دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

 



باشگاه فرهنگی ورزشی

بسم الله الرحمن الرحیم

654

من در یک محیط فرهنگی، ورزشی ، تفریحی که متعلق به یکی از ارگانهای دولتی است مشغول به کار هستم بنا براین بیشترین ارتباط را ارباب رجوع دارم. اصولا موثرترین ارتباط را حراست مجموعه داراست که اولین برخورد را با ارباب رجوع دارد.

اگر برخورد و ارتباط و درستی برقرار کنند یک رابطه درست شکل می گیرد و این رابطه باعث تکرار ورود آنها به مجموعه می شود و در غیر این صورت این ارتباط تکرار نمی شود و باعث تنش بین پرسنل حراست و مراجعه کننده می شود.

ارتباط موثر بعدی از طریق قسمت اداری مجموعه برقرار می شود که کار بنده نیز در این قسمت است و بیشترین ارتباط را با سنین مختلف دارم.

در مجموعه کار ایزو(iso) انجام می شود که همان مدیریت کیفت است بنده و همکاران از نقاط مختلف مجموعه نظر سنجی عیب های موجود را شناخته و سعی در رفع آن می کنیم، تا مراجعه کنندگان از قسمت های مختلف رضایت نسبی پیدا کنند این عمل به این صورت است که براساس مکانهای موجود فرمهای نظرسنجی را نهیه می کنیم و دراختیار مراجعه کنندگان قرار می دهیم و مراجعه کنندگان با پرم کردن فرم نظر سنجی به ما برای رفع مشکل های احتمالی کمک می کنند که در روابط عمومی نظر سنجی اهمیت فراوانی دارد.


یکی دیگر از شاخه های روابط عمومی تبلیغات است که بیشترین نفوذ را در افکار دارد که ما در مجموعه برگه هایی جهت تبلیغات مجموعه در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهیم.

فلسفه روابط عمومی مردم داری است و هدف آن ایجاد، حفظ و تداوم تفاهم است.

بدین منظور برای برقراری درست ارتباط برای ما کلاسهای مختلفی برگزار کرده اند که نمونه ای از تعاریف آموخته شده به ما:

تعریف روابط عمومی: مردم داری است. یعنی اینکه همه انسان ها دارای حق هستند و بایستی نظرات خود را آزادانه بیان کنند و تفاوتی بین پیام مردم و مسئولیت وجود ندارد.

محل کارمن باشگاه شماره 2 شرکت ملی نفت است .که محوطه بسیار بزرگی دارد و دارای سالن های ورزشی مختلف است .سالن چندمنظوره جهت فوتسال ،بسکتبال،والیبال واستخرمجموعه که روزهای زوج پذیرای آقایان وروزهای فرد مخصوص بانوان میباشد.بلیط استخروسالن بدنسازی توسط همکاران ما با وارد کردن شماره پرسنلی درسیستم به مراجعه کنندگان داده میشود. محوطه باشگاه دارای زمین بازی برای کودکان، آلاچیق درانتهای مجموعه برای استفاده ازپیتزا و کافی شاپ اختصاص داده شده . قسمت غربی باشگاه رستوران برای استفاده کارکنان وجود دارد که کارکنان موظف به تماس باما ورزرو رستوران باتوجه به سهمیه هستند.بنده درقسمت اداری باشگاه مشغول به کار هستم ؛برای استفاده از مجموعه کارکنان موظف هستند با ارائه مدارک

شناسایی وپرداخت مبلغی ناچیزکارت مجموعه از بنده دریافت کنند،بنابراین با،بازنشستگان وکارکنان محترم در ارتباط هستم . درقسمتی از باشگاه خانه فرهنگ وجود دارد که دارای اساتید مجرب فراوانی است . ازجمله استاد طراحی ونقاشی،موسیقی،کامپیوتر،بازیهای فکری.در اعیاد مختلف درباشگاه مراسمی با حضورهنرمندان، بازیگران برگزار میشود که ما مسئول هماهنگ کردن مراسم هستیم.باشگاه دارای مهمانسرا برای کارکنانی که جهت ماموریت به تهران آمده اند ویا بازیکنان تیم نفت (فوتبال،و. .) نیز میباشد.انتهای باشگاه نیز دانشکده نفت نیز هست.

051

052

053

054

055 copy

056

058

059

نويسنده : آمنه آقایی

این کاربر 2 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.