شنبه, 29 ارديبهشت 1403

 



موضوع: انتظار از روابط عمومی چیست؟

انتظار از روابط عمومی چیست؟ 9 سال 11 ماه ago #80809

  • مریم موشل
  • مریم موشل's Avatar
  • آفلاين
  • دانشجو
  • ارسال ها: 135
  • Thank you received: 14
انتظار از روابط عمومی چیست؟


نگرش مردم مورد تجریه و تحلیل قرارداده شود.

وظایف اجتماعی هر سازمان تعیین شود.

توانایی ها و استعداد مهارت های افراد از طریق افکار سنجی شناسایی شود .

اصول روابط عمومی که همان رضایت مشتریان است مورد توجه قرار گیرد.

افراد متخصص در روابط عمومی جذب و فعالیت های ارتباطی توسعه یابد.

سازمان با مصاحبه و ارائه گزارش های دوره ای مخاطبین خود را در جریان روند تحولات سازمان قرار دهد.

مشارکت بین سازمان و مردم توسعه یافته و مخاطبین خود را در تصمیم گیری های سازمان شریک احساس کنند.

برنامه های تحقیقاتی اجتماعی و افکار سنجی و برنامه ریزی مدیریت ارتباط با مشتری در دستور کار قرار گرفته و پیاده شود .
از کارشناسان لایق که از نظر تخصصی و تجربی به فعالیت های روابط عمومی آشنا هستند بهره گرفته شود.

روابط عمومی نقش عمده ای جهت تشویق کارکنان درون سازمانی به عهده بگیرد .

مشکلات کارکنان را بررسی و به آگاهی مدیران ارشد رسانده شود .

محدودیت ها نظر سنجی و جهت بهبود فعالیت ها منعکس شود .

وسایل پیشرفت و بهبود ارتباط با مخاطبین (مردم، مشتریان، خریداران و ...) به بهترین شکل ممکمن آماده شود .

روابط عمومی نقش عمده ای در جهت افزایش توانمندی ها ارائه کند ( بازاریابی را در اولویت اول قرار دهد )

همکاری گروهی در بین کارکنان را توسعه دهد .

نقش عمده ای در فضای محیطی کارکنان داشته باشد .

مشارکت موثر و تنگاتنگ با رسانه های جمعی داشته و از آن برای آگاهی رسانی استفاده کند

آگاهی یافتن از آخرین دستاوردهای روابط عمومی در جهان را اموزش دیده و در دستور کار خود قرار دهد .

پروژه های های تحقیقاتی را در زمینه رفتار سازمانی و همدلی سازمانی اجرا نموده و از آن برای توسعه سازمان استفاده کند .

روابط عمومی نقش عمده ای در سلامت محیط درون سازمان و برون سازمان ایفا کرده و از امکانات که برای این ایمنی آن لازم است استفاده کند .

اصول اطلاع رسانی را سرلوحه فعالیت ها قرار داده و صداقت در گفتار را به عنوان مهمترین رکن
اطلاع رسانی مدنظر قراردهد.

همانگونه که ملاحظه می کنید وظایف روابط عمومی بسیار متنوع است و همه ابعاد سازمان را در
بر می گیرد و یک کارشناس روابط عمومی با توجه به تخصص خود باید بتواند بهترین ارتباط را با خانواده خود، سازمان خود و مخاطبین سازمان برقرار کند
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: نسرین اقاملا