پنج شنبه, 09 فروردين 1403

 



اطلاعیه ارائه درس معرفی به استاد

unit13به اطلاع می رساند برای درخواست درس معرفی به استاد،در صورتیکه دانشجو در آخرین نیمسال تحصیلی باشد و برای دانش آموختگی حداکثر دو درس نظری باقی مانده داشته باشد می تواند درخواست دهد تا پس از تائید و موافقت شورای آموزشی مرکز و با رعایت سقف واحد های آن نیمسال،خارج از تاریخ امتحانات، امتحان آن درس را به صورت معرفی به استاد و به صورت کتبی بگذراند.

معرفی به استاد برای دروس نظری - عملی  نیز در صورتیکه قبلا آن درس را اخذ نموده ولی نمره قبولی کسب ننموده باشند نیز امکان پذیر خواهد بود.

نکتهنکته:اگردانشجو در جلسه امتحان معرفی به استاد غیبت نماید یا نمره قبولی کسب ننماید، در صورت نداشتن مشکل سنوات و یا مشمولیت نظام وظیفه ،می بایست مجددا با پرداخت شهریه ثابت و متغیر درخواست مجدد نماید.
ضمنا نمره آن در کارنامه غیر قابل تغییر است و در معدل تاثیر دارد و در غیر این صورت برای درخواست امتحان مجدد لازم است ابتدا جهت اخذ سنوات مجاز از شورای استان و یا کسب مجوز معافیت تحصیلی ارفاقی از سازمان نظام وظیفه اقدام گردد.

دانشجویانی که با امتحان درس معرفی به استاد آن ها موافقت می شود می بایست وظایف زیر را انجام دهند:
1.حصول اطمینان از باقی ماندن فقط دو درس نظری و یا (نظری - عملی افتاده) از طریق مطابقت دروس گذرانده شده کارنامه با سرفصل دروس و ارایه کتبی آن به مرکز

2.ارایه درخواست به مرکز از طریق پر کردن فرم مربوطه در سایت www.uast13.ir
3.پس از مشاهده موافقت و رای شورای آموزش در سایت مرکز ،مراجعه حضوری جهت اخذ درس ،پرداخت شهریه و دریافت منبع امتحان  و سپس حضور در ساعت و روز اعلام شده در جلسه امتحان کتبی.
نکتهنکته مهم:در صورتی که دانشجو برای اخذ درس معرفی به استاد  و امتحان آن در تاریخ های اعلام شده مراجعه ننماید ،مسئولیت ثبت غیبت غیرموجه در کارنامه و عدم فارغ التحصیلی در ترم جاری به عهده شخص دانشجو می باشد.
نکتهنکته:دانشجویانی که دروس باقی مانده آنها برای فارغ التحصیلی دارای واحد عملی می باشد جهت مشخص شدن وضعیت تحصیلی خود هرچه سریعتر به واحد آموزش مراجعه نمایند.
موفق و پیروز و سربلند باشید .

Arrows www suherfe blogfa 4  copy


توجه توجه: کلیه دانشجویان مرکز برای اطلاع از اخبار مرکز حداقل یکبار در روز باید از سایت مرکز بازدید نمایند.
نويسنده : انسیه صفاپو

این کاربر 7 مطلب منتشر شده دارد.