خوش آمديد,
مهمان
|
|
مدیریت استراتژیک {برسی محیطی:درون سارمان (نقاط قوت -نقاط ضعف)بیرون سارمان(فرصت تهدید)
تدوین استراتژی:0 طراحی بلند مدت بر اساس فرصت ها تهدید هاشناسای می شود 0برون سازمان ونقاط قوت وضعف 0درون سارمان در مرحله بعد طراح یا برنامه بلند مدت تبدیل به طرح یا برنامه عملیاتی می شود 1استراتژی مالی 2استراتژی اطلاعات 3برنامه عملیاتی 4تحقق و توسعه 5کسب و کار و رقابت کنترل و ارزیابی 6استراتژی منابع انسانی استراتژی مالی:هزینه ها وبودجه ها و اعتبارات مورد نیاز اجرای طرح -برنامه پروژه استراتژی سیستم اطلاعات:برای تصمیم گیری تدوین برنامه-اجرای برنامه و...... انواع داده :دیتا اطلاعات خام که بدرد نمی خورد و بدرد کارشناسان می خورد ودر نتیجه آن را پردارش می کند داده ها:افت تحصیلی -1درصد مردودی 2به تفکیک استانها یا منطقه شهری یا روستایی یا غیبت 3دوره تحصیلی استراتژی علمیاتی روش ومحل تولیدی یک محصول میران وسطح یک پارچگی واحد های تولیدی توسعه منابع فیریکی ارتباط میان عرضه کنندگان محصول وارتباط میان تولید کنندگان محصول توسعه منابع فیزیکی :مالی فضا تجهیزات انسانی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
096ok
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|