خوش آمديد,
مهمان
|
|
موضوع: خلاصه مطالب ارائه شده در جلسه دوم
استاد راهنما : سرکار خانم نسرین آقاملا محقق : صدریه بلوری بهار 94 رهنمود هایی برای مدیریت بازار- محور: 1- توجه به مشتری را در سراسر شرکت گسترش دهید. 2- به مشتری گوش فرا دهید. 3- شایستگی بارز خود را تعریف و آن را تقویت کنید. 4- بازاریابی را بعنوان اطلاعات بازار تعریف نمائید. 5- مشتریان را با دقت هدف گرفته و انتخاب کنید. 6- برای سود آور شدن شرکت مدیریت کنید نه برای فروش بیشتر. 7- ارزش مشتری را مثل یک ستاره قطبی در رسیدن به اهداف شرکت مورد توجه قرار دهید. 8- بگذارید مشتری کیفیت را تعریف کند. 9- انتظارات مشتری را ارزیابی کنید و آنها را مدیریت نمائید. 10- با مشتری روابط خوبی برقرار کنید و وفاداری او را جلب کنید. 11- شرکت و فعالیت هایش را به عنوان یک فعالیت خدماتی تعریف نمائید. 12- به بهبود مستمر و نوآذوری متعهد و پایبند باشید. 13- به فرهنگ (محیط و سازمان) مثل استراتزی و ساختار توجه نمائید. 14- از طریق ایجاد ائتلاف و شراکت با دیگر شرکت ها رشد کنید. 15- سلسله مراتب بازاریابی را بر هم بزنید.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|