دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

 



موضوع: (آرژانتین 12نفره برد.ایران 11نفره با افتخار باخت)

(آرژانتین 12نفره برد.ایران 11نفره با افتخار باخت) 9 سال 10 ماه ago #93384



بازتاب بازی ایران با آرژانتین در سایت‌های بین‌المللی/ ایران فوق‌العاده بود.



بازی با کیفیت تیم فوتبال ایران در مقابل تیم ملی فوتبال آرژانتین بازتاب‌های متعددی در

سایت‌های بین‌المللی انعکاس دهنده جام جهانی 2014 برزیل داشت که اکثر این بازتاب‌های

خبری بیانگر بازی فوق‌العاده ایران بود.


نیویورک تایمز: ایران مستحق ۳ امتیاز بازی بود سایت نیویورک تایمز تیم ایران را در بازی برابر آرژانتین مستحق پیروزی و کسب ۳ امتیاز دانست.تیم ایران مستحق پیروزی بود.

تیم کیهیل مهاجم تیم ملی فوتبال استرالیا درباره بازی تیم فوتبال ایران مقابل آرژانتین در پیغامی اینترنتی چنین گفت: "من احساس خوبی از بازی تیم ملی فوتبال ایران کسب کردم. ایران بازی بسیار فوق‌العاده‌ای را در دومین بازی خود در جام جهانی به نمایش گذاشت."

سایت اسکای اسپورت نیز در پایان بازی دو تیم آرژانتین و ایران با اشاره به گل استثنایی لیونل مسی چنین نوشت: "شاهد یک بازی بسیار هیجان انگیز بودیم و آرژانتین توانست به دور بعدی جام جهانی 2014 برزیل صعود کرد بعد از گذشتن از آزمون تیم شجاع ایران. تیم ایران در نیمه دوم لحظات خطرناکی را روی دروازه آرژانتین ایجاد کرد که دروازه این تیم توسط رومرو بسته ماند."

سایت گاردین نیز بعد از پایان بازی ایران و آرژانتین چنین اعلام کرد: "تیم آرژانتین زیاد خوب نبود ولی تیم ایران درخشید. خطراتی که قوچان‌نژاد روی دروازه آرژانتین ایجاد کرد، می‌توانست ایران را برنده بازی کند، همچنین صحنه مشکوک پنالتی هم می‌توانست شرایط ایران را در این بازی تغییر دهد."

سایت نیویورک تایمز هم در تحلیل خود از بازی تیم‌های فوتبال ایران و آرژانتین چنین نوشت: "تنها کسی که می‌توانست در وقت‌های تلف شده بازی، تیم هوشمند ایران را که با قدرت بازی را کنترل کردند، شوکه کند لیونل مسی بود."



مسی می‌گوید آرژانتین به سختی به گل رسیده است.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیونل مسی گلزن آرژانتین در مورد مسابقه با ایران گفت: «بازی سختی بود. تحت تاثیر بازی ایران قرار گرفتم. آن‌ها عالی بودند. گل من هدیه‌ای برای تولدم كه سه روز دیگر است نبود، بلكه هدیه‌ای برای مردم بود. ایران عالی بود و دفاعی عالی داشت.»
او ادامه داد: «ما موقعیت داشتیم اما به گل رسیدن سخت بود.»


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به انتقاد از داور بازی با آرژانتین پرداخت و گفت: امیدوارم او بتواند به جهانیان، کمیته داوران و خودش جواب بدهد که چطور پنالتی ما را نگرفت.
به گزارش بیست چهارده، کارلوس کی‌روش پس از دیدار ایران و آرژانتین گفت: به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم. آنها خیلی خوب کار کردند و عملکردشان مثبت بود

مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: محمود مولائی

(آرژانتین 12نفره برد.ایران 11نفره با افتخار باخت) 9 سال 10 ماه ago #93513

با سلام و تشکر از شما خانم اسمعیل زاده و جناب آقای مولائی
ولی ناغافل نشیم که ما هم به خودمان باختیم!!!
اگر سهل انگاری برخی آقایون نبود....
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.