دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

 



پروژه کاربینی

از طفولیت با کارهای پدرم آشنا شدم که نقاشی و گرافیست بود، تا الان در کنارش مشغول کارهای هنری هستم.

DSC02669

آموزش های او را عمل می کنم و در کارهای هنری همیشه وردست و مشغولم.

کارهای خطاطی - قاب سازی و ساختن پاسپارتو را فرا گرفتم و در کارهای ساختن بوم و در زمینه کارهایی که با گرافیک و خط و نقاشی سرو کار دارم و مشغول فعالیت هستم. کارهای هنری و بازاری را از هم تشخیص می دهم و در ساعاتی که مربوط به درس کاربینی بوده و از راهنمایی های استاد بهره بردم تا بتوانم از آن در دروس مبانی و پرسپکتیو و طراحی پایه اجرا نمایم.

در این مدت در کنار استاد به فراگیری رنگ و روغن روی بوم در اندازه های مختلف و آشنایی با تصویر سازی ایربراش، طراحی آرم، کاتالوگ، بروشور و تبلیغات پرداخته ام.

در کنار ایشان ساخت انواع تابلوهای رنگ روغن، آبرنگ، گچ و پاستل و هر نوع قاب مورد سفارش را انجام می دهم و کلاً در فن و هنر از وجود ایشان که استاد نقاشی و خط و گرافیست هستند بهره می گیرم. در کارهای چاپ سیلک مشغول آموزش از ایشان هستم و شابلونهای چاپ سیلک را طراحی نموده و استفاده از علم چاپ سیلک تا اجرای آن که کاری علمی و عملی می باشد و در بازار استفاده می شود.

DSC00035

مدت آموزش دیدن در نقاشی به استعداد هر هنرجو بستگی دارد و بایستی دارای چهار گزینه باشد:

1/ استعداد

2/ دقت

3/ وقت

4/ حوصله

DSC00249

چنانچه یکی از چهار مورد بالا در کسی نباشد مشکل بتواند یک هنرمند بشود.

من در خودم احساس می کنم که از طفولیت در خودم استعداد را حس کردم و این روزها که مشغول تحصیل در دانشگاه و رشته گرافیک هستم احساس بهتری نسبت به فراگیری در خودم حس می کنم و سعی می کنم از تجارب هنری پدرم استفاده کنم و در کارگاه وی مشغول تمرین و آموزش از او می باشم به طوری که حتی اتود های کارم را وقتی که استاد تائید می کند با راهنمائی پدرم اجراء آنها را با دقت انجام می دهم و امیدوارم مورد پسند استادان محترمم قرار بگیرد. به گفته دیگران که همیشه در کنارشان بودم سعی می کنم طراحی بامداد را با اسکیس و اتود شروع کنم و سپس با سیاه قلم و انجام دقیق ساخت و ساز روی چهره خودم را به مرتبه بالاتر و با علاقه به وسائل مورد مصرفم که آبرنگ خواهد بود و در نهایت به رنگ روغن برسم و داشتن اراده را در خودم حس می کنم که در این کار بتوانم موفق بشوم.

DSC02648

DSC03307

 

نويسنده : اشکان غفارزاده

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.