سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403

 



روابط عمومي كارآمد چه ويژگي هايي دارد؟

مدير روابط عمومي بايد به گونه اي انتخاب شود كه داراي ويژگي هايي باشد تا براساس آن ها بتواند موفقيت لازم را در پيشبرد اهداف سازماني محقق نمايد و اعتماد مخاطبان اداره و سازمان را نيز به خود جلب نمايد. در اينجا برخي از ويژگي‌هاي  لازم براي انتصاب مسئول روابط عمومي ذكر مي شود :

۱- مهارت فني

۲- دانش و مهارت تخصصي

۳- سوابق تجربي موفق

۴- توانمندي هاي فردي نظير پژوهش افكار عمومي ، سخن وري، قدرت بيان ، قلم توانا، توانمند در تجزيه و تحليل مسائل ، داراي سعه صدر  كه در پرتو آن‌ها بتواند تعامل مطلوب و مؤثري را در روابط سازماني برقرار كند.

۵- اخلاق ومنش متناسب با حرفه روابط عمومي

۶- احساس تعهد نسبت به سازمان و جامعه

نويسنده : محمدابراهيم حسني

این کاربر 4 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.