شنبه, 08 ارديبهشت 1403

 



دبیرستان علامه محمد تقی جعفری

بسمه تعالی

اینجانب مرتضی اقدامی دانشجوی رشته روابط عمومی در مقطع کارشناسی هستم و محل کار من در دبیرستان علامه جعفری بوده و جزء کادر اجرایی می باشم .

در دبیرستان معاونین و مدیر با هم در یک راستا کار می کنند و معاون اجرایی و معاون آموزشی و معاون پرورشی در تمام امور باهم عمل کرده و برای پیش برد نظام تحصیلی با توجه به اهداف وزارت خانه در خدمت دانش آموزان و اولیای انان هستند .

باتوجه به اینکه در مدرسه هدف درس خواندن می باشد ولی برای هر چه بهتر شدن آموزش به مسایل پرورشی هم اهمیت داده می شود . این سازمان کوچک برای ارتباط مناسب با اولیا که همان مخاطبین میباشنداز شیوه های گوناگون بهره جسته و با تشکیل انجمن اولیا و انجمن خانه و مدرسه و تشکیل جلسات مشاوره با اولیا ارتباط گرفته و برای هر چه بهتر شدن شیوه های آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از هیچ کاری دریغ نکرده و به گونه های مختلف عمل می نماید . از آن جمله امور می توان به برگزاری اردو های تفریحی ، زیارتی ، آموزشی و آزمون های پیشرفت تحصیلی ، تشویق نفرات برتر علمی ، برگزاری مسابقات مختلف و تشویق برترین ها ، برگزاری نماز جماعت ، زیارت عاشورا ، اردو راهیان نور و دیگر موارد نیاز مند برنامه ریزی و مدیریت دقیق میباشد که توسط مدیر و دیگر عوامل این امر انجام می پذیرد .

در ادامه به کار های انجام شده در سال تحصیلی 92 -91  به اختصار توضیحاتی داده خواهد شد .

نويسنده : مرتضی اقدامی راسته کناری

این کاربر 12 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.