خوش آمديد,
مهمان
|
|
با سلام بر استاد آرام دل و دانشجویان عزیز
فصل دوم : مفهوم مشتری انواع بازارهای مشتری فروش واسطه ها رقبا مشتری : اوست که تصمیم میگیرد و رضایت و وفاداری او مهمترین است انواع بازار مشتری : مصرف کننده صنعتی واسطه ای دولتی بین المللی هدف بازاریابی : تامین نیازهای مشتریان است پرسش در مورد بازار : بازار؛ چرا خرید میکند چه چیزی را میخرد چه افرادی در خرید مشارکت دارند نحوه خرید بازار چه وقت خرید دارد از کجا میخرد
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|