سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403

 



موضوع: برگرفته از کلاس

برگرفته از کلاس 9 سال 10 ماه ago #94440

عوامل کلیدی برای کمک به پروژهای بازاریابی موفقیت آنها:
زبان و فرهنگ-روش های گفتاری-روش نوشتاری-کانال های ارتباطی.
-ویژگی های مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی درامر ارتباط با مشتری:
1) برخورد مناسب با مردم و مشتریان. 2)دارا بودن شایستگی های اخلاقی. 3)برخورد محترمانه با مشتریان وکارکنان. 4)برخود منصفانه با مشتریان وکاکنان. 5)پاسخگویی سریع به خواسته های مشتریان و مخاطبان. 6)پاسخگویی صحیص به خواسته های مشتریان ومخاطبان. 7)توجه به نظرات وانتقادهای مشتریان ومخاطبان.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

برگرفته از کلاس 9 سال 10 ماه ago #94464

ok2
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: شهره حسين پور