خوش آمديد,
مهمان
|
|
عوامل کلیدی برای کمک به پروژهای بازاریابی موفقیت آنها:
زبان و فرهنگ-روش های گفتاری-روش نوشتاری-کانال های ارتباطی. -ویژگی های مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی درامر ارتباط با مشتری: 1) برخورد مناسب با مردم و مشتریان. 2)دارا بودن شایستگی های اخلاقی. 3)برخورد محترمانه با مشتریان وکارکنان. 4)برخود منصفانه با مشتریان وکاکنان. 5)پاسخگویی سریع به خواسته های مشتریان و مخاطبان. 6)پاسخگویی صحیص به خواسته های مشتریان ومخاطبان. 7)توجه به نظرات وانتقادهای مشتریان ومخاطبان. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
ok2
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|