یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

 



گزارش کاربینی روابط عمومی در بانک ملی

 

موضوع : گزارش کاربینی از بانک ملی شعبه شهرک رضویه

با عرض سلام اینجانب محسن بقائی جهت گذراندن دوره کاربینی روابط عمومی به مرکز روابط عمومی بانک ملی ایران در تهران و در سرپرستی اداره جنوب واقع در فدائیان اسلام مراجعه کرده و پس از تایید و ثبت به واحد شعبه شهرک رضویه معرفی گشتم .

در این محل کار با درون و برون سازمان آشنا گشته و برای مدت 100 ساعت به آموزش در آن واحد پرداختم که ابتدا با تاریخچه و سپس نحوه فعالیت و جایگاه آن شغل آشنا گشتم .

احتراماً  به اطلاع می رساند بانک ملی از کهن ترین بانکهای ایران بوده که در سال 1307 شروع  به فعالیت نمود . این بانک بعد از 85 سال فعالیت در عرصه بانکداری همچنان پاسخگوی نیازهای متعدد مشتریان و هموطنان ایران اسلامی می باشد . این بانک بیش از 000/40 نفر پرسنل در کل کشور دارد و دارای 3352 شعبه در سراسر کشور می باشد و ستاد مرکزی این بانک واقع در خ فردوسی ، چهارراه استانبول می باشد .

بانک ملی شهرک رضویه واقع در تهران بیش از 12 سال است که در شهرک ( کاروان ) رضویه به مردم شریف و محروم شهرک خدمات رسانی می کند .

تحویلدار شعبه که در خط مقدم شعبه فعالیت می نماید می بایستی روزانه با کت و شلوار و با ظاهری آراسته و با چهره ای بشاش و خنده رو به استقبال مشتریان درساعت 8 صبح می روند .

شعبه قبل از باز شدن توسط خدمتگذار تمیز و پاکیزه می گردد که مشتری بعد از ورود به شعبه احساس آرامش می نماید . بعد از آن تحویلداران شعبه با رویی گشاده به درخواست مشتریان پاسخگوئی مناسب می نماید .

در بانک ملی این شعار چندین ساله وجود دارد که (( حق با مشتری است )) لذا تحویلداران شعبه در راستای انجام وظایف و ارتباط انسانی با مشتری با سرلوحه وقرار دادن شعار بانک به استقبال مشتری می رود .

مشتریان شعبه شهرک رضویه از ارتباط خوب کارمندان راضی بوده و همیشه آنان نیز سعی می نمایند که این ارتباط دو طرفه و تعامل بین مشتری و کارمند خوب و در خور مناسب باشد .

به لحاظ موقعیت جغرافیایی شعبه شهرک رضویه در جنوب شرق تهران و در حومه شهر واقع شده است و مردم منطقه محروم و مهاجر نشین می باشد . کارخانه سیمان باعث آلودگی هوا شهرک شده است . بیشتر مردم منطقه از منطقه بیرجند ، سبزوار و اراک و عرب ها تشکیل شده است .

تحویلداران شعبه سعی و تلاش وافری دارند که به این قشر مستضعف و محروم خدمات ارزنده ای انجام دهند به طوریکه اعطای تسهیلات ازدواج به جوانان شهرک رضویه موید این امر می باشد .

ارتباط با مشتری مانند جاده ای دو طرفه می باشد که تعامل فی ما بین ایجاد می گردد در جاده دو طرفه تصادف نمی شود و درگیری ایجاد نمی شود سعی کارمند بانک در ایجاد تعامل دو طرفه با مشتری می باشد .

1

 3

 

4

 

نويسنده : محسن بقائی

این کاربر 2 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.