سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403

 



موضوع: خلاصه درسی 3

خلاصه درسی 3 9 سال 10 ماه ago #94862

سمه تعالی

اهداف بازاریابی:
1- به حداکثر رساندن سطح مصرف
2- به حداکثر رساندن رضایت مشتریان
3- به حداکثر رساندن کیفیت زندگی، که خود شامل 2 بخش 1- کمی 2- کیفی می شود.

بازار یابی فرهنگی : به مجموعه ای از فعالیتهای فرهنگی، برنامه ریزی شده، هدایت شده جهت پاسخ گویی به نیازهای فرهنگی جامعه که از طریق ارائه خدمات یا کالاهای فرهنگی انجام می شود، بازاریابی فرهنگی گفته می شود.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

خلاصه درسی 3 9 سال 10 ماه ago #94906

ok
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: شهره حسين پور