خوش آمديد,
مهمان
|
|
استراتژی های تا
1. استراتژی دژ 2. استراتژی مهاجم یا هجوم کاذب 3. استراتژی توسعه بازار 4. استراتژی انقباض 5. استراتژی عقب نشینی انتخاب استراتژی برای یک بازار به عوامل زیر بستگی دارد 1. اندازه بازار و ویژگی های مشتریانش 2. تعداد و نقاط قوت نسبی رقبا یا رقبای بالفوه موجود در آن بازار 3. منابع و شایستگی های خود شرکت پیشگام 4. استراتژی دژ یا دفاع از موقعیت |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: نسرین اقاملا
|