شنبه, 15 ارديبهشت 1403

 



نرم افزار کاربردی روابط عمومیها

امروزه شتاب توليد و انتشار اطلاعات ناشي از عصر ديجيتال و الكترونيك به حدي است كه مي‌توان از آن به انفجار اطلاعات تعبير كرد. در اين بين روابط عمومي كه به عنوان حلقه واسط و اتصال‌دهنده نهادها و سازمان‌ها در جامعه عمل مي‌كند نخستين و موثرترين نهادي است كه وظيفه شفاف‌سازي و پاسخگو بودن سازمان‌ها را بر عهده دارد.

با جدي شدن بحث روابط عمومي الكترونيك در سالهاي اخير بسياري از روابط عمومي ها براي اطلاع رساني و ارتباط با مخاطبان به استفاده از وب سايتها روي آوردند. اما روابط عمومي ها را به صرف داشتن وب سايت نمي توان روابط عمومي الكترونيك به حساب آورد چراكه وب سايت تنها بخش ارتباط با مخاطبان را مكانيزه مي كند و ساير فعاليتهاي روابط عمومي را شامل نمي شود و تقريبا در همه روابط عمومي ها فعاليت هاي داخلي روابط عمومي نظير جستجو اخبار، آرشيو اطلاعات، برگزاري همايش ها، اطلاع رساني و تبليغات و ... به روش هاي كاملا سنتي و با مشكلات فراوان انجام مي گيرد.

شركت فناوري اطلاعات عصر پويا با درك اين نياز در عرصه روابط عمومي، از سال 1385 تحقيقات خود را براي طراحي نرم افزاري جامع آغاز نمود و با بررسي بيش از 40 روابط عمومي بزرگ، متوسط و كوچك در بخش هاي مختلف دولتي و خصوصي نرم افزاري را تهيه نمود كه جوابگوي نيازهاي طيف گسترده روابط عمومي ها باشد. اين نرم افزار به عنوان تنها نرم افزار مكانيزاسيون روابط عمومي تحت نام "سيستم جامع روابط عمومي" در شوراي عالي انفورماتيك كشور به ثبت رسيد.

نسخه 1 سيستم جامع روابط عمومي در بسياري از روابط عمومي هاي بزرگ (مانند وزارت كار و امور اجتماعي، سازمان شهرداريها و دهياريها، شهرداريهاي بزرگ و ...) مورد استفاده قرار گرفت. شركت عصر پويا با توجه به استقبال صورت گرفته از نرم افزار و پيشنهادهاي ارائه شده از روابط عمومي ها، نسخه 2 اين نرم افزار را با امكانات بيشتر طراحي و پياده سازي نموده است. اميد است اين نرم افزار گامي كوچك در جهت تحقق روابط عمومي الكترونيك در كشور عزيزمان باشد.

ابزارهاي بكار برده شده در پياده سازي نرم‌افزار :
نرم‌افزار سيستم جامع روابط عمومي با آخرين متدولوژي‌ها و جديدترين ابزارهاي برنامه‌نويسي تهيه شده است تا علاوه بر سرعت بالا و سهولت استفاده كاربران، بتواند بيشترين امكانات ممكن را در اختيار كاربر قرار دهد.
بانک اطلاعاتي : Microsoft SQL Server 2005
پياده سازي : با استفاده از Microsoft Visual Studio 2005، .Net Framework 2.0 و Crystal Reports 11

ليست امكانات سيستم جامع روابط عمومي :

- آخرین اخبار رسانه هاسيستم جامع روابط عمومي
- جستجو در اخبار رسانه ها
- ارسال ایمیل گروهی
- چارت سازمانی و کارمندان
- اشخاص حقوقی و حقیقی
- آرشیو تصاویر
- آرشیو تبلیغات
- آرشیو اسناد و عملکرد
- وضعیت اموال
- قوانین و آئین نامه ها
- تکریم ارباب رجوع
- مدیریت برگزاری همایش
- مدیریت فعالیت ها
- آرشیو کتاب ها
- آرشیو نشریات
- تقویم و یادداشت روز
- مناسبت ها
- شعارها و سخنان قصار
- نظرسنجی
- گزارشات
- اطلاعات پایه
- مدیریت کاربران
- پشتیبان گیری
- راهنما

این هم سایت دانلود نرم افزار http://www.asrepooya.com

نويسنده : علیرضا لک

این کاربر 13 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.