خوش آمديد,
مهمان
|
|
وظا یف روابط عمومی یک سازمان را می توان به شرح زیر برشمرد:
1_کارکرد اطلاع رسانی در این حوزه وظیفه روابط عمومی های یک سازمان تهیه تولید و توزیع اطلاعات مورد نیاز هر یک از مخاطبان (درونی وبیرونی) سازمان می باشد. روابط عمومی جایی است که با دیگران ارتباط برقرار کرده و یا ارتباط برقرار می کنند لذا اطلاعات گرفته و اطلاعات می دهد. 2-کارکرد ارتباطی ارتباط در روابط عمومی ها به دو دسته کلی تقسیم می شود: ارتباط درون سازمانی و ارتباط برون سازمانی در درون سازمان هاروابط عمومی ها پل ارتباطی بین مدیران سا زمان با کارکنان هستند. در حقیقت روابط عمومی با ایفای وظیفه مذکور هم به کارکنان کمک می کند تا مشکلات و مسایلِ خود را حل نموده و هم ایده های نو انان را به مدیران منتقل می سازد. 3-کارکرد تبلیغا تی در بعد تبلیغاتی روابط عمومی ها با بهره گیری از شعارها و اصول تبلیغاتی اقدام به معرفی سازمان و جایگاه ان در بین مردم می نمایند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|