یکشنبه, 13 خرداد 1403

 



کانون آگهی تبلیغاتی پیک برتر

چشم انداز

خانواده بزرگ پیک برتر، شرکتی خواهد بود پیشگام در عرصه رسانه های تبلیغاتی که با داشتن کارکنانی متخصص، متعهد و خلاق و با اتکا به اعتماد مشتریان و جامعه، به عنوان بازوی مشاوره ای شرکت ها و مشاغل، در حوزه های بازاریابی و تبلیغات در سطح بین الملل فعالیت خواهدکرد.

 

  010121                   

 

ماموریت

خانواده پیک برتر به عنوان رهبر بازار در صنعت تبلیغات چاپی، ماموریت خود را اینگونه تعریف نموده است:

. با استفاده از فناوری های پیشرفته چاپ و طراحی و با انتشار ویژه نامه های پیک برتر، مجلات زندگی ایده آل، منزل، سیب سبز و شهرزاد، مشاوره بازاریابی و تبلیغات، ارایه خدمات اینترنتی و رسانه های مجازی و خدمات طراحی و چاپ همواره در پی کسب رضایت مشتریان و هدفمند کردن تبلیغات به سوی مصرف کنندگان هستیم.

.مشتریان ما شرکت ها، موسسات، صاحبان مشاغل و خانواده های شهر تهران هستند که به عنوان ارزشمندترین و مهم ترین ذینفعان شرکت محسوب می شوند.

. صداقت، احترام و اعتماد متقابل و رعایت کرامت انسانی، خلاقیت و نوآوری، اخلاق حرفه ای، پاسخگویی، مشارکت کارکنان و بستر سازی برای رشد حرفه ای، مسئولیت پذیری و قانون مداری، از ارزشهای محوری شرکت به شمار می آیند.

. خوشنامی و اعتبار شرکت، توانایی بالا در ارائه خدمات و دانش تخصصی و سال ها تجربه مدیران و مشاوران، شبکه توزیع گسترده و کارآمد، وجود مشتریان وفادار و بازدید کلیه مراحل کار اعم از چاپ، طراحی و توزیع به ما در تحقق رویاهای مشتریان کمک خواهند کرد تا همچنان به عنوان انتخاب اول مشتریان باقی بمانیم.

. ما به رشد و سودآوری مداوم خود ادامه می دهیم و سعی در کسب رضایت و اعتماد جامعه داریم.

. توسعه و بهسازی نیروی انسانی به عنوان ارزشمند ترین سرمایه شرکت در سرلوحه فعالیت های ما قرار دارد و با تلاش جمعی به سوی رشد پایدار و خدمت رسانی به جامعه گام بر می داریم.

نويسنده : افروز نجمی

این کاربر 3 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.