين المللي فعال در حوزه فراساحل
  18. تشکیل گروه های خبری مشترک با سایر مراکز بین المللی

* توجه: با توجه به ماهيت پروژه محور بودن فعاليت‌هاي شركت، وظايف فوق تنها به عنوان وظايف ثابت و مشخص مطرح بوده و شاغل موظف است بنا به تشخيص و دستور مقام مافوق ساير وظايف مرتبط با شغل را نيز بر عهده گيرد.

13. مسئوليت‌ها و اختيارات:

مسئوليت اطلاعاتي شامل اجرا و نظارت بر:

    • «جمع‌آوري اطلاعات و آمار» مرتبط با فعاليت‌ها؛
    • «تلخيص و طبقه‌بندي و ارائه آمار و اطلاعات»؛
    • «پردازش اطلاعات و انجام تحليل‌هاي آماري»؛ و
    • «جمع‌بندي و تدوين گزارشات» مربوطه؛
    • انتشار اطلاعات و اخبار سازمان پس از تاييد مراجع ذيصلاح
    • ايجاد هماهنگي بين واحدهاي روابط عمومي مراكز تابعه با تهران.
    • هماهنگي جهت برگزاري جلسه ها و سمينارهاي سراسري و منطقه اي و ارتباط مستمر با واحدهاي روابط عمومي و مراكز تابعه.
    • پشتيباني واحدهاي روابط عمومي مراكز تابعه در زمينه مواد انتشاراتي و تبليغاتي، انجام امور فرهنگي، تبليغي و برنامه اي با مشاركت ساير واحدهاي روابط عمومي.
    • تامين مواد انتشاراتي و خبرنامه ها به روابط عمومي مراكز تابعه.

 

14. الزامات

1-14. دانش:

شاغل اين شغل بايد تسلط كامل بر اصول و مفاهيم «ارتباطات و رسانه‌ها» داشته باشد.

2-14. زبان خارجي:

شاغل اين شغل بايد تسلط كامل بر «مطالعه و درك مطالب» متون انگليسي و «مكالمه» به زبان انگليسي داشته باشد. همچنين از توانايي «نوشتن» به زبان انگليسي نيز برخوردار باشد.

3-14. آشنايي با نرم‌افزارها:

  1. توانايي استفاده از مجموعه office خصوصاً نرم‌افزارهاي Word و Excel؛ و
  2. تسلط در استفاده از اينترنت.

15. ترجيحات

1-15. ساير دانش‌هاي مورد نياز:

تسلط نسبي بر مباحث «اقتصاد و بازرگاني».

2-15. مهارت و شايستگي:

براي انجام اين شغل، بهتر است كه شاغل از مهارت‌ها و شايستگي‌هاي تفكر خلاق؛ ارتباطات موثر؛ پايبندي به اصول، ارزشها و اخلاقيات؛ و ابتكار عمل برخوردار باشد. همچنين دارا بودن توانمندي‌هاي مديريت بحران؛ پردازش و ارزيابي اطلاعات موجب عملكرد مناسب‌تر شاغل در اين شغل خواهد شد.

 

16. تاريخ تهيه: 12/09/90

17. سمت سازماني تأييدكننده: رئيس روابط عمومي

1. عنوان شغل: مسئول تبليغات

2. كد شغل: MGMRP03

3. عنوان معاونت: -

4. عنوان مديريت/واحد مستقل: حوزه مدير عامل

5. نقش شاغل در پروژه: -

6. ساير عناوين مورد استفاده براي اين شغل: -

7. مافوق مستقيم شغل: رئيس روابط عمومي

8. ساير كساني كه شاغل اين شغل بايد به آنها گزارش دهد: -

9. محل كار: محل اصلي انجام وظايف در تهران است. گاهاً شاغل اين شغل به مأموريت‌هاي خارج از تهران اعزام خواهد شد.

10. شرايط احراز:

1-10. صلاحيت:

- كارشناسي روابط عمومي يا ارتباطات با حداقل 3 سال سابقه كار.

2-10. زمينه تجارب مورد نياز:

- تجربه كار كاشناسي در زمينه روابط عمومي و امور بين‌الملل، امور اداري، آموزش .

3-10. مدارك فني و تخصصي مورد نياز:

11. هدف از شغل:

  1. اجرای پروژه های تعریف شده گرافيكي و چند رسانه اي.
  2. ویرایش کلیه عکس‌های تهیه شده درشرکت به منظور مصارف تبلیغاتی و مستنداتی.
  3. تهیه و تولید کلیه سی دی های مالتی مدیا ، فایل‌های پرزنتیشن تبلیغاتی و مستنداتی.
  4. تهیه و تولید کلیه پروفایلها وکاتالوگها و بوروشورهای تبلیغاتی.
  5. تهیه و تولید کلیه پوسترها و استندهای تبلیغاتی.
  6. تهیه و تولید کلیه اقلام تبلیغاتی نمایشگاه های داخلی وخارجی (پوسترها،استندها،پاپآپ ها و دیگرملزومات نمایشگاهی).
  7. تهيه و توليد ‌كليه كارت‌هاي تبريك و مناسبتي.
  8. تهيه و توليد کلیه بسته‌بندی‌های تبلیغاتی.
  9. هماهنگي و نظارت بر اجراي غرفه‌هاي نمايشگاهي.
  10. تدوین و برآورد هزینه های تبلیغات و مستندسازی.
  11. نظارت بر تهيه هداياي تبليغاتي.
  12. نظارت بر اجرای امورتبلیغاتی و مستنداتی.

* توجه: با توجه به ماهيت پروژه محور بودن فعاليت‌هاي شركت، وظايف فوق تنها به عنوان وظايف ثابت و مشخص مطرح بوده و شاغل موظف است بنا به تشخيص و دستور مقام مافوق ساير وظايف مرتبط با شغل را نيز بر عهده گيرد.

13. مسئوليت‌ها و اختيارات:

اجرا و نظارت بر:

  1. اجرای پروژه های تعریف شده گرافيكي و چند رسانه اي.
  2. ویرایش کلیه عکس‌های تهیه شده درشرکت به منظور مصارف تبلیغاتی و مستنداتی.
  3. تهیه و تولید کلیه سی دی های مالتی مدیا ، فایل‌های پرزنتیشن تبلیغاتی و مستنداتی.
  4. تهیه و تولید کلیه پروفایلها وکاتالوگها و بوروشورهای تبلیغاتی.
  5. تهیه و تولید کلیه پوسترها و استندهای تبلیغاتی.
  6. تهیه و تولید کلیه اقلام تبلیغاتی نمایشگاه های داخلی وخارجی (پوسترها،استندها،پاپآپ ها و دیگرملزومات نمایشگاهی).
  7. تهيه و توليد ‌كليه كارت‌هاي تبريك و مناسبتي.
  8. تهيه و توليد کلیه بسته‌بندی‌های تبلیغاتی.
  9. هماهنگي و نظارت بر اجراي غرفه‌هاي نمايشگاهي.
  10. تدوین و برآورد هزینه های تبلیغات و مستندسازی.
  11. نظارت بر تهيه هداياي تبليغاتي.
  12. نظارت بر اجرای امورتبلیغاتی و مستنداتی.

14. الزامات

1-14. دانش:

شاغل اين شغل بايد تسلط كامل بر اصول و مفاهيم «ارتباطات و رسانه‌ها» داشته باشد

2-14. زبان خارجي:

شاغل اين شغل بايد تسلط بر «مطالعه و درك مطالب» متون انگليسي و «مكالمه» به زبان انگليسي داشته باشد. همچنين از توانايي «نوشتن» به زبان انگليسي نيز برخوردار باشد.

3-14. آشنايي با نرم‌افزارها:

  1. توانايي استفاده از مجموعه office خصوصاً نرم‌افزارهاي Word و Excel؛
  2. تسلط در استفاده از اينترنت.

15. ترجيحات

1-15. ساير دانش‌هاي مورد نياز:

تسلط نسبي بر مباحث «اقتصاد و بازرگاني».

2-15. مهارت و شايستگي:

براي انجام اين شغل، بهتر است كه شاغل از مهارت‌ها و شايستگي‌هاي تفكر خلاق؛ ارتباطات موثر؛ پايبندي به اصول، ارزشها و اخلاقيات؛ و ابتكار عمل برخوردار باشد. همچنين دارا بودن توانمندي‌هاي مديريت بحران؛ پردازش و ارزيابي اطلاعات موجب عملكرد مناسب‌تر شاغل در اين شغل خواهد شد

3-15. توانمندي‌هاي ذهني:

 

16. تاريخ تهيه: 12/09/90

17. سمت سازماني تأييدكننده: رئيس روابط عمومي

1. عنوان شغل:مسئول فني وب‌سايت

2. كد شغل: MGMRP07

3. عنوان معاونت: -

4. عنوان مديريت/واحد مستقل: حوزه مدير عامل

5. نقش شاغل در پروژه: -

6. ساير عناوين مورد استفاده براي اين شغل: -

7. مافوق مستقيم شغل: رئيس روابط عمومي

8. ساير كساني كه شاغل اين شغل بايد به آنها گزارش دهد: مدير حوزه مدير عامل

9. محل كار: محل اصلي انجام وظايف در تهران است

10. شرايط احراز

1-10. صلاحيت:

- كارشناسي مهندسي نرم‌افزار با حداقل 8 سال سابقه كار.

2-10. زمينه تجارب مورد نياز:

- تجربه كار در نرم‌افزار، طراحي و برنامه‌نويسي وب

11. هدف از شغل:

هماهنگي و پيگيري امور مربوط به مديريت محتوا و مسائل فني وب‌سايت.

12. وظايف اصلي شغل:

  1. بررسي وضعيت سرور( هاستينگ) سايت ( درست كار كردن، كندي و يا ترافيك آن)
  2. بررسي عناوين (title ) صفحه ها صحيح بودن لينك هاي موجود در سايت.
  3. بررسي اشكالاتي كه بازديدكنندگان سايت مطرح مي كنند و رفع آنها.
  4. بررسي مبادي ورود كاربران به سايت و صفحاتي كه كاربران با ديدن آن صفحه از سايت خارج مي شوند.(Exit page).
  5. بررسي و گسترش كلمات كليدي كه در موتورهاي جستجوگر سايت آن را مي شناسند.
  6. بررسي صفحات پر بازديد كننده سايت و بهبود آن ها.
  7. درك نياز مخاطبان سايت از طريق ايجاد هماهنگي بين هدف سايت و كيفيت مطلوب.
  8. بررسي گستردگي جغرافيايي بازديدكنندگان سايت.
  9. نظارت بر ارسال به موقع اطلاعات جديد سايت در         تاريخ/زمان خاص توسط نمايندگان معرفي شده از سوي واحدهاي ذيربط و بررسي صفحاتي كه مدت ها ست به روز نشده اند و پيگيری به روز كردن آنها در صورت لزوم
  10. افزايش تعداد لينك هاي موجود در سايت به سايت هاي ديگر (اين عمل موجب ارتقاي رتبه سايت در موتورهاي جستجوگر نيز مي شود)
  11. بررسي راههاي ايجاد جذابيت و تنوع براي كاربران و بهبود ساختار و راه‌بري سايت
  12. نظارت بر استاندارد محتواي CMS
  13. پي‌گيري ایجاد يک مرجع پيشرو آنلاين در مورد صنعت نفت و گاز فراساحلي از طريق بررسي منابع موجود و الگوهاي حاضر
  14. بررسي و پيگيري جمع آوري، ارزيابي و ترجمه مقالات خارجي و ايجاد سکویی براي انتشار ارائه نظريات متخصصين ایرانی.

* توجه: با توجه به ماهيت پروژه محور بودن فعاليت‌هاي شركت، وظايف فوق تنها به عنوان وظايف ثابت و مشخص مطرح بوده و شاغل موظف است بنا به تشخيص و دستور مقام مافوق ساير وظايف مرتبط با شغل را نيز بر عهده گيرد.

13. مسئوليت‌ها و اختيارات:

- مسئوليت سرپرستي:

- مسئوليت مالي:

- مسئوليت اطلاعاتي:

14. الزامات

1-14. دانش:

شاغل اين شغل بايد تسلط كامل بر اصول و مفاهيم «ارتباطات و رسانه‌ها» داشته باشد.

2-14. زبان خارجي:

شاغل اين شغل بايد تسلط بر «مطالعه و درك مطالب» متون انگليسي و «مكالمه» به زبان انگليسي داشته باشد. همچنين از توانايي «نوشتن» به زبان انگليسي نيز برخوردار باشد

3-14. آشنايي با نرم‌افزارها:

  1. نرم‌افزارهاي Office
  2. برنامه‌نويسي وب و مباحث تخصصي اينترنت

15. ترجيحات

1-15. ساير دانش‌هاي مورد نياز:

تسلط نسبي بر مباحث «اقتصاد و بازرگاني».

2-15. مهارت و شايستگي:

براي انجام اين شغل، بهتر است كه شاغل از مهارت‌ها و شايستگي‌هاي تفكر خلاق؛ ارتباطات موثر؛ پايبندي به اصول، ارزشها و اخلاقيات؛ و ابتكار عمل برخوردار باشد. همچنين دارا بودن توانمندي‌هاي مديريت بحران؛ پردازش و ارزيابي اطلاعات موجب عملكرد مناسب‌تر شاغل در اين شغل خواهد شد

3-15. توانمندي‌هاي ذهني:

 

16. تاريخ تهيه: 28/09/90

17. سمت سازماني تأييدكننده: رئيس روابط عمومي

1. عنوان شغل: مسئول مراسم و تشريفات

2. كد شغل: MGMRP08

3. عنوان معاونت: -

4. عنوان مديريت/واحد مستقل: مدير حوزه مدير عامل

5. نقش شاغل در پروژه: -

6. ساير عناوين مورد استفاده براي اين شغل:

7. مافوق مستقيم شغل: رئيس روابط عمومي

8. ساير كساني كه شاغل اين شغل بايد به آنها گزارش دهد: -

9. محل كار: محل اصلي انجام وظايف در تهران است. گاهاً شاغل اين شغل به مأموريت‌هاي خارج از تهران اعزام خواهد شد.

10. شرايط احراز

1-10. صلاحيت:

- كارشناسي روابط عمومي يا ارتباطات با حداقل 3 سال سابقه كار.

2-10. زمينه تجارب مورد نياز:

- تجربه كار كاشناسي در زمينه روابط عمومي و امور بين‌الملل، امور اداري، آموزش .

11. هدف از شغل:

  • مشاركت در برگزاري سمينارها و گردهم آيي هاي تخصصي و عمومي درون سازماني.
  • پوشش تبليغي ساختمانها و فضاهاي عمومي شركت در تعظيم ايام و مناسبتهاي ويژه.
  • تدوين و اجراي طرح جامع تبليغات براي فضا سازي فرهنگي- تبليغي در ساختمانها و محوطه ها.
  • مديريت نمايشگاهها(سالانه، دايمي و...) در خارج و داخل شركت با همكاري و مشاركت مراكز مربوطه.
  • طراحي و توليد هداياي تبليغاتي براي اهدا به مخاطبان(متناسب با سلايق و علايق قشرها).
  • تهيه، تدوين و اجراي نظامنامه و تقويم مراسم داخل شركت.
  • راه اندازي و اداره موزه و اتاق افتخارات شركت.
  • ترتيب دادن برنامه هاي بازديد كاركنان از طرح هاي شاخص شركت.
  • توليد و سفارش ساخت آگهي هاي تلويزيوني(تيزر) و فيلم هاي مورد نياز براي تبليغ عملكرد و مستند سازي شركت.
  • مشاركت در غم و شادي كاركنان
  • برگزاري مراسم
  • نصب تابلو اعلانات
  • تقويت فرهنگ مذهبي و ملي
  • همراهي و مشايعت مديرعامل در سفرها اعم از داخلي و خارجي
  • خدمات قبل از سفر مدير عامل  
  • انتصاب متصديان
  • تنخواه جهت امور فرهنگي و امور جاري مديريت روابط عمومي و امور بين الملل

13. مسئوليت‌ها و اختيارات:

اجرا و نظارت بر:

  • مشاركت در برگزاري سمينارها و گردهم آيي هاي تخصصي و عمومي درون سازماني.
  • پوشش تبليغي ساختمانها و فضاهاي عمومي شركت در تعظيم ايام و مناسبتهاي ويژه.
  • تدوين و اجراي طرح جامع تبليغات براي فضا سازي فرهنگي- تبليغي در ساختمانها و محوطه ها.
  • مديريت نمايشگاهها(سالانه، دايمي و...) در خارج و داخل شركت با همكاري و مشاركت مراكز مربوطه.
  • طراحي و توليد هداياي تبليغاتي براي اهدا به مخاطبان(متناسب با سلايق و علايق قشرها).
  • تهيه، تدوين و اجراي نظامنامه و تقويم مراسم داخل شركت.
  • راه اندازي و اداره موزه و اتاق افتخارات شركت.
  • ترتيب دادن برنامه هاي بازديد كاركنان از طرح هاي شاخص شركت.
  • توليد و سفارش ساخت آگهي هاي تلويزيوني(تيزر) و فيلم هاي مورد نياز براي تبليغ عملكرد و مستند سازي شركت.
  • مشاركت در غم و شادي كاركنان
  • برگزاري مراسم
  • نصب تابلو اعلانات
  • تقويت فرهنگ مذهبي و ملي
  • همراهي و مشايعت مديرعامل در سفرها اعم از داخلي و خارجي
  • خدمات قبل از سفر مدير عامل  
  • انتصاب متصديان
  • تنخواه جهت امور فرهنگي و امور جاري مديريت روابط عمومي و امور بين الملل

14. الزامات

1-14. دانش:

شاغل اين شغل بايد تسلط كامل بر اصول و مفاهيم «ارتباطات و رسانه‌ها» داشته باشد

2-14. زبان خارجي:

شاغل اين شغل بايد تسلط بر «مطالعه و درك مطالب» متون انگليسي و «مكالمه» به زبان انگليسي داشته باشد. همچنين از توانايي «نوشتن» به زبان انگليسي نيز برخوردار باشد.

3-14. آشنايي با نرم‌افزارها:

  1. توانايي استفاده از مجموعه office خصوصاً نرم‌افزارهاي Word و Excel :
  2. تسلط در استفاده از اينترنت.

15. ترجيحات

1-15. ساير دانش‌هاي مورد نياز:

تسلط نسبي بر مباحث «روابط عمومي».

2-15. مهارت و شايستگي:

براي انجام اين شغل، بهتر است كه شاغل از مهارت‌ها و شايستگي‌هاي تفكر خلاق؛ ارتباطات موثر؛ پايبندي به اصول، ارزشها و اخلاقيات؛ و ابتكار عمل برخوردار باشد. همچنين دارا بودن توانمندي‌هاي مديريت بحران؛ پردازش و ارزيابي اطلاعات موجب عملكرد مناسب‌تر شاغل در اين شغل خواهد شد

3-15. توانمندي‌هاي ذهني:

 

16. تاريخ تهيه: 12/09/90                                                        

17. سمت سازماني تأييدكننده: رئيس روابط عمومي

1. عنوان شغل: مسئول نشريه

2. كد شغل: MGMRP09

3. عنوان معاونت: -

4. عنوان مديريت/واحد مستقل: حوزه مدير عامل

5. نقش شاغل در پروژه: -

6. ساير عناوين مورد استفاده براي اين شغل: -

7. مافوق مستقيم شغل: رئيس روابط عمومي

8. ساير كساني كه شاغل اين شغل بايد به آنها گزارش دهد: -

9. محل كار: محل اصلي انجام وظايف در تهران است. گاهاً شاغل اين شغل به مأموريت‌هاي خارج از تهران اعزام خواهد شد.

10. شرايط احراز

1-10. صلاحيت:

- كارشناسي روابط عمومي يا ارتباطات با حداقل 3 سال سابقه كار.

2-10. زمينه تجارب مورد نياز:

- تجربه كار كاشناسي در زمينه روابط عمومي و امور بين‌الملل، امور اداري، آموزش .

3-10. مدارك فني و تخصصي مورد نياز:

11. هدف از شغل:

  1. طراحي،‌ برنامه ريزي و نظارت بر محتواي خبري نشريه اروند
  2. نظارت برفعاليت اعضاي تحريريه .
  3. تعيين سوژه خبري براي هر شماره از نشريه و دادن سفارش مطلب به اعضاي تحريريه
  4. پيگيري مطالب در دست تهيه از سوي خبرنگاران بيروني شركت كه به صورت حق التحرير با نشريه همكاري دارند به منظور ارتقاي كيفي مطالب
  5. نظارت بر تهيه عكس هاي مناسب و دادن سفارش عكس هاي مورد نياز نشريه به عكاسان
  6. نظارت بر گرافيك و صفحه آرايي نشريه
  7. ويراستاري نهايي مطالب گردآوري شده و مطالب وارد شده به تحريريه
  8. برنامه ريزي براي معرفي پتانسيل و توانمندي هاي تاسيسات دريايي در قالب موارد منتشر شده همچون خبرگزاري، مقاله و گفت و گو
  9. نظارت و اطمينان از اجرايي شدن اساسنامه نشريه اروند
  10. هماهنگي براي دريافت مجوز نشريه به عنوان تنها نشريه تخصصي كشور در بخش فراساحل
  11. برپايي ميزگرد و نشست هاي تخصصي با حضور صاحبنظران، مديران ودست اندركاران عرصه فراساحل و صنايع مرتبط به آن در زمينه هاي تخصصي نشريه
  12. حضور در همايش ها، ‌نمايشگاه و نشست هاي تخصصي داخلي و خارج از شركت به منظور تعيين سوژه هاي بروز و همچنين آشنايي و تعامل با متخصصان و صاحبنظران در حوزه هاي مرتبط با موضوع فعاليت شركت
  13. مديريت و برگزاري نشست هاي تخصصي به منظور غنا بخشيدن به محتواي تخصصي نشريه
  14. نظارت برمقوله توزيع نشريه
  15. نوشتن سرمقاله و يا مقالات تخصصي
  16. انجام مصاحبه هاي تخصصي و عمقي با صاحبنظران فعال در عرصه فراساحل كشور همچنين مديران شركت هاي كارفرمايي و همكار در شرايط مقتضي
  17. مذاكره با مديران ارشد شركت هاي ستادي،‌اساتيد دانشگاه و كارشناسان ارشد حوزه نفت و گاز براي جلب نظر آنها به منظور نوشتن يادداشت براي چاپ در نشريه

13. مسئوليت‌ها و اختيارات:

اجرا و نظارت بر:

  1. طراحي،‌ برنامه ريزي و نظارت بر محتواي خبري نشريه اروند
  2. نظارت برفعاليت اعضاي تحريريه .
  3. تعيين سوژه خبري براي هر شماره از نشريه و دادن سفارش مطلب به اعضاي تحريريه
  4. پيگيري مطالب در دست تهيه از سوي خبرنگاران بيروني شركت كه به صورت حق التحرير با نشريه همكاري دارند به منظور ارتقاي كيفي مطالب
  5. نظارت بر تهيه عكس هاي مناسب و دادن سفارش عكس هاي مورد نياز نشريه به عكاسان
  6. نظارت بر گرافيك و صفحه آرايي نشريه
  7. ويراستاري نهايي مطالب گردآوري شده و مطالب وارد شده به تحريريه
  8. برنامه ريزي براي معرفي پتانسيل و توانمندي هاي تاسيسات دريايي در قالب موارد منتشر شده همچون خبرگزاري، مقاله و گفت و گو
  9. نظارت و اطمينان از اجرايي شدن اساسنامه نشريه اروند
  10. هماهنگي براي دريافت مجوز نشريه به عنوان تنها نشريه تخصصي كشور در بخش فراساحل
  11. برپايي ميزگرد و نشست هاي تخصصي با حضور صاحبنظران، مديران ودست اندركاران عرصه فراساحل و صنايع مرتبط به آن در زمينه هاي تخصصي نشريه
  12. حضور در همايش ها، ‌نمايشگاه و نشست هاي تخصصي داخلي و خارج از شركت به منظور تعيين سوژه هاي بروز و همچنين آشنايي و تعامل با متخصصان و صاحبنظران در حوزه هاي مرتبط با موضوع فعاليت شركت
  13. مديريت و برگزاري نشست هاي تخصصي به منظور غنا بخشيدن به محتواي تخصصي نشريه
  14. نظارت برمقوله توزيع نشريه
  15. نوشتن سرمقاله و يا مقالات تخصصي
  16. انجام مصاحبه هاي تخصصي و عمقي با صاحبنظران فعال در عرصه فراساحل كشور همچنين مديران شركت هاي كارفرمايي و همكار در شرايط مقتضي
  17. مذاكره با مديران ارشد شركت هاي ستادي،‌اساتيد دانشگاه و كارشناسان ارشد حوزه نفت و گاز براي جلب نظر آنها به منظور نوشتن يادداشت براي چاپ در نشريه

14. الزامات

1-14. دانش:

شاغل اين شغل بايد تسلط كامل بر اصول و مفاهيم «ارتباطات و رسانه‌ها» داشته باشد

2-14. زبان خارجي:

شاغل اين شغل بايد تسلط بر «مطالعه و درك مطالب» متون انگليسي و «مكالمه» به زبان انگليسي داشته باشد. همچنين از توانايي «نوشتن» به زبان انگليسي نيز برخوردار باشد.

3-14. آشنايي با نرم‌افزارها:

  1. توانايي استفاده از مجموعه office خصوصاً نرم‌افزارهاي Word و Excel :
  2. تسلط در استفاده از اينترنت.

15. ترجيحات

1-15. ساير دانش‌هاي مورد نياز:

تسلط نسبي بر مباحث «اقتصاد و بازرگاني».

2-15. مهارت و شايستگي:

براي انجام اين شغل، بهتر است كه شاغل از مهارت‌ها و شايستگي‌هاي تفكر خلاق؛ ارتباطات موثر؛ پايبندي به اصول، ارزشها و اخلاقيات؛ و ابتكار عمل برخوردار باشد. همچنين دارا بودن توانمندي‌هاي مديريت بحران؛ پردازش و ارزيابي اطلاعات موجب عملكرد مناسب‌تر شاغل در اين شغل خواهد شد

3-15. توانمندي‌هاي ذهني:

 

16. تاريخ تهيه: 12/09/90                                                        

17. سمت سازماني تأييدكننده: رئيس روابط عمومي

نويسنده : محمد صادق فروزنده دهکردی

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.