جمعه, 31 فروردين 1403

 



ثبت نام در دوره های کاردانی مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی آغاز شد

ثبت نام کاردانی مهر93بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی دوره کاردانی حرفه ای دانشگاه جامع علمی- کاربردی می رساند، ثبت نام به مدت زمان و تعداد محدود در مرکز 13 تهران ازطریق سازمان سنجش و بدون آزمون به دو روش حضوری و اینترنتی با  مدارک لازم به شرح زیر انجام می پذیرد:
آیکنکپی شناسنامه
آیکن کپی کارت ملی
آیکن  گواهینامه موقت پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.

تبصره 1) گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل می باشد. فرم شماره یک.
تبصره 2) فرم تأییدیه معدل برای فارغ التحصیلانی که تا کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
تذکر مهم: با توجه به سیستم انتخاب دانشجو بر اساس نوع دیپلم و معدل، ورود دقیق این دو آیتم از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است و اشتباه در ورود حتی در صورت قبولی باعث رد پذیرش دانشجو می شود.

جدول شماره (1): کد رشته محل های انتخابی:

گروه آموزشی 
کد زیر گروه آموزشی

رشته: کد رشته 
دیپلم های دارای اولویت پذیرش
صنعت 104 کاردانی فنی نرم افزار- برنامه سازی کامپیوتر 2647 ریاضی فیزیک

مهارتی
مدیریت و خدمات اجتماعی 308 کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار 6671 ریاضی فیزیک
علوم تجربی

علوم انسانی

مهارتی
فرهنگ و هنر 401 کاردانی حرفه ای امور فرهنگی

8015 مهارتی
فرهنگ و هنر
404
کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی- آثار دیداری و شنیداری

8252 مهارتی
فرهنگ و هنر 404 کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی- آثار مکتوب و متون رسمی

8284 مهارتی
فرهنگ و هنر 407 کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی

8393 مهارتی
فرهنگ و هنر 407 کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی- گرافیک

8481 مهارتی

جدول شماره (2): نام و کد استان، نام و کد شهرستان محل اقامت:

نام استان 
کد استان 
نام و کد شهرستان
تهران 16 اسلامشهر(1602)، بهارستان (1610)، پاکدشت (1604)،
پردیس (1616)، پیشوا (1633)، تهران (1607)، دماوند (1609)،
رباط کریم (1612)، ری (1615)، شمیرانات (1620)،
شهریار (1624)، فیروزکوه (1627)، قدس (1623)،
قرچک (1635)، ملارد (1625)، ورامین (1636).


جدول شماره (3):

کداشتغال مرکز 13 تهران 
199 

مقررات وظیفه عمومی ویژه داوطلبان مرد:
بر اساس اعلام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، داوطلبان مرد لازم است جهت شرکت در پذیرش این دوره ها، یکی از شرایط زیر را داشته باشند و و ضعیت نظام وظیفه خود را مطابق موارد زیر به طور مشخص در تقاضانامه ثبت نام درج نمایند.
1)    داشتن کارت پایان خدمت.
2)    داشتن کارت معافیت دایم (کفالت، پزشکی، ایثارگران و موارد خاص).
3)    متولدین نیمه اول سال 1343 و قبل از آن، به شرط این که تغییر سن نداده باشند.
4)    کارکنان پایور شاغل در نیروهای مسلح با ارایه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.
5)    داشتن برگ معافیت موقت بدون غیبت ( پزشکی، کفالت و سایر) در مدت اعتبار آن.
این دسته از مشمولان پس از اعتبار معافیت موقت، بدون دریافت معافیت تحصیلی مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند.
6)    دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه یا پیش دانشگاهی که به صورت حضوری مشغول به تحصیل بوده و تا تاریخ 31/6/93 در سنوات مجاز تحصیلی فارغ التحصیل می شوند.
7)    دانش آموختگان دیپلم به شرط اتمام تحصیل تا پایان 22 سالگی و پیش دانشگاهی به شرط اتمام تحصیل تا پایان 24 سالگی به صورت پیوسته و حضوری ( روزانه، بزرگسالان و آموزش از راه دور ) و مشروط به این که از تاریخ فراغت از تحصیل آنان در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی تا زمان پذیرش در دانشگاه بیش از یک سال سپری نشده و همچنین قبل از ثبت نام در دانشگاه نیز وارد غیبت نشده باشند.
8)    دانش آموزانی که قبل از سن مشمولیت (18 سالگی تمام) موفق به اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی به صورت حضوری یا غیرحضوری (داوطلب آزاد)شده باشند به شرط نداشتن غیبت.
تذکر: دانش آموزانی که در سن 17 سالگی و قبل از سن مشمولیت موفق به اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی می شوند چنانچه حداکثر تا شش ماه پس از رسیدن به سن مشمولیت (18سالگی تمام) وارد دانشگاه شوند مجاز به ادامه تحصیل می باشند در غیر این صورت به دلیل ورود به غیبت، مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود. مگر این که در مهلت شش ماه معرفی، خود را از طریق یکی از دفاتر پلیس + 10 به وظیفه عمومی معرفی کرده و دارای برگ اعزام بدون غیبت باشند.
9)    دانش آموزان مشمول که پس از ترک تحصیل و در مهلت یک ساله معرفی به وظیفه عمومی، موفق به اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی به صورت داوطلب آزاد شده باشند به شرط نداشتن غیبت و سپری نشدن بیش از یک سال از تاریخ اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی.
10)    دانش آموختگان دیپلم یا پیش دانشگاهی دارای برگ اعزام به خدمت بدون غیبت که تاریخ اعزام آنان سپری نشده باشد.
تبصره: افرادی که تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی یا پذیرش در دانشگاه می باشد، لازم است برابر ضوابط مربوط نسبت به تمدید موعد اعزام خود اقدام نمایند. در غیر این صورت به دلیل ورود به غیبت شرایط ادامه تحصیل را از دست خواهند داد.
11)     متولدین سال 1354 و قبل از آن، این قبیل مشمولان باید پس از اعلام قبولی و در زمان ثبت نام کارت معافیت دایم (معافیت سنی عنایت مقام معظم رهبری) را ارایه نمایند.
12)    کارکنان وظیفه ای که خدمت دوره ضرورت آنان تا تاریخ ثبت نام و شروع به تحصیل پایان می رسد ( این دسته از افراد مجاز به شرکت در پذیرش می باشند، لیکن باید به هنگام ثبت نام در دانشگاه، گواهی یا کارت پایان خدمت ارایه نمایند).
13)    طلاب علوم دینی دارنده مدرک دیپلم یا پش دانشگاهی و دارای معافیت تحصیلی حوزه.
-این دسته از طلاب، مادامی که اشتغال به تحصیل آنان از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه مربوط تایید شود می توانند با همان معافیت تحصیلی حوزه، در دانشگاه نیز تحصیل نمایند و در صورتی که معافیت تحصیلی آنان به هر دلیل از سوی حوزه لغو گردد، مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند.
14)    دانشجویان انصرافی در صورتی که در سقف مجاز سنوات تحصیل انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یک سال سپری نشده باشد.

واحد 13 تهران
آیکنتذکرات مهم:
1)    مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و در صورت شرکت در پذیرش و قبولی در آن، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاهها مجاز به ثبت نام از آن ها نمی باشند.
2)    دانشجویان اخراجی دانشگاه ها تا پایان خدمت دوره ضرورت و یا اخذ معافیت دایم، مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند (به جز افرادی که قبل از ورود به سن مشمولیت اخراج شده و در مهلت معرفی در دانشگاه پذیرفته شده اند).
3)    دانشجویان شاغل به تحصیل، مجاز به شرکت مجدد در پذیرش نیستند و همچنین دانش آموختگان مقطع کاردانی مجاز به شروع به تحصیل مجدد در این مقطع (کاردانی) نمی باشند.
4)    ترخیص سربازان حین خدمت جهت ادامه تحصیل در مقطع کاردانی مجاز نمی باشد.
5)    دانشجویانی که تمایل به انصراف و شروع به تحصیل مجدد دارند، در طول تحصیلات دانشگاهی ( از دیپلم تا دکتری) فقط یک بار مجاز به انصراف می باشند مشروط به این که در سنوات مجاز تحصیلی انصراف داده و از زمان انصراف تا شروع به تحصیل مجدد بیش از یک سال سپری نشده باشد.
6)    کارکنان وظیفه مجاز به تحصیل همزمان انجام خدمت نیستند.
7)    سنوات مجاز تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته حداکثر 5/2 سال می باشد.
8)    دانش آموزانی که در سقف مجاز سنوات تحصیلی، در ماه های خرداد یا شهریور هر سال فارغ التحصیل می شوند، چنانچه تا پایان شهریور سال آینده در دانشگاه پذیرفته شوند و فاقد غیبت بوده، از معافیت تحصیلی بهره مند خواهند شد.
آیکنمثال1: دانش آموز متولد 1375 و ماقبل آن که در خرداد یا شهریور سال 93 در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی دانش آموخته می شود، آخرین مهلت معرفی وی تا پایان شهریور سال 94 می باشد که علاوه بر پذیرش سال 93 می تواند در پذیرش سال 94 نیز شرکت نماید.
آیکنمثال2: دانش آموز متولد 1374 و ماقبل آن در خرداد یا شهریور سال 92 در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی دانش آموخته شده است آخرین مهلت معرفی وی تا پایان شهریور ماه سال 93 می باشد بنابراین چنانچه تا پایان شهریور 93 در دانشگاه پذیرفته شود می تواند از اول مهر93 با استفاده از معافیت تحصیلی، شروع به تحصیل نماید.

آیکناز متقاضیان گرامی تقاضا داریم قبل از ثبت نام اینترنتی و یا حضوری در مرکز 13 تهران این فرم را تکمیل نمایند.


آیکندانلود فرم تأیید معدل(فرم شماره 1)

آیکندانلود فرم پیشنویس تقاضانامه ثبت نام(فرم شماره 2)

سنجش

آیکنسیستم فروش سریال ثبت‌ نام پذیرش در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی- کاربردی مهر‌ماه سال ۹۳

آیکنثبت‌ نام پذیرش در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای حضوری و آموزش‌های خاص- حین کار غیرحضوری نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی- کاربردی مهر‌ماه سال ۱۳۹۳

...........................................................................................................

آدرس ساختمان مرکزی جهت ثبت نام: خیابان دکتر فاطمی،روبروی هتل لاله,پلاک261،مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد13 تهران
شماره تماس:  88952003 و 88952001 - 021

نويسنده :

این کاربر مطلب منتشر شده دارد.