پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403

 



بانکداری الکترونیکی بانک ملت

بانکداری الکترونیکی :

در دنیای امروز که رقابت در کسب سود و جایگاه بالاتر بین بانکها حرف اول را می زند هر موسسه یا بانکی که بتواند با کمترین امکانات و حداقل هزینه بیشترین بازدهی را در کسب سود داشته باشد موفق تر می باشد.

سیستم بانکداری سنتی بر پایه مراجعه حضوری مشتری به شعبه جهت انجام کارهای بانکی می باشد که این امر هم برای مشتری و هم برای بانک دارای هزینه می باشد که این هزینه هم از نظر مالی و هم از نظر زمانی می باشد.

با ورود سیستم بانکداری الکترونیکی در سیستم بانکداری گامی نو در جهت پیشرفت بیشتر در حرفه بانکداری برداشته شد که با این سیستم هم هزینه های مالی و هم از لحاظ زمانی صرفه جویی قابل ملاحظه ای برای بانک و مشتری انجام شده است بطوریکه در حال حاضر سیستم بانکداری یک بانک، عامل مهم برای بقا در بازار رقابت می باشد. 

بانکداری الکترونیکی : عبارتست از سیستمهایی که مشتری می تواند بدون مراجعه حضوری به بانک، امور بانکی خود را انجام دهد.

سیستم بانکداری الکترونیکی از اجزاء زیر تشکیل شده است :

$11-    سیستم بانکداری اینترنتی

$12-    دستگاههای خودپرداز

$13-    دستگاههای کارتخوان یا پوز

$14-    سیستم تلفنبانک

$15-    سیستم موبایل بانک

$16-    سیستم خرید اینترنتی

$17-    کارتهای الکترونیکی

نويسنده : مهدی احمدی

این کاربر 30 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.