خوش آمديد,
مهمان
|
|
سمه تعالی
اهداف بازاریابی: 1- به حداکثر رساندن سطح مصرف 2- به حداکثر رساندن رضایت مشتریان 3- به حداکثر رساندن کیفیت زندگی، که خود شامل 2 بخش 1- کمی 2- کیفی می شود. بازار یابی فرهنگی : به مجموعه ای از فعالیتهای فرهنگی، برنامه ریزی شده، هدایت شده جهت پاسخ گویی به نیازهای فرهنگی جامعه که از طریق ارائه خدمات یا کالاهای فرهنگی انجام می شود، بازاریابی فرهنگی گفته می شود. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ok
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|