چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403

 



گزارش کاربینی (روابط عمومی اداره برق)

به نام خدا

 

شرکت توزیع برق تهران بزرگ متشکل از ستاد راهبردی، 4 معاونت اجرایی و 21 منطقه برق بوده که اینجانب در یکی از مناطق (منطقه برق فارابی) به عنوان رابط روابط عمومی و مسئول طرح تکریم ارباب رجوع مشغول به کار می باشم و دوره کاربینی را نیز در همین سمت به شرح زیر گذرانده ام.

  1. 1.ارتباط و هماهنگی مستمر با دفتر روابط عمومی ستاد راهبردی
  2. 2.نظارت و پیگیری لازم برای رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی (تلفنی، حضوری، مندرج در مطبوعات) و ارسال آن به دفتر روابط عمومی
  3. 3.نظارت بر برقراری ارتباط بین مردم و مسئولین منطقه از طریق برگزاری منظم ملاقات عمومی برای دریافت نقطه نظرات و درخواست های مردمی
  4. 4.برقراری ارتباط با دبیران شورایاری محلات بمنظور دستیابی به درخواست های محلی و ارسال صورتجلسات به دفتر هیئت مدیره و دفتر روابط عمومی.
  5. 5.فراهم نمودن زمینه های لازم برای برگزاری مراسم، سخنرانی ها و جشن های ملی و مذهبی با هماهنگی واحدهای ذیربط (بسیج و یاور نماز)
  6. 6.تهیه عکس و گزارشهای خبری از فعالیتهای منطقه و ارسال آن به دفتر روابط عمومی
  7. 7.نظارت بر فراهم نمودن زمینه های لازم برای اجرای دقیق آئین نامه طرح تکریم ارباب رجوع و ارسال صورتجلسات به دفتر روابط عمومی
  8. 8.مشارکت در برگزاری نظرسنجی هایی دائم و میدانی
  9. 9.هماهنگی لازم برای برگزاری جلسات کمیته طرح تکریم ارباب رجوع
  10. 10.هماهنگی در برگزاری مصاحبه های اختصاصی مدیران مناطق
  11. 11.همکاری در انعکاس اخبار فعالیتهای شاخص شرکت
  12. 12.عضویت در کمیته طرح تکریم ارباب رجوع منطقه
  13. 13.ارائه گزارش عملکرد سالیانه منطقه از فعالیتهای مربوط به ملاقات عمومی مدیریت منطقه، نظرسنجی، برگزاری جلسات کمیته طرح تکریم، جلسات و نشستهای مشترک با حضور دبیران شورایاری محلات
  14. 14.ایجاد هماهنگی و تعامل با دبیران همشهری محلات
  15. 15.ایجاد بانک اطلاعاتی از سوابق و فعالیتهای انجام شده در منطقه به صورت سالیانه
  16. 16.صدور پیام های تبریک تسلیت تشکر تقدیر و ... از طریق اتوماسیون اداری با هماهنگی دفتر روابط عمومی
  17. 17.ارائه گزارش عملکرد سالیانه منطقه و ارسال آن به دفتر روابط عمومی در قالب لوح فشرده
  18. 18.تعامل و همکاری با دفتر روابط عموی به منظور استقرار و نصب اعلامیه ها، اطلاعیه ها و استندهای اطلاع رسانی
  19. 19.هماهنگی و تعامل به منظور ارسال فعالیتهای شاخص منطقه به منظور درج و انعکاس در نشریات محلی (همشهری محله) و شورایارها با هماهنگی روابط عمومی
  20. 20.پیگیری درخواست خبرنگاران رسانه های محلی به منظور انجام گفتگوهای اختصاصی و گزارشهای خبری با نظارت دفتر روابط عمومی
  21. 21.برقراری ارتباط بین مردم و مسئولین سازمان از طریق برگزاری ملاقاتهای عمومی در سطح مناطق برای دریافت نقطه نظرات و درخواست های مردمی
  22. 22.هماهنگی لازم جهت برگزاری جلسات مشترک با دبیران شورایاری محلات بمنظور دستیابی به نیازها و درخواستهای محلی و انعکاس آن به مسئولین
  23. 23.حضور فعال در کمیته طرح تکریم ارباب رجوع
  24. 24.شرکت در جلسات و کمیته های مرتبط با حوزه فعالیت طرح تکریم ارباب رجوع
  25. 25.اخذ شکایات و درخواست های مردمی مندرج در جراید و سایتهای خبری بمنظور انعکاس به واحدهای ذیربط و پیگیری های لازم بمنظور ارسال و چاپ جوابیه
  26. 26.فراهم نمودن زمینه های لازم بمنظور اجرای آیین نامه و دستورالعمل های طرح تکریم ارباب رجوع در سطح منطقه برق
  27. 27.ایجاد هماهنگی لازم با کلیه واحدها به منظور برگزاری نظرسنجی های دائم و میدانی از مشترکین
  28. 28.ایجاد هماهنگی های لازم بمنظور آمادگی کلیه واحدها برای بازدید و ارزیابی های دوره ای از استانداری تهران، وزارت نیرو و شرکت توانیر "در راستای مفاد آیین نامه طرح تکریم ارباب رجوع"
  29. 29.استخراج شکایت و درخواست های مردمی از صندوق ارتباط با مدیر عامل و ارسال به دفتر روابط عمومی ستاد راهبردی
  30. 30.اشاعه فرهنگ تکریم ارباب رجوع از طریق پخش بروشور، کتابچه و ارسال پیام های تکریم ارباب رجوع از طریق اتوماسیون اداری
  31. 31.ایجاد تعامل با دفتر مدیریت بازرسی و ارزیابی خدمات برق بمنظور پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مندرج در جراید و سایت های خبری
  32. 32.ارزیابی عملکرد فعالیت منطقه در حوزه طرح تکریم ارباب رجوع بمنظور استخراج نقاط قوت و نقاط قابل بهبود

عکسهای زیر نشان می دهد که به منظور احترام به ارباب رجوع در واحد خدمات مشترکین فضایی مناسب برای ارباب اختصاص یافته و امکانات و تسهیلات لازم برای آسایش و استقرار آنان فراهم شده است

 

Downloader 04

 

Downloader 05

 

 

علاوه بر این، سامانه 85121 که تماسهای تلفنی مشترکین را ثبت مینماید نیز با رابطین روابط عمومی تعامل داشته به این شکل که از طریق شبکه داخلی شرکت مواردی که در سامانه ثبت می گردد بنا به آدرسی که مشترک در اختیار کاربران سامانه قرار می دهد به منطقه مربوطه ارسال گردیده و حداکثر ظرف مدت 5 روز بایستی موارد درخواستی اجابت شده و پاسخ مورد نظر از طریق همان سامانه و توسط رابط روابط عمومی به کارشناسان سامانه ارسال گردد.

موارد درخواستی شامل درخواست روشنایی معابر، درخواست جابجایی یا برکناری تیر مزاحم، درخواست اصلاح انشعاب، درخواست اجرای طرح جهت تامین برق مشترک و ... می باشد که اینجانب در کنار دیگر وظایف محوله این مهم را نیز به انجام می رسانم.

 

 

نويسنده : مریم آبیار

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.