خوش آمديد,
مهمان
|
|
فرهنگ سازمانی : به معنای در دسترس قرار دادن نظاممند اطلاعات و اندوختههای علمی است، به گونهای که به هنگام نیاز در اختیار افرادی که نیازمند آنها هستند، قرار گیرند تا آنها بتوانند کار روزمره خود را با بازدهی بیشتر و موثرتر انجام دهند.
مدیریت دانش شامل یک سری استراتژی و راهکاربرای شناسایی، ایجاد، نمایندگی، پخش وتطبیق بینش ها و تجارب در سازمان می باشد. برنامه اجرایی مدیریت اندوختههای علمی بر این دو جزء اصلی بنا میشود: 1. فرآیندهایی که این اندوختهها را مدیریت میکنند، 2. ابزار و تمهیداتی که دسترسی به این سرمایههای علمی را آسان میکنند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
خوب است
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|