خوش آمديد,
مهمان
|
|
انتظار از روابط عمومی چیست؟
نگرش مردم مورد تجریه و تحلیل قرارداده شود. وظایف اجتماعی هر سازمان تعیین شود. توانایی ها و استعداد مهارت های افراد از طریق افکار سنجی شناسایی شود . اصول روابط عمومی که همان رضایت مشتریان است مورد توجه قرار گیرد. افراد متخصص در روابط عمومی جذب و فعالیت های ارتباطی توسعه یابد. سازمان با مصاحبه و ارائه گزارش های دوره ای مخاطبین خود را در جریان روند تحولات سازمان قرار دهد. مشارکت بین سازمان و مردم توسعه یافته و مخاطبین خود را در تصمیم گیری های سازمان شریک احساس کنند. برنامه های تحقیقاتی اجتماعی و افکار سنجی و برنامه ریزی مدیریت ارتباط با مشتری در دستور کار قرار گرفته و پیاده شود . از کارشناسان لایق که از نظر تخصصی و تجربی به فعالیت های روابط عمومی آشنا هستند بهره گرفته شود. روابط عمومی نقش عمده ای جهت تشویق کارکنان درون سازمانی به عهده بگیرد . مشکلات کارکنان را بررسی و به آگاهی مدیران ارشد رسانده شود . محدودیت ها نظر سنجی و جهت بهبود فعالیت ها منعکس شود . وسایل پیشرفت و بهبود ارتباط با مخاطبین (مردم، مشتریان، خریداران و ...) به بهترین شکل ممکمن آماده شود . روابط عمومی نقش عمده ای در جهت افزایش توانمندی ها ارائه کند ( بازاریابی را در اولویت اول قرار دهد ) همکاری گروهی در بین کارکنان را توسعه دهد . نقش عمده ای در فضای محیطی کارکنان داشته باشد . مشارکت موثر و تنگاتنگ با رسانه های جمعی داشته و از آن برای آگاهی رسانی استفاده کند آگاهی یافتن از آخرین دستاوردهای روابط عمومی در جهان را اموزش دیده و در دستور کار خود قرار دهد . پروژه های های تحقیقاتی را در زمینه رفتار سازمانی و همدلی سازمانی اجرا نموده و از آن برای توسعه سازمان استفاده کند . روابط عمومی نقش عمده ای در سلامت محیط درون سازمان و برون سازمان ایفا کرده و از امکانات که برای این ایمنی آن لازم است استفاده کند . اصول اطلاع رسانی را سرلوحه فعالیت ها قرار داده و صداقت در گفتار را به عنوان مهمترین رکن اطلاع رسانی مدنظر قراردهد. همانگونه که ملاحظه می کنید وظایف روابط عمومی بسیار متنوع است و همه ابعاد سازمان را در بر می گیرد و یک کارشناس روابط عمومی با توجه به تخصص خود باید بتواند بهترین ارتباط را با خانواده خود، سازمان خود و مخاطبین سازمان برقرار کند |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|