جمعه, 14 ارديبهشت 1403

 



نقش واهمیت روابط عمومی در مدلهای کیفیت وتعالی

روابط عمومی دریک تعریف عبارت است از :یک وظیفه ارتباطی مدیریت که به وسیله آن سازمان خود را با محیط اطراف وفق میدهد، آن راتغییر میدهد . یا آنرا حفظ می کند تا به هدف خود دست یابد {لا نگ و هیژلتون} درواقع این نهاد برای ارائه عملکردی اثر بخش در تعامل باسه سطح مخاطبان خود یعنی  کارکنان ،مشتریان وجامعه وظا یفی همچون آگاهی ، ارائه مشاوره به مدیریت وتصمیم سازی ، مدیریت بهران ، ایفای مسئولیت های اجتماعی ارتباط موثر با شبکه کارکنان و...راعهده دار است .

اما آنچه طی سالهای اخیر نقش روابط عمومی را درسازمان ها بیش از بیش جلوه گر ساخته ،کارکرد های این در اجرای خواسته های مدل های کیفیت وتعالی سازمانی است  که به واقع می توان گفت پاسخگوی بسیاری از نیازهای مدل های مذکور درعرصه های مختلف همچون ، رهبری ،کنترل  وتصمیم گیری است. این متن  برای این است که نگاهی به این نقش مهم  روابط عمومی  ها داشته باشیم.

نويسنده : حمید اژکان

این کاربر 4 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.