پنج شنبه, 30 فروردين 1403

 



کمک هزینه 2میلیون تومانی و وام صندوق رفاه برای سفرعتبات در ایام اربعین

وام عتبات دانشجویانبا توجه به نزدیکی ایام زیارت اربعین حسینی (ع) و اشتیاق خیل عاشقان به حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، دفتر نهاد مقام معظم رهبری برای یاری شما دانشجویان گرامی تمهیداتی اندیشیده است لذا کلیه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانند تسهیلات وام توسط ستاد عتبات دانشگاهیان به مبلغ 20.000.000ریال با کارمزد 4% و اقساط 18 ماهه برای کلیه دانشجویان آماده شده است را دریافت نمایند.
 خواهشمند است عزیزانی که قصد تشرف به زیارت سیدالشهدا(ع) را دارند  هرچه سریعتراطلاعات (نام و نام خانوادگی،کدملی،نام پدر،شماره شناسنامه) خود را به واحد فرهنگی مرکز اعلام نمایند.لازم به ذکر است این تسهیلات توسط بانک ملت ارائه می شود و با معرفی یک ضامن کارمند دارای نامه کسراز حقوق قابل دریافت می باشد.

  • توجه 1: دانشجویان مشمول می بایست از دانشگاه گواهی اشتغال به تحصیل تهیه و به تائید واحد استانی رسانده و سپس به اداره گذرنامه تحویل نمایند.

  • توجه 2:ثبت نام وام عتبات عالیات در نیمسال اول 98-97 صندوق رفاه نیز باز شده است لذا دانشجویان می توانند با ثبت نام در سامانه صندوق رفاه ثبت نام کرده و سپس به واحد مالی مرکز سرکار خانم محفوظی(88934456 داخلی125) مراجعه نمایند.مبلغ وام عتبات صندوق رفاه برای دانشجویان مجرد 1میلیون تومان و برای متاهلین 1.5 میلیون تومان می باشد.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فرهنگی مرکز با شماره 88934456 داخلی 126 تماس حاصل فرمائید.
«زیباترین دعاها بدرقه راهتان باد»


اینفوگرافی برای مشمولین پسر (اربعین)
نويسنده : سیما صلح میرزایی

مدیریت امور فرهنگی و پژوهشی - مدیر سایت