خوش آمديد,
مهمان
|
|
واحد 13
برنامه ريزي بازاريابي خلاصه جلسه پنجم نام استاد : سرکار خانم آقاملا نام دانشجویان : محمد رضا آزاد اوغاني اردیبهشت 94 بسم الله الرحمن الرحيم خلاصه جلسه پنجم : رقبا بر اساس ميزان قابليت : 1-رقباي ما چه کساني هستند 2-خط مشي هاي آنها کدام است 3-اهداف آنها چيست 4-نقاط قوت و ضعف آنها کدام است 5-الگوي واکنشي آنها چگونه است بر اساس ميزان قابليت جانشيني کالا 4 سطح رقابت وجود دارد : 1-رقابت نام تجاري کالا 2-رقابت صنعتي 3-رقابت شکلي 4-رقابت ژنريک روشهاي شناسايي و مطالعه رقبا : 1-تعيين تعداد موسسات رقيب 2-بررسي وسعت و ميزان کارايي هر يک از رقبا 3-بررسي ميزان اهميت و اعتبار هر يک از رقبا در بازار و حسن شهرت و مقبوليتي که نزد مشتريان دارند |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: نسرین اقاملا
|