خوش آمديد,
مهمان
|
|
طیف وسیعی ازکالاهای فرهنگی از کتاب گرفته تاسینما، بازیهای رایانه ای، پوشاک و البسه در نتیجه مصرف گرایی فرهنگی است که 2 دستاورد مخرب نیز دارد:
1- تهدید فرهنگهای بومی، منطقه ای، ملی 2- تقاضای فرهنگی: انتظار افراد از کالاها و خدمات فرهنگی برای گذراندن اوقات فراغت خود ممکن است الزامات هم اوقات فراغت نباشد (مثلاً استفاده خانم خانه دار از برنامه تلویزیون وقتی سرگرم کار منزل است.) کالاهای فرهنگی را میتوان به دسته های زیر تقسیم کرد: 1- هنری: مثل دوربین عکاسی،لوازم نقاشی، 2- دستی: مثل قالی بافی ، 3- تفریحی وسرگرمی: مثل شطرنج 4- مذهبی: مثل جانماز 5- ورزشی: توپ فوتبال |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ok1
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|